AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Del Skrevet 14. februar 2024 Hei. Det er sikkert flere her enn meg som føler og reagerer på energier fra andre mennesker. Det er jo ikke alle som har gode energier. Noen har jo direkte mørke energier og det kan være veldig utmattende å forholde seg til. De kan jo tilsynelatende være hyggelige, men samtidig ha vonde og ubehagelige energier rundt seg. Kjenner veldig på dette i hverdagen og det kan være vanskelig, særlig på jobb. Har noen tips til å håndtere dette?:) har følt energier og auraer lenge, men det kan bli slitsomt. Anonymkode: e4f2b...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Del Skrevet 14. februar 2024 Skulle ønske jeg hadde et godt råd til deg men har samme problemet selv. Jeg begynte i ny jobb nylig og den personen som tok meg best imot og virket grei, viste seg å være en ordentlig energityv. Prater mye negativt. Har sagt fra til henne at nå orker jeg ikke alt det negative snakket, men hun gir seg ikke. Nytter heller ikke å gå unna, hun kommer etter Anonymkode: e63a3...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skulle ønske jeg hadde et godt råd til deg men har samme problemet selv. Jeg begynte i ny jobb nylig og den personen som tok meg best imot og virket grei, viste seg å være en ordentlig energityv. Prater mye negativt. Har sagt fra til henne at nå orker jeg ikke alt det negative snakket, men hun gir seg ikke. Nytter heller ikke å gå unna, hun kommer etter Anonymkode: e63a3...950 Tusen takk!! Skjønner veldig godt hva jeg mener. Er noen på min jobb også, spesielt ei. Hun har skikkelig vond energi rundt seg, blir dårlig hver gang hun er i nærheten. Virkelig veldig hyggelig og klarer å lure alle andre enn meg Anonymkode: e4f2b...6a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ennivk Skrevet 14. februar 2024 #4 Del Skrevet 14. februar 2024 Personlige grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 14. februar 2024 #5 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei. Det er sikkert flere her enn meg som føler og reagerer på energier fra andre mennesker. Det er jo ikke alle som har gode energier. Noen har jo direkte mørke energier og det kan være veldig utmattende å forholde seg til. De kan jo tilsynelatende være hyggelige, men samtidig ha vonde og ubehagelige energier rundt seg. Kjenner veldig på dette i hverdagen og det kan være vanskelig, særlig på jobb. Har noen tips til å håndtere dette?:) har følt energier og auraer lenge, men det kan bli slitsomt. Anonymkode: e4f2b...6a4 Ja, enkelte slike energivampyrar kutta eg ut av livet for nokre år sidan. Særskild to relativt nære venninner vart eg så sliten av å vere saman med at eg rett og slett måtte droppe dei. Akkurat når det gjeld "energier og auraer" veit eg ikkje heilt om eg forstår, men kanskje du får betre svar på underforumet for religion og spiritualitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Del Skrevet 15. februar 2024 Det finnes utallige teknikker både før man går hjemmefra, og når man er i situasjonen. Jeg prøvde litt ulike ting før jeg fant det som fungerte best for meg. Tips: søk etter energy protection o.l. på TikTok. Og jeg tuller ikke en gang. Anonymkode: e8e03...10b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tusen takk!! Skjønner veldig godt hva jeg mener. Er noen på min jobb også, spesielt ei. Hun har skikkelig vond energi rundt seg, blir dårlig hver gang hun er i nærheten. Virkelig veldig hyggelig og klarer å lure alle andre enn meg Anonymkode: e4f2b...6a4 Kanskje hun faktisk ER veldig hyggelig, men det bare er du som ikke liker henne? Har hun FAKTISK gjort noe galt, eller er hun bare belemret med en «vond energi»? Kanskje ibgen er så begeistret for henne,,’en andre klarer å oppføre seg voksent, profesjonelt og hyggelig? Det betyr ikke at hun «lurer» dem. Og om du spør andre hva de synes, er det mange som ikke vil baksnakke en kollega. Anonymkode: f1fe8...e58 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Del Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje hun faktisk ER veldig hyggelig, men det bare er du som ikke liker henne? Har hun FAKTISK gjort noe galt, eller er hun bare belemret med en «vond energi»? Kanskje ibgen er så begeistret for henne,,’en andre klarer å oppføre seg voksent, profesjonelt og hyggelig? Det betyr ikke at hun «lurer» dem. Og om du spør andre hva de synes, er det mange som ikke vil baksnakke en kollega. Anonymkode: f1fe8...e58 Jeg synes det virker litt spesielt å si at folk har "dårlig energi" uten å presisere hva det dreier seg om. Virker som om det bare er snakk om å ikke like. Anonymkode: 226bf...6f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå