Gå til innhold

Hvor ofte hjelper du partneren med onani?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender du du gir mannen din en hjelpende hånd selvom du ikke vil ha sex? 

Anonymkode: e0c3d...ee7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Man skal aldri kompromisse på sexlyst. Det er derfor jeg hadde vært udugelig som prostituert.

Skrevet
Hoia skrev (5 minutter siden):

Nei. Man skal aldri kompromisse på sexlyst. Det er derfor jeg hadde vært udugelig som prostituert.

Så du vil ikke gi mannen din nytelse om du ikke er kåt selv? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hender du du gir mannen din en hjelpende hånd selvom du ikke vil ha sex? 

Nei.

Når han onanerer så vil han ikke ha sex. Han vil onanere. 
Jeg er helt lik. De gangene jeg vil onanere, så vil jeg gjøre det i fred. 
Onani er ikke en erstatning for sex for meg. Det er 2 ulike ting som fyller ulike behov.

Anonymkode: c7b0c...72d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så du vil ikke gi mannen din nytelse om du ikke er kåt selv? 

Ville ikke falt meg inn. Selv ikke med lyst-middel. Gi og ta i forhold handler ikke om det.

Endret av Hoia
Skrevet
Hoia skrev (25 minutter siden):

Det trenger ikke å være et kompromiss. Jeg kan fint ønske å gi mannen min en BJ eller en runk selv om jeg ikke orker samleie. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet
Frkego skrev (Akkurat nå):

Det trenger ikke å være et kompromiss. Jeg kan fint ønske å gi mannen min en BJ eller en runk selv om jeg ikke orker samleie. 

Nei, da er det ikke et kompromiss for deg, for meg ville det ha vært det. 

Skrevet
Hoia skrev (1 time siden):

Ville ikke falt meg inn. Selv ikke med lyst-middel. Gi og ta i forhold handler ikke om det.

Hver sin smak, men for meg blir dette en veldig egoistisk holdning til sex. Sex er ikke alltid 50/50, og sex handler om mer enn å få, det handler om å gi også

Jeg gir lett dama orgasme selv om jeg ikke er kåt selv, skulle da bare mangle, såppas glede bør man klare å gi til den man elsker, jeg hadde ihvertfall følt meg veldig ego om jeg ikke kunne gi henne nytelse uten å kreve tilbake 

Anonymkode: 847cd...ad0

• Nyttig 3
Skrevet

Hjelper helt klart til om jeg ikke har lyst selv. Skulle bare mangle.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hver sin smak, men for meg blir dette en veldig egoistisk holdning til sex. Sex er ikke alltid 50/50, og sex handler om mer enn å få, det handler om å gi også

Jeg gir lett dama orgasme selv om jeg ikke er kåt selv, skulle da bare mangle, såppas glede bør man klare å gi til den man elsker, jeg hadde ihvertfall følt meg veldig ego om jeg ikke kunne gi henne nytelse uten å kreve tilbake 

Helt enig. Noen vil tydeligvis ikke yte noe som helst om de ikke får noe tilbake. Jeg kan bruke lang tid på å massere føttene til en dame selv om jeg egentlig misliker det. Og om jeg ikke er så opplagt til sex, men hun ønsker en omgang med tunga så gjør jeg selvfølgelig det! I et forhold så dreier det seg om å  gi og få. Ikke bare få.

Anonymkode: cc487...146

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Helt enig. Noen vil tydeligvis ikke yte noe som helst om de ikke får noe tilbake. Jeg kan bruke lang tid på å massere føttene til en dame selv om jeg egentlig misliker det. Og om jeg ikke er så opplagt til sex, men hun ønsker en omgang med tunga så gjør jeg selvfølgelig det! I et forhold så dreier det seg om å  gi og få. Ikke bare få.

Dette er forskjellen på menn og kvinner. Kvinner kan finne en penis frastøtende om hun ikke er tent selv. (Ok, du masserte beina, men det er ikke en seksuell handling. Å ta på en penis er det). De fleste menn har ikke noe i mot å slikke, det er en positiv handling for dem om de er kåte eller ikke. De fleste menn liker å se på en fitte om de ikke er låte der og da. Slik er det ikke andre veien. 

Om jeg er forelsket og generelt tiltrukket av mannen kan jeg gjerne delta på blow job eller runk MEN ikke om jeg ikke er relativt forelsket eller kåt selv. I perioder med mye god sex, hvor lysten er god kan det være lettere - for da ligger det alltid litt lyst i luften. Men i dårlige perioder hvor lysten ikke er der - da er bare en penis uattesktiv og det blir en handling jeg absoludt ikke liker. Det blir noe helt annet enn å massere føtter. Jeg kan massere føtter, skuldre men ikke penis. Sånn er det bare. 

Menn syntes alltid det burde være så lett å ville gi partner nytelse selv om man ikke er kåt. Problemet med å gi nytelse er ikke at man ikke får noe tilbake, det vil sikkert gå opp i opp på sikt og ingen fører regnskap. Men det må være lystbetont, frivillig og ha opphav i noe inni henne. Hvis ikke så er ikke penis eller intimitet, uansett godt. Veien til spontane blowjobs og runk er ved å jobbe med hennes lyst. Vekker du den - da vekker du også villigheten til spontane handlinger og det å gi den andre noe.

Dette blir veldig forskjellig mellom menn og kvinner og kan ikke sammenlignes. Hadde jeg hatt like mye testosteron som menn hadde det sikkert vært lett for meg og å gi slikt spontant - men jeg tror mannen min er ganske glad for at jeg ikke har det. Det hadde ikke vært positivt. Nei, kvinnens lyst må være der. 

Derfor sier flere at de gjerne kan gjøre det - fordi den generelle lysten ligger det et sted for dem. Men slik er det ikke for alle og det kan være mange årsaker til det. 

Anonymkode: 2b775...d30

• Nyttig 3
Skrevet

Hjelper gjerne til om jeg ikke er lysten. Men det skjer ikke så ofte 😊

Anonymkode: f5113...acb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, og slik bør det være, og klarer virkelig ikke forstå at noen ikke kan gi litt, bare få, for å oppføre meg sånn mot en jeg elsker er helt utenkelig for meg

Hadde selv en eks som måtte bli knulla for at hun skulle gidde å gi noe som helst, og den type damer er jeg ferdig med. Men, mitt inntrykk er at den type damer er i mindretall, hadde vært tragisk om flertallet var så egoistiske 

Skrevet

Nei. Min hånd er ikke nok for ham, han kommer ikke av det. For ham er det enten å runke selv eller piv-sex som er nytelse.

Og hvis jeg ikke er kåt, har jeg jo ikke lyst å være en runkemaskin heller.

Anonymkode: d564a...607

Skrevet

Jeg gjør det noen ganger. Elsker å se han nyte 😄

Anonymkode: 86e93...246

Skrevet

Egentlig aldri. Om jeg ikke er kåt kan jeg gjerne begynne med å tilfredsstille ham, men jeg blir jo kåt av dette, så da trenger også jeg tilfredsstillelse. 

Om jeg overhodet ikke er i form/humør til sex eller å bli kåt har vi ikke sex. Det ønsker ikke min mann heller.

Om jeg begynner med å tilfredsstille ham, og en sjelden gang ikke blir kåt av det alene, så merker min mann dette og ønsker ikke at jeg skal fortsette, men går over til å pirre meg kåt. Det er helt uaktuelt for ham at jeg bare skal bedrive service for ham. Han mister tenningen selv om jeg ikke blir kåt etterhvert. 

Så vet egentlig ikke om svaret blir ja eller nei. Ja, fordi jeg som regel er positivt innstilt selv om jeg ikke et kåt i utgangspunktet. Nei, fordi det skjer egentlig aldri at jeg tilfredsstiller ham uten å selv få det samme tilbake. 

Må si jeg setter stor pris på min manns innstilling til dette. Mine ekser har gjerne tatt imot uten å bry seg om hva jeg fikk ut av det, og det ble kjedelig etterhvert. Egoismen i dette hadde det med å utvikle seg negativt. Fra at slikt var ønskelig innimellom til å bli ønsket oftere, uten tanke for at jeg også trenger seksuell tilfredsstillelse. De ble latere og mer egoistiske over tid, siden de tenkte at dette var greit. 

Anonymkode: af33d...eb5

Skrevet

Gir han gjerne en blowjob jeg ❤️.

Null stress det 👌.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...