Adrenalina1 Skrevet 14. februar 2024 #21 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Må du kjøpe blomster? Sjokolade er mye bedre 😃💌 Anonymkode: 89dda...3e0 Snakk for deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoia Skrevet 14. februar 2024 #22 Del Skrevet 14. februar 2024 Ikke gi roser. Det betyr "jeg har en annen". Gi tullipaner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #23 Del Skrevet 14. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Ikke gi roser. Det betyr "jeg har en annen". Gi tullipaner. Hæ? Den har jeg aldri hørt før. Har riktignok hørt folk gi kaktus til svigermor, men det er vel noe annet. Anonymkode: 8244b...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2024 #24 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må kjøpe inn blomster til kjerringa ellers blir hun lei seg. Hvor får man kjøpt billigst blomster? Anonymkode: 8244b...9cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 14. februar 2024 #25 Del Skrevet 14. februar 2024 Tror ikke du skal kjøpe billige roser til din kjæreste/samboer/kone sånt blir det bare helvette av Coop Extra har jo roser 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #26 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Da var saken biff folkens. Fant billige roser på Coop. 89,90 kr for 15 stk. Det blir altså 6 kr per rose, i motsetning til de blodsugerne i blomsterbutikken som tar 20 kr per rose. Siden de var så billige kjøpte kjøpte jeg 45 roser. Nå blir kjerringa glad. 👍 Anonymkode: 8244b...9cd Hadde holdt lenge med 15 da. Anonymkode: 42995...39b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. februar 2024 #27 Del Skrevet 14. februar 2024 X skjønte en ting, jeg elsker å få blomster. Han gav dem med jevne mellomrom. Han kjøpte dem på rema. Hos meg sto rema rosene i 2 uker. Billig, ja, men det er tanken bak som betyr noe. Han visste at jeg ble glad over roser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå