AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Ja jeg fikk en kraftig influensa gor to uker siden, høy feber i flere dager og værking i hele kroppen. Der er over. Men jeg har vært konstant kvalm siden, og det bobler i magen. Litt løs mage av og til. Men ikke mye, og er ikke såå kvalm at jeg kaster opp heller. Jeg har svært lite energi og blir fort skjelven i brina, og har igjen litt ubetydelig hoste sånn ellers. Er det noen gode forslag å roe ned denne kvalmen så jeg snart kan fungere normalt igjen? Vanligvis sytes jeg gulerøtter fungerer bra på sånt. Men denne gangen er det bare kortvarig virkning. (Nei, ikke gravid, for jeg er litt for gammel og mannen har snippet snoppen. Og ikke har jeg vært utro heller.) Anonymkode: 562fc...dec
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Hvordan vet du at det var influensa og ikke covid du hadde? Anonymkode: e7d9f...390 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan vet du at det var influensa og ikke covid du hadde? Anonymkode: e7d9f...390 Negativ covid test. Dessuten så var jeg vanlig influensa syk, ikke slik jeg var når jeg var covid syk. Uansett hva har det med relevansen iht at kvalme sitter igjen, og ikke blir borte. Anonymkode: 562fc...dec
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Uansett hva har det med relevansen iht at kvalme sitter igjen, og ikke blir borte. Anonymkode: 562fc...dec Ikke meg du siterer, men spørsmålet er helt logisk fordi det er mange som har hatt en hel del magetrøbbel i forbindelse med den koronaen som har gått i seinere tid. Gjerne slik at mageplagene har vært der i flere uker etterpå. Anonymkode: d7abe...4e0 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 Covid-test bæsjen din. Anonymkode: ab3a2...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå