Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min gjennom 17 år har vært utro med en 16 år yngre kvinne i underkant av 4 år! Fant ut dette i går kveld og er helt i sjokk! De har ikke overnattet sammen eller reist sammen, men møttes rundt omkring for sex samt snappet en god del sammen. 

Jeg trodde vi var godt gift med 4 barn, eier en bedrift sammen og relativt nybygd hus ++. Er helt i sjokk. Aner ikke hvordan veien blir videre for oss. Vi er også medlemmer i en menighet hvor skilsmisse ikke foregår😭

Anonymkode: 7c04c...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min gjennom 17 år har vært utro med en 16 år yngre kvinne i underkant av 4 år! Fant ut dette i går kveld og er helt i sjokk! De har ikke overnattet sammen eller reist sammen, men møttes rundt omkring for sex samt snappet en god del sammen. 

Jeg trodde vi var godt gift med 4 barn, eier en bedrift sammen og relativt nybygd hus ++. Er helt i sjokk. Aner ikke hvordan veien blir videre for oss. Vi er også medlemmer i en menighet hvor skilsmisse ikke foregår😭

Ok jeg ville ihvertfall fortalt hele menigheten om alt han har gjort, han skal ikke få slippe unna. Og jeg blir mer og mer redd for å være i et forhold, folk er jo faen meg helt syke mot hverandre. 

Anonymkode: da2c5...d09

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Og du plukket ikke noen signaler ila 4 år?

Anonymkode: 02fbc...901

• Liker 2
Skrevet

Nei, siden dere er medlemmer av en sekt hvor det ikke er tillatt med skilsmisse, så får du vel bare stå i det da.

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og du plukket ikke noen signaler ila 4 år?

Anonymkode: 02fbc...901

Ikke et eneste signal nei. De har møtt hverandre ifbm med hans jobb / bedriften, og når jeg har vært på nattevakt eller hos min familie (har eldre foreldre så trenger litt hjelp så har ofte en natt i ny å ned der med 3 åringen). Han har to mobiltelefoner, så antar det er jobbtelefonen de har hatt kontakt på. Har aldri hatt behov eller mistanke om å sjekke den. 

• Hjerte 4
Skrevet
imagineme skrev (2 minutter siden):

Nei, siden dere er medlemmer av en sekt hvor det ikke er tillatt med skilsmisse, så får du vel bare stå i det da.

Det er jo tillatt med skilsmisse, men jeg er oppdratt til at det ikke skal skje. Men vet ikke hvordan det blir om / hvis grunnen til skillsmissen kommer ut.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ok jeg ville ihvertfall fortalt hele menigheten om alt han har gjort, han skal ikke få slippe unna. Og jeg blir mer og mer redd for å være i et forhold, folk er jo faen meg helt syke mot hverandre. 

Ja, jeg ønsker et møte med lederne. Er helt knust, hadde aldri trodd dette. Mannen min er høyt respektert av flere både i og utenfor menigheten.

Skrevet

Først pust med magen og forsøk å lande litt etter sjokket.

Så kan du tenke litt over hvordan du vil ha det med det økonomiske, familien, mannen og menigheten. 

Det er ikke lett, men ta deg tid. Så vil jeg ønske deg lykke til i denne brått vanskelige tiden.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har to mobiltelefoner, så antar det er jobbtelefonen de har hatt kontakt på. Har aldri hatt behov eller mistanke om å sjekke den. 

Kjipt å høre, men du slapp om ikke annet unna KG-lovverket.

Å sjekke andres mobil er verre enn utroskap. Så hadde du sett på mobilen til mannen, så hadde du vært overgriperen, og han offeret.

Anonymkode: 8f80f...b8d

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Flintis skrev (2 minutter siden):

Først pust med magen og forsøk å lande litt etter sjokket.

Så kan du tenke litt over hvordan du vil ha det med det økonomiske, familien, mannen og menigheten. 

Det er ikke lett, men ta deg tid. Så vil jeg ønske deg lykke til i denne brått vanskelige tiden.

Tusen takk❤️

Ja, jeg må samle meg litt før jeg gjør noe mer føler jeg. Vi er jo oppvokst i samme menighet og troskap ++ står jo ekstremt sterkt å høyt hos oss. Jeg vet at jeg skal få det til økonomisk uten han, men tenker så på barna..

Skrevet

Jeg har ingen gode råd annet enn at du her må ta hensyn til hva du kan leve med uten å ødelegge deg selv. Vær modig og ærlig med deg selv først av alt!

Hvis du har en sterk tro bør du søke trøst og styrke der direkte (i troen, ikke via menneskelige åndelige ledere - mennesker kan lede deg i feil retning).

Jeg ønsker deg det beste i en vanskelig tid. 

Anonymkode: c0b04...b14

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Husk på hevnaspektet her. Hvis man går inn for å ødelegge livet til noen ved å gå via andre kanaler enn politiet (i saker hvor det er aktuelt), øker sannsynligheten for hevnaksjoner.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forferdelig.. 

Hvordan oppdaget du dette??

Anonymkode: 24505...6a5

Skrevet
norw skrev (2 minutter siden):

Husk på hevnaspektet her. Hvis man går inn for å ødelegge livet til noen ved å gå via andre kanaler enn politiet (i saker hvor det er aktuelt), øker sannsynligheten for hevnaksjoner.

Mannen burde tenkt på hevnaspektet. Når han ødelegger livet til familien, barna og kona, øker sannsynligheten betraktelig for grufulle hevnaksjoner på alle mulige måter. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Forferdelig.. 

Hvordan oppdaget du dette??

Blir uvel av å skrive dette, men de ble sett i hans bil i går. Han kjører ofte rundt i distriktet pga jobb, men igår så en bekjent av oss mannen kysse henne før hun gikk ut av bilen hans. 

• Hjerte 4
Skrevet

Huff.. du vet det er sant som dem sier. Trust no one.. desverre det 20 århundret er en tid hvir du ikke kan sette din lit til noen. Du har vært naiv og lagt din troskap i han. Heretter må du se deg over skulderen. Gi han et ultimatum. Han er med på alt fremover eller du går fra han. I 16 år.... fy faen. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg hadde ikke blitt værende hvertfall. For en jævel as. Pult henne i 16 år og gjort alt. For noe faenskap sier bare jeg.. målløs her. Det er lenge as. 

Anonymkode: 3b866...06f

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Blir uvel av å skrive dette, men de ble sett i hans bil i går. Han kjører ofte rundt i distriktet pga jobb, men igår så en bekjent av oss mannen kysse henne før hun gikk ut av bilen hans. 

Hvis de er så uforsiktige så må du regne med at dette kommer ut. Eller at mange allerede vet.

Er elskerinnen medlem av samme menighet?

Anonymkode: 3fc14...a76

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff.. du vet det er sant som dem sier. Trust no one.. desverre det 20 århundret er en tid hvir du ikke kan sette din lit til noen. Du har vært naiv og lagt din troskap i han. Heretter må du se deg over skulderen. Gi han et ultimatum. Han er med på alt fremover eller du går fra han. I 16 år.... fy faen. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg hadde ikke blitt værende hvertfall. For en jævel as. Pult henne i 16 år og gjort alt. For noe faenskap sier bare jeg.. målløs her. Det er lenge as. 

Pust med magen sier bare jeg. Du har bygd opp enormt mye sammen med denne mannen. Og ikke bare det. Barna dine er også knyttet til han uansett utfall. Men her må alle kort legges på bordet. Du må få alle svar. Og alt skal frem heretter. Konfronter han på en måte som viser at du vil rasere alt og han skal faen meg få høre nå etter 16 jævla år. Du har blitt lurt i alle år. Dette vil ta tid og sette seg inn i egentlig. Men du må få alle svar sånn at du vet hva du må gjøre. Alt skjer av en grunn. Du er midt i nor av det verste vi mennesker opplever. Jeg var  der selv for ett år siden. Jeg vet hvor vondt det gjør. Men du må ta fatt i dette her med hodet og hjertet på rett sted. For barna. Det er ditt liv. Og du må finne ut å det. Og du vet hvordan. Den  vonde magefølelsen som du går mdd akkurat nå. Kvalmen. Smerten i brystet  hodet alt. Du har alle svarene. Nå gjelder det og vite alt fra han. Da vet du hvorfor hva og  hvem. 

Skrevet
norw skrev (26 minutter siden):

Altså, dere menn må slutte å formaner kvinner om å fortie menns utroskap. Seriøst. Stå før det dere gjør, eller la være å gjøre det. 

Anonymkode: 378c6...8d2

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet (endret)

Problemet med slike sekter hvor mannen som TS sier er høystående, er at hans ord vil gå foran hennes any time of day.

Hun kommer til å bli fryst ut og skal være heldig om barna hennes ikke er hjernevasket slik at de fremdeles har et ønske om å stå ved hennes side.

History repeats itself - det er bare å google Smiths venner eller Jehovas vitner. Finnes flere dokumentarer om akkurat slike type tilfeller.

Endret av imagineme
  • Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...