AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Stigende trend? Er singel, anser meg selv som biseksuell, liker å gi oralsex til andre menn, i all hemmelighet. Disse møter jeg via nettside for den slags. Men merker meg at det er ekstremt mange på denne gitte nettsiden, som er i forhold med dame. Disse liker både å gi og få oral- og analsex. Ser også antall medlemmer øker. Jeg vet om flere lokale her jeg bor, som går bak ryggen på dama, og ALDRI ville kommet ut som homofile. Hva hadde du gjort om det kom frem at mannen din møtte andre menn for random sex, for tro meg, det begynner å bli en del av det. Anonymkode: f67a2...835
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Det er greit å være homo. Slutt å bedra kona - skill dere! Anonymkode: dbb16...4c0 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er greit å være homo. Slutt å bedra kona - skill dere! Anonymkode: dbb16...4c0 Handler ikke om det å være homo. Anonymkode: f67a2...835
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Handler ikke om det å være homo. Anonymkode: f67a2...835 🙄 Anonymkode: dbb16...4c0 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 Hvorfor i helvete bedrar dere konene deres? Har dere null samvittighet for at hun blir dobbelt bedratt? Anonymkode: dbb16...4c0
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 Det er jo det samme som å være utro, selvom det er mann? Kjønn er vell det samme. Men å gjøre det bak ryggen er bare skitten gjort Anonymkode: 90c39...b7e 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 Dersom jeg fant ut at mannen min var utro, og hadde hatt sex bak ryggen min med andre, hadde det vært over og ut. Anonymkode: 4264f...61c 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 Skal dette bli den nye trenden på kg nå da , som du/dere skal erte damene med? 😅 Siden du/dere som er her for å trolle pga. bitterhet har skjønt at mange kvinner ikke vil være sammen med bifile menn. Ja da, vet at mange menn driver med dette, men ikke overdriv. Anonymkode: 9643a...030
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stigende trend? Er singel, anser meg selv som biseksuell, liker å gi oralsex til andre menn, i all hemmelighet. Disse møter jeg via nettside for den slags. Men merker meg at det er ekstremt mange på denne gitte nettsiden, som er i forhold med dame. Disse liker både å gi og få oral- og analsex. Ser også antall medlemmer øker. Jeg vet om flere lokale her jeg bor, som går bak ryggen på dama, og ALDRI ville kommet ut som homofile. Hva hadde du gjort om det kom frem at mannen din møtte andre menn for random sex, for tro meg, det begynner å bli en del av det. Anonymkode: f67a2...835 Hva jeg hadde gjort om han var utro?? Hadde gått på dagen selvfølgelig. Anonymkode: 3e734...1aa 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Skrevet 14. februar 2024 Veldig mange er vel en grov overdrivelse. Det er kun en liten prosent av menn som ikke er heterofil Anonymkode: 798b6...2b5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Skrevet 14. februar 2024 Utroskap er utroskap. Likegyldig hvem det er med. Anonymkode: 56d23...b67 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #13 Skrevet 14. februar 2024 Nei, ingen normale menn gjør dette, selv om du prøver å overbevise deg selv om det.. Anonymkode: c1dbb...106
Sunshade83 Skrevet 14. februar 2024 #14 Skrevet 14. februar 2024 Husker jeg så en episode om dette på Ricky Lake show for mange år siden. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Down Low Trist for konene dette her. Det er dårlig gjort om de blir smittet av kjønnssykdommer. Om man er single kjør på, men better safe than sorry (bruk kondom).
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #15 Skrevet 15. februar 2024 Utroskap er utroskap, uansett kjønn. At mannen gikk bak min rygg med slikt hadde jeg absolutt ikke akseptert. Snakket med en kvinne som hadde mann som over tid og jevnlig traff på tilfeldige menn for sex, og ikke klarte å slutte, selv om det var stadige løfter om det. Hun var til og med åpen for at de traff menn sammen, men spenningen for ham var å treffe ukjente og ha seg, og det gjorde han også uten kondom. Hun levde altså i konstant frykt for smitte, i tillegg til utroskap. Skjønner ikke at hun ble. Om min mann hadde slike lyster ville jeg også vært åpen for at vi traff menn sammen, selv om jeg ikke ville hatt sex med mennene, men bak ryggen min hadde blitt brudd. Uten kondom hadde også vært uaktuelt. Anonymkode: c77bc...953
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #16 Skrevet 15. februar 2024 Hva jeg hadde gjort hvis han snek seg ut for å møte random menn for å ha oralsex med? Jeg hadde mistet respekten for han fullstendig. Dette blir omtrent på samme nivå som å gå til prostituerte. Jeg synes folk som er så styrt av kroppslige behov at de synker til det er stakkarslige mennesker. Jeg tror ikke jeg hadde fått dårlig selvbilde av det heller (som enkelte forteller ved utroskap), dette er en personlighetsbrist i min verden. Anonymkode: 6ff89...886
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #17 Skrevet 15. februar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Dersom jeg fant ut at mannen min var utro, og hadde hatt sex bak ryggen min med andre, hadde det vært over og ut. Anonymkode: 4264f...61c Hva er årsaken til at du føler det er moralsk riktig å holde mannen din som seksuelt gissel? Anonymkode: 3889f...391
Artmo3 Skrevet 15. februar 2024 #18 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er årsaken til at du føler det er moralsk riktig å holde mannen din som seksuelt gissel? Anonymkode: 3889f...391 Man gjør da ikke det om det er en felles enighet om å være trofaste 😂 Hvis en føler seg som et gissel, så er man vel best egnet til å være singel eller i åpent forhold 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå