Gå til innhold

Hvor får man de billigste rosene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må kjøpe inn blomster til kjerringa ellers blir hun lei seg. Hvor får man kjøpt billigst blomster?

Anonymkode: 8244b...9cd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må kjøpe inn blomster til kjerringa ellers blir hun lei seg. Hvor får man kjøpt billigst blomster?

Gjerrigknark😡

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kjøp de som står ved døra inne på Kiwi, jeg får de ofte til 1/2 pris hvis de har stått der litt for lenge

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mestergrønn har og små, fine buketter med roser og også andre blomster til 60 kr

Anonymkode: ec024...b2c

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Adrenalina1 said:

Gjerrigknark😡

Jeg leste trådtittel høyt til kollega og sa: Første posten her står det enten gjerrigknark lr lignende. KG never change 😂😂 Dauer.

Viktig å spare penger i disse dyre tider!

Anonymkode: b03d0...4a4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg leste trådtittel høyt til kollega og sa: Første posten her står det enten gjerrigknark lr lignende. KG never change 😂😂 Dauer.

Er det konen eller kollegaen som skal få Valentines-bukett av deg?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrenalina1 skrev (22 minutter siden):

Gjerrigknark😡

Kan så være. Men bortkastet å kjøpe 20kr x 20 roser som visner etter noen dager. 
Om jeg ikke finner billige roser, noen som har tips til planter (ikke avkappede blomster) jeg kan gi i istedet som er fine? Må de være røde? Denne idiotiske valentines. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan så være. Men bortkastet å kjøpe 20kr x 20 roser som visner etter noen dager. 
Om jeg ikke finner billige roser, noen som har tips til planter (ikke avkappede blomster) jeg kan gi i istedet som er fine? Må de være røde? Denne idiotiske valentines. 

Nelliker og tullipaner f.eks. Bruker være billigere enn roser og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker du? Eller snuser, drikker øl eller alkohol innimellom? Spiser chips, sjokolade eller drikker brus? Unødvendig, kortvarig gleder som mange tar seg råd til. Hvorfor ikke blomster noen ganger i året om det gleder en annen? 

Anonymkode: 3f92f...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Røyker du? Eller snuser, drikker øl eller alkohol innimellom? Spiser chips, sjokolade eller drikker brus? Unødvendig, kortvarig gleder som mange tar seg råd til. Hvorfor ikke blomster noen ganger i året om det gleder en annen? 

Anonymkode: 3f92f...233

Røyker ikke, snuser ikke, drikker ikke alkohol. Spiser nesten aldri chips og sjokolade. Drikker kun kullsyrevann jeg lager hjemme selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nei tror han her har råd og er en gjerrigknark, ellers hadde han ikke sagt det andre. Da hadde han formulert set helt annderledes, håper han får en tupp i ræva i gave

Anonymkode: eabaf...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Rema?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var saken biff folkens. Fant billige roser på Coop. 89,90 kr for 15 stk. Det blir altså 6 kr per rose, i motsetning til de blodsugerne i blomsterbutikken som tar 20 kr per rose. Siden de var så billige kjøpte kjøpte jeg 45 roser. Nå blir kjerringa glad.  👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et gavekort på Kiwi. Da kan hun velge selv om hun vil ha billige roser eller en pakke paracet.

Anonymkode: 89dda...3e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må du kjøpe blomster? 

Sjokolade er mye bedre 😃💌

Anonymkode: 89dda...3e0

Kan ikke. Nyttårsforsetter på meg og kjerringa legger bånd på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...