Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #1 Del Skrevet 1. februar 2006 http://www.babyverden.no/templates/Article____425.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 1. februar 2006 #2 Del Skrevet 1. februar 2006 Passer på begge mine Artig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #3 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Stemmer på den ene av barna til søstra mi, men ikke den andre.. står det er 99% korrekt, rart de vet det.. hmmm.. Endret 1. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #4 Del Skrevet 1. februar 2006 vet, det kalles kinesisk fødselskart og har vært diskutert i en tidligere tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_minnimy_* Skrevet 1. februar 2006 #5 Del Skrevet 1. februar 2006 1 stemte på meg fikk jente,nå viser det en gutt,så det blir spennende i morgen på ul..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. februar 2006 #6 Del Skrevet 1. februar 2006 1 stemte på meg fikk jente,nå viser det en gutt,så det blir spennende i morgen på ul..... ← det var imorgen ja? spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Isabellas Skrevet 1. februar 2006 #7 Del Skrevet 1. februar 2006 Da blir det nok jente på oss om vi får det til i 2006 (mest sannsynlig!) :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #8 Del Skrevet 1. februar 2006 Er det ikke spermen som avgjør kjønnet da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #9 Del Skrevet 2. februar 2006 Er det ikke spermen som avgjør kjønnet da...? ← Hva mener du? Har hørt det KAN ha noe å si, at hvis man har sex rundt el-dagen blir det gutt. Dager før, blir det jente. Men dette har visst blitt motbevist også.. Regner med det er ingenting som lar oss vite noe før UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #10 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva mener du? Jeg mener rent biologisk. Kvinner har XX-kromosom, mannen har XY-kromosom, dermed er det vel mannens produkt, spermen, som avgjør kjønnet på barnet og ikke alder på mor og måned det unnfanges og annet slikt tull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. februar 2006 #11 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg mener rent biologisk. Kvinner har XX-kromosom, mannen har XY-kromosom, dermed er det vel mannens produkt, spermen, som avgjør kjønnet på barnet og ikke alder på mor og måned det unnfanges og annet slikt tull... ← ja, det er sant men er spennende å se om myter stemmer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 2. februar 2006 #12 Del Skrevet 2. februar 2006 Dette var moro, det stemte med mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #13 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg har fire barn. Dette kartet stemte for to av dem, mao - det samme som ren gjetning. Ikke særlig imponerende nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollefisk Skrevet 3. februar 2006 #14 Del Skrevet 3. februar 2006 Stemte ikke på mitt barn heller Blir nok tippetegn kryss to ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. februar 2006 #15 Del Skrevet 3. februar 2006 Stemmer med min datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå