luv Skrevet 14. februar #1 Del Skrevet 14. februar (endret) Jeg har crohns og har operert en del i magen og har derfor mye sammenvoksninger og arrvev. Vi skulle begynt første forsøk i høst, men det har blitt utsatt hver mnd pga nye undersøkelser jeg måtte igjennom og rot med henvisninger. Jeg melder fortsatt mens hver mnd og fikk resepter på medisiner ved sist mens. Nå snakker de om at vi skulle hatt en egen time til prekonsepsjonell samtale som de visstnok har henvist oss til. Vi har hatt to timer på fødeavdelingen hvor risiko og fødeplan var tema på slutten av hver time. Vi har trodd at det har vært pre.kon veiledning og at alt var i orden. Har også spurt flere ganger om alt er i orden eller om det er noe vi kan gjøre for å ikke miste mer tid. Jeg har fått tydelig beskjed fra gastrolegene mine at det er viktig at sykdommen min er i remisjon på tidspunktet jeg blir gravid. Nå er jeg livredd for at sykdommen ikke lengre er i remisjon når vi endelig får startet. Nå vil det sikkert ta et par mnd til før vi får den timen.. Vi sitter her i uvisshet dag etter dag og mnd etter mnd. Jeg får et sug i magen hver eneste gang tlf ringer. Sånn har det vært siden i høst. Og jeg sjekker loggen på helsenorge flere ganger daglig selvom det ikke har noe for seg. Det har nesten blitt en tvangshandling. Det jeg egentlig lurer på er om noen vet om de krever at man har egen time for PV før man kan starte ivf-behandling? Har ei venninne med crohns som ble gravid naturlig. Hun ble satt opp til PV etter første ultralyd. Men det er sikkert annerledes med ivf. Jeg har sendt melding og spurt om det er sannsynlig at jeg får starte nå, men regner bare med et "kanskje" så jeg håper noen her har noen erfaringer å dele. Jeg stresser så sykt mye med dette og tiden som bare går. Endret 14. februar av luv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå