Gå til innhold

Hva gjør du når du får orgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker du under orgasmen? Fortsetter du å onanere/penetrere, eller stoppe helt opp? 

Anonymkode: 12c73...aec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsetter.

Anonymkode: cdf8f...6eb

Skrevet

Kvinne.

Fortsetter, endrer tempo, men må etter kort tid knipe til eller trykke mot klitten. Det blir veldig følsomt 

Anonymkode: 716ff...5b1

Skrevet

De beste orgasmene er de jeg må jobbe litt for å få per dags dato 👌.

Kniper, klemmer med bekken muskulaturen og masserer klitten samtidig.....

Så er det deilig å ha en dildo inni fitta samtidig. Og ha noe å klemme rundt.

Det er så deilig, og da er det ikke lenge før orgasmen kommer.....

Hender det kan bli litt mye for noen og enhver det 🤣🤣🤣.

Just saying 👌.

By the way vibrering er det veldig sjeldent jeg bruker for det kan være too much, når man er så følsom som jeg er 🤣🤣🤣

Skrevet
Irak skrev (1 minutt siden):

De beste orgasmene er de jeg må jobbe litt for å få per dags dato 👌.

Kniper, klemmer med bekken muskulaturen og masserer klitten samtidig.....

Så er det deilig å ha en dildo inni fitta samtidig. Og ha noe å klemme rundt.

Det er så deilig, og da er det ikke lenge før orgasmen kommer.....

Hender det kan bli litt mye for noen og enhver det 🤣🤣🤣.

Just saying 👌.

By the way vibrering er det veldig sjeldent jeg bruker for det kan være too much, når man er så følsom som jeg er 🤣🤣🤣

Du har en sang til alt du 😇

Skrevet
Janek skrev (8 minutter siden):

Jeg liker å tro det ihvertfall 🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Janek skrev (29 minutter siden):

Ja.. hun synger vakkert under orgasmene også🤞😝

Seriøst altså.. kvinnestønn og pesing er verdens vakreste musikk❤️Det er så ærlig og oppriktig🥰

Ikke legg ut en sang til denne nå @Irak .. så fremt du ikke har en godlyd fra en kvinne😇

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 minutt siden):

Seriøst altså.. kvinnestønn og pesing er verdens vakreste musikk❤️Det er så ærlig og oppriktig🥰

Ikke legg ut en sang til denne nå @Irak .. så fremt du ikke har en godlyd fra en kvinne😇

Heldig om du har hørt det da 😊 

Ja, det er jeg enig i! Lite som slår den lyden 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Jeg lurer på det samme som henne om det er lov å spørre om det......

Skrevet
Janek skrev (1 minutt siden):

Heldig om du har hørt det da 😊 

Ja, det er jeg enig i! Lite som slår den lyden 😊

Har vel ikke hørt henne.. men jeg vet hun har emosjonelle reaksjoner.. så hun er ikke lydløs akkurat, det nekter jeg å tro. Hun er vel som de fleste kvinner: De må sende ut nabovarsel, når de får mannebesøk😅

• Nyttig 1
Skrevet
Irak skrev (7 minutter siden):

Jeg lurer på det samme som henne om det er lov å spørre om det......

Veldig bra oppsummert.. og veldig relatert ifht denne tråden..

"Hva tenker du på eller hva gjør du rett etter orgasmen?" det har jeg ikke tenkt over😂

Det eneste jeg vet etter orgasmen, er at jeg har store behov for å kysse.. kyss for taknemlighet.. kyss for at jeg er så himmelsk glad🥰Like før orgasme øyeblikket, skjelver jeg i underlivet.. snuser jeg inn masse luft med nesa.. så holder jeg pusten.. Er duften god, forsterker den orgasmen. Litt umulig å ikke slippe ut lufta uten godlyd. Og skjelvingen fortsetter.. Så det går litt på automatikk.. Hjertet banker jo fælt, så det er også deilig å kjenne på.. Alt det jeg gjør like før og etter orgasmen, har jeg lært at det maksimerer orgasmen. Ikke at jeg faker, men jeg simulerer orgasmen litt før jeg kommer🤭

Ikke alle orgasmer er like sterke da, og heller ikke alltid jeg gjør det samme tingene, før under og etter orgasmen..

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

"Hva tenker du på eller hva gjør du rett etter orgasmen?" det har jeg ikke tenkt over😂

Det eneste jeg vet etter orgasmen, er at jeg har store behov for å kysse.. kyss for taknemlighet.. kyss for at jeg er så himmelsk glad🥰Like før orgasme øyeblikket, skjelver jeg i underlivet.. snuser jeg inn masse luft med nesa.. så holder jeg pusten.. Er duften god, forsterker den orgasmen. Litt umulig å ikke slippe ut lufta uten godlyd. Og skjelvingen fortsetter.. Så det går litt på automatikk.. Hjertet banker jo fælt, så det er også deilig å kjenne på.. Alt det jeg gjør like før og etter orgasmen, har jeg lært at det maksimerer orgasmen. Ikke at jeg faker, men jeg simulerer orgasmen litt før jeg kommer🤭

Ikke alle orgasmer er like sterke da, og heller ikke alltid jeg gjør det samme tingene, før under og etter orgasmen..

Det med takknemlighet er jeg veldig enig i 😍.

Så jeg takker meg selv noe heftig 🤫👌

Så hender det jeg takker meg selv litt underveis også 🤫🤣😉

Dufter kan fungere som afrodisiakum 👌.

Erfarer det støtt og stadig jeg 👌

Endret av Irak
Skrevet
Irak skrev (3 minutter siden):

Det med takknemlighet er jeg veldig enig i 😍.

Så jeg takker meg selv noe heftig 🤫👌

Så hender det jeg takker meg selv litt underveis også 🤫🤣😉

Dufter kan fungere som afrodisiakum 👌.

Erfarer det støtt og stadig jeg 👌.

Så god du er❤️ Jo duft er viktig.. ikke for mye, det virker overkill, det er egentlig nok at sengklærne har hengt til forfriskning. Og elsker jeg armhulelukten.. Ikke vask deg! Vask deg heller etterpå.. svettlukt er min tenning.. så ja det er også afrodisiakummet mitt  👌

• Nyttig 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Så god du er❤️ Jo duft er viktig.. ikke for mye, det virker overkill, det er egentlig nok at sengklærne har hengt til forfriskning. Og elsker jeg armhulelukten.. Ikke vask deg! Vask deg heller etterpå.. svettlukt er min tenning.. så ja det er også afrodisiakummet mitt  👌

🤣🤣🤣🤣

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Tror ikke denne er så aller verst 👌

• Hjerte 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 14.2.2024 den 13.48):

Er det derfor jeg lukter så rart? 😂

Skrevet
Bamseklemmer skrev (På 14.2.2024 den 13.48):

Vet ikke om dette stemmer....

Interessant var det ihvertfall......

Skrevet
Irak skrev (13 timer siden):

Er det derfor jeg lukter så rart? 😂

Irak skrev (13 timer siden):

Vet ikke om dette stemmer....

Interessant var det ihvertfall......

Du lukter sikkert godt🥰 Dumt at det ikke går å sende lukt over nettet😅

Skrevet
Bamseklemmer skrev (40 minutter siden):

Du lukter sikkert godt🥰 Dumt at det ikke går å sende lukt over nettet😅

Jeg lukter himmelsk 😉.

Er en grunn for at jeg ikke går med parfyme 😉.

Lukt over nett 😂😂😂.

Nettsvett blir det da 😂😂😂

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...