AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Min stesønn på 22 år bor hos oss. Han studerer og får studielån. Han jobber noen dager i måneden når det er behov. Han betaler ikke noe. Dette styrer min mann. Han trener mye og spiser mye. Av og til hører jeg at han klager. Må vi ha dette til middag i dag også? Har vi ikke noe annen mat? Dette er irriterende, men min mann sier ikke noe. Det er min mann som lager mat pga han jobber hjemmefra. Kan jeg legge meg borti dette? Anonymkode: 553e4...5cd
imagineme Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Kan du ikke bare foreslå at han enten lager middag til dere eller kommer med forslag til hva han ønsker til middag? Det er jo en av utfordringene i dag for de som har barn - HVA skal vi ha til middag. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 "Det er det. Vil du ha noe annet er det fritt fram for å lage middag selv. Du kan stå for det imorgen hvis du vil". Det sier iallfall jeg når de klager, da er det meste ok å spise. Anonymkode: e1d4e...f5d 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Men han har vel uansett ikke rett på studielån om han bor hjemme? Anonymkode: 00564...986
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Min stesønn på 22 år bor hos oss. Han studerer og får studielån. Han jobber noen dager i måneden når det er behov. Han betaler ikke noe. Dette styrer min mann. Han trener mye og spiser mye. Av og til hører jeg at han klager. Må vi ha dette til middag i dag også? Har vi ikke noe annen mat? Dette er irriterende, men min mann sier ikke noe. Det er min mann som lager mat pga han jobber hjemmefra. Kan jeg legge meg borti dette? Anonymkode: 553e4...5cd Du kan, men spørsmålet er om det er vits i å gjøre det. Er du med og betaler maten til stesønnen? Anonymkode: c7de2...707
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men han har vel uansett ikke rett på studielån om han bor hjemme? Anonymkode: 00564...986 Jo de har rett på studielån, men det blir ikke gjort om til stipend. Anonymkode: cbbec...af2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 Er jo bare å be om middags forslag? Jeg sendte melding til min datter tidligere i dag om hun hadde noen forslag. Så i dag blir det fryse pizza. 😉 Anonymkode: 58a5d...c51
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 Han klager til mannen din, faren sin, som lager maten? Tror ikke jeg hadde blandet meg om det ikke var min mat han klagde på. Du kan jo selvsagt ta det opp, spør han som lager maten hva han synes om klagingen. Anonymkode: b96e3...e63
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Skrevet 14. februar 2024 Din mann lager maten og din stesønn klager på maten din mann har laget. Hvorfor angår dette deg egentlig? Anonymkode: f69ec...0c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå