AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Er den stigende eller synkende? Periodevis eller hvordan ser sexlivet deres ut gjennom "kariereren"? Anonymkode: 6696e...df5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Her svarer KG at den blir bedre og bedre med alderen. Også etter overgangen. Forskning sier noe helt annet. Anonymkode: bd264...7c3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Her svarer KG at den blir bedre og bedre med alderen. Også etter overgangen. Forskning sier noe helt annet. Anonymkode: bd264...7c3 Det stemmer nok. Hadde livsvilkårene og ens mentale status ved alle aldre vært den samme, så hadde nok sexlysten vært betydelig høyere som 25 åring enn som 50 åring, men slik er det for de færreste Anonymkode: 59e9a...05e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Her svarer KG at den blir bedre og bedre med alderen. Også etter overgangen. Forskning sier noe helt annet. Anonymkode: bd264...7c3 Ja KG er bakvendtland når det kommer til det meste Selvfølgelig har kvinner langt lavere sexlyst før og etter at de er i fertil alder, noe annet ville vært merkelig fra et evolusjonsståsted. Menns sexlyst synker og med alderen, selv om det naturlig nok ikke er i like stor grad. Sånn er vi innrettet, og det er ingen grunn til å benekte dette eller ta det personlig. Anonymkode: be025...48d
Trolltunge Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 Individuelt. Både basert på kropp og mentalitet, og ikke minst hvilke seksuelle erfaringer man har hatt opp gjennom livet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Selvfølgelig har kvinner langt lavere sexlyst før og etter at de er i fertil alder, noe annet ville vært merkelig fra et evolusjonsståsted. Tja, når man er mindre fertil ville det gitt mening med økt sexlyst fordi man statistisksett må ha sex oftere for å bli gravid Anonymkode: 59e9a...05e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Tja, når man er mindre fertil ville det gitt mening med økt sexlyst fordi man statistisksett må ha sex oftere for å bli gravid Anonymkode: 59e9a...05e Så hvor mange ganger må ei dame etter overgangsalderen ha sex for å bli gravid? Anonymkode: be025...48d
Irak Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 Da er det en stor fordel med høy sexlyst da 👌. Og spesielt hvis man er to sammen som har høy lyst 👌👌.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Skrevet 14. februar 2024 Jeg kan dog tro at det her på KG finnes en del damer som har opplevd økt lyst med årene, men det handler nok om utvalget som er her inne og ikke at det er representativt. Anonymkode: bd264...7c3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Skrevet 14. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg kan dog tro at det her på KG finnes en del damer som har opplevd økt lyst med årene, men det handler nok om utvalget som er her inne og ikke at det er representativt. Anonymkode: bd264...7c3 handler nok mer om at modne kvinner er trygge på seg selv, vet hva de vil og forbi småbarnstress Anonymkode: 59e9a...05e 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er den stigende eller synkende? Periodevis eller hvordan ser sexlivet deres ut gjennom "kariereren"? Anonymkode: 6696e...df5 Gått opp og ned i ulike perioder helt fra jeg oppdaget min seksualitet og frem til i dag. Vært seksuelt aktiv i akkurat 30 år. Lysten har varierer fra flere ganger daglig til 1-2 ganger i året. Anonymkode: e6e1d...a6d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Skrevet 14. februar 2024 Det er hvertfall for enkelt å si at alle kvinner er superkåte i 20-åra og etter fertil alder går det rett ned. Det er så mange faktorer som spiller inn. Om man har et godt forhold til egen kropp f.eks, om man har små barn og en jobb som tar mye tid, om man har en partner som det frister å ha sex ofte med, hvordan man har det psykisk osv. Det går vel for de fleste i bølger, ikke i en rett nedadgående kurve. For min del var jeg kåt og hadde mye sex i 20-åra, men enda mer i 30-åra. Og 40-åra var helt fantastiske, med en helt annen selvtillit og trygghet på meg selv som gjorde at jeg hadde mye mer spennende sex, eksperimenterte mer og dermed bare fikk lyst på mer og oftere sex. Nå er jeg 50 og dette vedvarer selv om jeg er singel, fantaserer og onanerer mye og tenker ofte på sex. Skjønner at dette ikke gjelder alle på min alder, men synes det blir feil å slå fast at alle damer over 40 er inntørka og uinteresserte i sex. Anonymkode: f4f27...57b 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #13 Skrevet 14. februar 2024 Lysten varierer mer utifra livssituasjon enn utifra alder. Når jeg er nyforelska er jeg veldig kåt. Når jeg er syk, stressa, deppa eller får for lite søvn er jeg mindre kåt. Anonymkode: b930b...464
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #14 Skrevet 14. februar 2024 Jeg må si at sexlysten til min samboer på 50 år har økt gradvis med alderen, vi har vært sammen i 30 år. Om jeg skulle prøve meg på en analyse, så tror jeg det skyldes at hun er blitt mer fortrolig med egen kropp og at jeg kjenner henne ut og inn, bokstavlig talt. Hun var jo smellvakker mens hun var yngre (fortsatt vakker), men selv smellvakre unge damer kan slite med selvbildet. For eksempel så likte hun ikke å ri, for da ble puppene eksponert, og puppene var det visst noe feil med ifølge henne selv. Siste var bare ett eksempel, der var mange andre. Når hun ble eldre så erfarte hun at slike detaljer ikke betydde noe, hun innså at jeg elsket henne akkurat som hun er skapt, og akkurat det bygger selvtilit i sexlivet og livet generellt. Så nå er sex mer glede enn bekymringer, og sånt hjelper på lysten. I tillegg så er den slitsomme småbarnsfasen over. Før måtte hun bygge opp lyst til sex over lengre tid, nå kan hun hoppe rett i senga og være klar, nå er det vel meg som trenger lenger tid 😉 Anonymkode: 24f50...396 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #15 Skrevet 14. februar 2024 Det er nok veldig individuelt. Jeg selv er 30 og sexlysten min har så langt bare økt. Jeg er generelt mye kåtere nå enn for 10 år siden og har et større seksuelt fokus. Nyter sexen bedre også, så mulig det kan ha innvirkning. Har hatt samme mann i over 10 år og han bemerker også at jeg er mer seksuell av meg og generelt mer kåt og engasjert. Anonymkode: 0b6f4...2cd
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #16 Skrevet 14. februar 2024 https://youtu.be/qm-iTNZJU1c?si=oSLUpHwm8pFee01x Anonymkode: 1d911...6c8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #17 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Her svarer KG at den blir bedre og bedre med alderen. Også etter overgangen. Forskning sier noe helt annet. Anonymkode: bd264...7c3 Damene må da selv vite hvordan sexlysten deres er. Kanskje noen smører på, men hvorfie skulle så mange lyve på et anonymt forum Anonymkode: 1d911...6c8 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #18 Skrevet 14. februar 2024 https://youtu.be/NNaprgCK_HE?si=yb8xXcEN4HAG3EnL Anonymkode: 1d911...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå