AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Jeg ser veldig mange kvinner her inne som opptrer hatefullt og monomant mot menn. De projiserer hva som kan synes som egne dårlige erfaringer på fremmede, gir råd om «dump ham» og «rødt flagg», bruker nedsettende ord som «mannebaby uten boevne» for å understreke hvor dårlig forhold de har til menn. Jeg lurer på om dette er sånn mange kvinner egentlig tenker, eller er det en liten gruppe på 10 sure kvinner som har alvorlige problemer med sitt syn på menn? Anonymkode: 703a8...e70 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Ja, selvfølgelig måtte det komme en truffet mann og lage sine egen tråd rettet mot kvinner. Hurra meg rundt! Akkurat dette er jo noe av det hovedgården handlet om. Anonymkode: 66135...3f7 4 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Jeg elsker min samboer, og har utelukkende flotte menn i mitt liv. Men i mange tråder som skrives er det jo helt åpenbart at noen menn er håpløse. Slik er det også for kvinner, det fins håpløse folk hos alle kjønn. Men de aller færreste lager tråder som "Jeg har et problemfritt samliv med min samboer". Anonymkode: 96cf6...aae 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Kvinner OG menn er hatefulle med hverandre, og med samme kjønn. MENNESKER trykker ned, det kommer an på personen ikke kjønnsorganet Anonymkode: 805be...724 3 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, selvfølgelig måtte det komme en truffet mann og lage sine egen tråd rettet mot kvinner. Hurra meg rundt! Akkurat dette er jo noe av det hovedgården handlet om. Anonymkode: 66135...3f7 Vennligst hold deg innenfor trådens tema. Takk. Anonymkode: 703a8...e70
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kvinner OG menn er hatefulle med hverandre, og med samme kjønn. MENNESKER trykker ned, det kommer an på personen ikke kjønnsorganet Anonymkode: 805be...724 Spesielt når de sitter på internett og spesielt i et ekko-kammer. Anonymkode: 703a8...e70 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 Veldig mange raringer her inne som driver og kaller folk "incel" i allefall. Lurer på hva slags damer dette er egentlig. Ser for meg det er mange uføretrygdede galinger Anonymkode: 61f0e...24c
TheHairyToothfairy Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser veldig mange kvinner her inne som opptrer hatefullt og monomant mot menn. De projiserer hva som kan synes som egne dårlige erfaringer på fremmede, gir råd om «dump ham» og «rødt flagg», bruker nedsettende ord som «mannebaby uten boevne» for å understreke hvor dårlig forhold de har til menn. Jeg lurer på om dette er sånn mange kvinner egentlig tenker, eller er det en liten gruppe på 10 sure kvinner som har alvorlige problemer med sitt syn på menn? Anonymkode: 703a8...e70 Og hvem gidder egentlig bry seg? Kan de ikke bare få sutre da?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Veldig mange raringer her inne som driver og kaller folk "incel" i allefall. Lurer på hva slags damer dette er egentlig. Ser for meg det er mange uføretrygdede galinger Anonymkode: 61f0e...24c Avsporing, men hvorfor mener du at man blir mer gal og rar bare fordi man er uføretrygdet? Anonymkode: c9cd6...277 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Skrevet 14. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ser veldig mange kvinner her inne som opptrer hatefullt og monomant mot menn. De projiserer hva som kan synes som egne dårlige erfaringer på fremmede, gir råd om «dump ham» og «rødt flagg», bruker nedsettende ord som «mannebaby uten boevne» for å understreke hvor dårlig forhold de har til menn. Jeg lurer på om dette er sånn mange kvinner egentlig tenker, eller er det en liten gruppe på 10 sure kvinner som har alvorlige problemer med sitt syn på menn? Anonymkode: 703a8...e70 Hahahaha jeg bare ventet på denne som tilsvar til kvinnen som startet den første tråden om menn som trykker ned kvinner. Alt du gjør nå er at du beviser at alt hun skrev stemmer. For en taper, regner med du sitter der og føler deg skikkelig bra etter det innlegget 🤣🤣🤣🤣🤮 Anonymkode: f3e22...a46 5
Helene Skrevet 14. februar 2024 #11 Skrevet 14. februar 2024 Ts, du har helt rett. Når vi kvinner klager er fellesskapet klar på at vi må gå. Tenker fellesskapet her inne ser ikke alle nyanser. Jeg gikk fra sambo. Dette har ingenting med meninger gitt om sambo. Jeg visste at det var rett og gå. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hahahaha jeg bare ventet på denne som tilsvar til kvinnen som startet den første tråden om menn som trykker ned kvinner. Alt du gjør nå er at du beviser at alt hun skrev stemmer. For en taper, regner med du sitter der og føler deg skikkelig bra etter det innlegget 🤣🤣🤣🤣🤮 Anonymkode: f3e22...a46 Så: En kvinne klager over at menn er drittsekker. En mann ymter frampå om at det er kanskje noen kvinner også og han blir hardt taklet «sånt snakk er ikke tema her. Lag din egen tråd». Noen lager en egen tråd. Kvinner ramler inn og forklarer hvordan det at menn klager på at kvinner ikke alltid er så koselige, i seg selv er et bevis på at menn er drittsekker. Konklusjon: Alle menn er drittsekker, og de skal tie i forsamlingen. Hvis de åpner munnen så er de dobbelt drittsekker. Anonymkode: 703a8...e70 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #13 Skrevet 14. februar 2024 "Dump ham/henne" bruker jeg når det er åpenbart at Ts (enten ts er mann eller kvinne...) lever i et destruktivt forhold som ikke kan repareres (f.eks. når partneren driver med psykisk, fysisk, materiell, økonomisk eller seksuell vold, eller ulike typer rusavhengighet eller andre avhengigheter). Som regel, når jeg da anbefaler noen å dumpe en partner, så er det fordi Ts i disse trådene har forsøkt å snakke med partner, har forsøkt å tilpasse seg for mye og partneren nekter parterapi, nekter å jobbe for endringer som gjør at begge kan få det godt i forholdet. Har det vært vold er det dessuten sjelden, nesten aldri, at det er mulig for voldsofferet noensinne kan få et godt forhold igjen til den voldelige partneren. I slike saker er "dum ham/henne" eneste forsvarlige råd å gi. Men samme råd kan også gis til de som har en partner som ikke respekterer Ts i slike tråder, ikke viser omtanke, lyver, utnytter osv. - og forsøk fra ts i slike tråder på samtale, få med i terapi o.l. heller ikke har ført til endringer. "Røde flagg" brukes for å beskrive egenskaper eller situasjoner eller reaksjoner hos en potensiell eller eksisterende partner som gjør ting som kan føre til det som står i første og andre avsnitt. Det å påpeke slike åpenbare uakseptable handlinger og væremåter hos en part i et forhold, det er ikke å "trykke ned menn" (eller kvinner), det er sunn fornuft, og det eneste forsvarlige å gjøre når Ts og eller barn i slike tråder står i fare for å bli skadet. "Mannebaby uten boevne" tror jeg at jeg muligens brukte én gang, i en sak hvor mannen i det tilfelle tydelig ikke hadde noen boevne (ekstremt uhygienisk både med egen hygiene, hjemmets hygiene m.m.) samtidig som han ikke var villig til å gjøre noe som helst for å holde felles hjem i en gang halvveis stand. Det var et ekstremt tilfelle, og mannen var helt urimelig. Men, jeg fant ut at det å kalle noen en "mannebaby" er å undervurdere en voksen mann, og det fører ingenting med seg å bruke en slik betegnelse på slike. Ergo er uttrykket "voksen mann uten boevne", det eneste korrekte og saklige å bruke i lignende tilfeller. (Og igjen, det samme vil selvfølelig gjelde om det er en kvinne som er uten boevne og mannen er fortvilt pga. det.) Det å påpeke total mangel på boevne, der en partner faktisk ikke har boevne og heller ikke har vilje til å gjøre minste minimum for å holde på et hygienisk hjem, det tenker jeg er det eneste rette å gjøre når noen bor med en person med manglende boevne. For manglende boevne handler enten om vilje, eller om diagnose eller psykisk sykdom. Om den det gjelder ikke innser dette, ikke innser at den trenger hjelp av fagfolk for å få boevne (før den ødelegger livet sitt), da er det ikke noe partneren kan gjøre for å hjelpe. Tvert imot vil det å fortsette i et slikt forhold og holde alt flytende alene være en form for medavhengighet, og dermed muliggjøre at den som trenger hjelp ikke trenger ta ansvar for eget liv, ikke trenger søke hjelp. Så å påpeke at en voksen mann eller kvinne ikke har boevne, det bør man gjøre når dette er åpenbart og personen ikke vil søke hjelp eller endre seg. Men også dette er uavhengig av kjønn, og det har heller ingenting med å "trykke ned menn (eller kvinners) meninger". Det handler om å hjelpe de som trenger det til å komme seg ut av destruktive og potensielt skadelige/farlige forhold! Anonymkode: bc3c4...51e 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #14 Skrevet 14. februar 2024 15 minutter siden, AnonymBruker said: Hahahaha jeg bare ventet på denne som tilsvar til kvinnen som startet den første tråden om menn som trykker ned kvinner. Alt du gjør nå er at du beviser at alt hun skrev stemmer. For en taper, regner med du sitter der og føler deg skikkelig bra etter det innlegget 🤣🤣🤣🤣🤮 Anonymkode: f3e22...a46 Alt du gjør, er å bekrefte det han skrev med dette innlegget. Så alt du gjorde nå, er å drite deg selv på draget. Anonymkode: 244ac...68b 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #15 Skrevet 14. februar 2024 24 minutter siden, AnonymBruker said: Så: En kvinne klager over at menn er drittsekker. En mann ymter frampå om at det er kanskje noen kvinner også og han blir hardt taklet «sånt snakk er ikke tema her. Lag din egen tråd». Noen lager en egen tråd. Kvinner ramler inn og forklarer hvordan det at menn klager på at kvinner ikke alltid er så koselige, i seg selv er et bevis på at menn er drittsekker. Konklusjon: Alle menn er drittsekker, og de skal tie i forsamlingen. Hvis de åpner munnen så er de dobbelt drittsekker. Anonymkode: 703a8...e70 Mulig du først skal lære deg å lese, ikke ett sted skrev jeg menn, men kun tilsvarer til mannen som er ts, stor forskjell. Jeg vet at de fleste menn er fantastisk snille, reflekterte og ikke minst intelligent. Det er ikke min feil at ts ønsker å dra ned den standarden for seg og de såkalte tråkka på mennene Anonymkode: f3e22...a46 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #16 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så: En kvinne klager over at menn er drittsekker. En mann ymter frampå om at det er kanskje noen kvinner også og han blir hardt taklet «sånt snakk er ikke tema her. Lag din egen tråd». Noen lager en egen tråd. Kvinner ramler inn og forklarer hvordan det at menn klager på at kvinner ikke alltid er så koselige, i seg selv er et bevis på at menn er drittsekker. Konklusjon: Alle menn er drittsekker, og de skal tie i forsamlingen. Hvis de åpner munnen så er de dobbelt drittsekker. Anonymkode: 703a8...e70 Det ts i den andre tråden gjorde var ikke å si at alle menn er drittsekker. Poenget var hvorfor noen menn har behov for å rakke ned på kvinner. At det til stadighet kommer kommentarer som kun er ment for å gjøre kvinnen usikker og utrygg på sin verdi og ødelegge selvbildet. For eksempel ved å si at mannens ereksjonsproblem kommer av at hun er gammel og stygg eller å si at ingen menn tenner på kvinner over 30, for de kan sammenlignes med gammel frossenpizza - at det er noe de tar til takke med for at ingenting bedre var tilgjengelig og man var sulten. Tråden handlet kun om hva noen menn får ut av å skrive slik. Hva målet er. Det står vel også at ts vet at kvinner også skriver mye dumt og at det finnes mange bra menn der ute. Tråden var ikke et angrep mot menn generelt, men rettet mot menn som skriver slik som referert til i tråden. Målet med denne tråden er jo utelukkende å provosere kvinner. Mest sannsynlig av en mann som beskrives i den originale tråden. Anonymkode: 66135...3f7 5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #17 Skrevet 14. februar 2024 36 minutter siden, AnonymBruker said: Alt du gjør, er å bekrefte det han skrev med dette innlegget. Så alt du gjorde nå, er å drite deg selv på draget. Anonymkode: 244ac...68b Herregud ta å bli voksen, altså jeg forstår virkelig ikke at det er mulig av voksne mennesker å bruke så mye tid og energi på å være helt hjernedød. "Å drite seg selv på draget" er også tydelig skrivefeil for det gir ingen mening. Kanskje du heller skulle tatt deg en tur på skolebenken istedenfor å slenge ut eder og galle på KG? Ikke mange menn her på forumet så jeg regner med du ikke har en dame å tilbringe tiden med. Og ut fra hvordan du opptrer så er det ikke så vanskelig å forstå hvorfor. Anonymkode: f3e22...a46
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #18 Skrevet 14. februar 2024 Huff er noen sinte femcels som titter frem i denne tråden og gitt 😬 Anonymkode: 61f0e...24c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #19 Skrevet 14. februar 2024 Helene skrev (1 time siden): Ts, du har helt rett. Når vi kvinner klager er fellesskapet klar på at vi må gå. Tenker fellesskapet her inne ser ikke alle nyanser. Jeg gikk fra sambo. Dette har ingenting med meninger gitt om sambo. Jeg visste at det var rett og gå. Tror du at kvinner er mer «på» at andre kvinner bør forlate partneren enn hva menn er mot andre menn? Anonymkode: 703a8...e70
Ebbeliten Skrevet 14. februar 2024 #20 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg ser veldig mange kvinner her inne som opptrer hatefullt og monomant mot menn. De projiserer hva som kan synes som egne dårlige erfaringer på fremmede, gir råd om «dump ham» og «rødt flagg», bruker nedsettende ord som «mannebaby uten boevne» for å understreke hvor dårlig forhold de har til menn. Jeg lurer på om dette er sånn mange kvinner egentlig tenker, eller er det en liten gruppe på 10 sure kvinner som har alvorlige problemer med sitt syn på menn? Anonymkode: 703a8...e70 Jeg tenker sånn om menn som fortjener at jeg tenker sånn om dem, ja. Menn som er snille, greie, intelligente og som klarer seg godt i verden, og som klarer å manøvrere seg sosialt derimot, tenker jeg ikke sånn om. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå