Gå til innhold

Kan man donere overskuddsfett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Ei venninne av meg skal ta bukplastikk med fettsuging, har hun lov å donere overskuddsfettet  til meg? Ønsker meg større pupper med fett. Blir vel miljøbesparende? 

Anonymkode: 5a448...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja,vil tro kroppen din vil støte det fra seg. Puppene dine vil bli svarte og dette av til slutt.

Beste tipset jeg kan komme med er å spise mye helt til du får en stor ballong av en dissende fettmage. Så kan du bruke ditt eget fett samt hud fra magen for å få større pupper. 

Dette var prosedyren da jeg måtte operere bort det ene brystet for 25 år siden. 

Anonymkode: 4c5fa...1ab

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg også lurt på! Hvorfor vil kroppen støte ut fettet? har forskjellige folk forskjellig fett?

Anonymkode: 899e5...126

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette har jeg også lurt på! Hvorfor vil kroppen støte ut fettet? har forskjellige folk forskjellig fett?

Ja, på et vis. Det fettet som du har er lagd med dine celler. Fettet som jeg har er lagd med mine celler. Kroppen din vil jo egentlig ikke ha mine celler i seg, og vil jo prøve å alltid støte ut og fjerne det som kroppen merker er "ukjent" eller ikke hører til der. Folk som får organtransplantasjon f.eks. må jo gå på immundempende medisiner resten av livet for å holde immunsystemet litt i sjakk så det ikke støter ut og angriper organet som egentlig ikke hører til i kroppen, og egentlig er lagd med noen andre sine celler.

Anonymkode: e9f2d...3ed

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja,selvfølgelig. Blir Corona,poli og kusma X7

Anonymkode: 4c5fa...1ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...