AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Hei, et reelt problem for meg. Jeg og min samboer i 20 årene skal på konsert til helgen. Gjennom denne konserten tror jeg det kommer stripper/e. Helt avkledd. Jeg er storfan av disse vi skal se. Og jeg har pratet med han om ‘problemet’ , det sier han ikke er noe problem, dersom det skulle vise seg og dukke opp. Kjenner jeg de fleste menn rett så klarer nokk ikke folk å holde øynene unna (nervøs latter). siden jeg er storfan og gleder meg sykt masse til dette ønsker jeg ikke ha dette indre stresset eller bekymringen. Noen tips til hva jeg kan gjøre for å gi slipp på dette den kvelden å bare kose meg? Anonymkode: b5729...c69
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Noen tips til hva jeg kan gjøre for å gi slipp på dette den kvelden å bare kose meg? At du må bestemme deg om du er for eller i mot at de du er storfan av bruker strippere gjennom hele konserten. Det høres merkelig å være storfan av noen som har show med strippere. Anonymkode: a63ce...21e 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 De er tydeligvis bra artister da, siden de må ha strippere som ekstra underholdning for å trekke folk😅 Anonymkode: b877a...2e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Hva konkret er det som gjør at du blir sjalu av disse stripperne? Er det oppmerksomheten de får? Er det redselen for at kjæresten din skal gå opp på scenen og knulle stripperne foran fjeset ditt? Er det at de ser ut annerledes enn det du gjør? Anonymkode: 453bc...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): At du må bestemme deg om du er for eller i mot at de du er storfan av bruker strippere gjennom hele konserten. Det høres merkelig å være storfan av noen som har show med strippere. Anonymkode: a63ce...21e Godt poeng. De bruker en danser i noen sanger elns. Det er sånn rølp, festmusikk 😅 Anonymkode: b5729...c69
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): De er tydeligvis bra artister da, siden de må ha strippere som ekstra underholdning for å trekke folk😅 Anonymkode: b877a...2e0 😂haha ja d kan du godt si Anonymkode: b5729...c69
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva konkret er det som gjør at du blir sjalu av disse stripperne? Er det oppmerksomheten de får? Er det redselen for at kjæresten din skal gå opp på scenen og knulle stripperne foran fjeset ditt? Er det at de ser ut annerledes enn det du gjør? Anonymkode: 453bc...7ba Sikkert nr 3. at han skal synes de er fine kanskje. Huff jeg føler meg så tåpelig, men tror det er det jeg er redd for Anonymkode: b5729...c69 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 Hvilke band har strippere som underholdning? Denne bransjen må ha endret seg mye på kort tid. Anonymkode: c5ffc...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Skrevet 14. februar 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Sikkert nr 3. at han skal synes de er fine kanskje. Huff jeg føler meg så tåpelig, men tror det er det jeg er redd for Anonymkode: b5729...c69 Så kjæresten din er ikke rundt kvinner som ser annerledes ut enn deg? Har du 100% kontroll på alle de forskjellige damene din kjæreste ser i sin hverdag? Jeg synes det er trist at dette er det du bruker all din tid på å bekymre deg for. Kjæresten din er i ett forhold med deg. DU må nødt til å jobbe med egen psyke og eget selvbilde.... Om strippere på en scene som er underholdning på en konsert DERE TO SKAL PÅ SAMMEN, og det at kjæresten din skal SE dem, og det er problemet for deg... Så ønsker jeg å si at det er noe helt annet jeg heller ville fokusert på. Anonymkode: 453bc...7ba 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Sikkert nr 3. at han skal synes de er fine kanskje. Huff jeg føler meg så tåpelig, men tror det er det jeg er redd for Anonymkode: b5729...c69 Regner med at hvis de stripper seg nakne, så vil de gå under kategorien "fine". Sikkert store pupper, stram rumpe og kropp. Så ja, han kan nok synes de er fine. Og så? Min mann kan fint synes andre folk er fine uten at det betyr at han tenker på de resten av livet. Samme kan jeg, se på flotte mennesker og like fullt synes mannen min er den flotteste i verden. Anonymkode: 8225d...caf 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Regner med at hvis de stripper seg nakne, så vil de gå under kategorien "fine". Sikkert store pupper, stram rumpe og kropp. Så ja, han kan nok synes de er fine. Og så? Min mann kan fint synes andre folk er fine uten at det betyr at han tenker på de resten av livet. Samme kan jeg, se på flotte mennesker og like fullt synes mannen min er den flotteste i verden. Anonymkode: 8225d...caf Dette ☝️ Anonymkode: 23958...130
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Skrevet 14. februar 2024 Det er lett å sammenligne seg, men ikke glem at du er vakker. Det er bare kvinnekropper, du har også en 😊 Å følelser er flyktige. Selv om du skulle ha en dårlig følelse på konserten, så vil det går over igjen. Anonymkode: f3827...123 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå