AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Erfaring? kan det fungere med spraymaling? Skal være svart, usikker på om den skal være blank eller matt. Må man ha heftgrunn? Anonymkode: c6f1c...a48
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Slipe den med sandpapir, bruk en god grunning og maling ment for bruk. En stol blir jo sittet på. Da jeg malte lakkerte trestoler måtte jeg slipe vekk all lakken, matte de ned, brukte grunning og 3 strøk maling. Nå 4-5 år etter er der minimal slitasje. Husker ikke hva slags maling det er, fikk tips på butikken bare. Anonymkode: a6083...fe4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Du bør bruke heft eller sperregrunn om du vil at det skal holde. Om ikke bør du pusse hele greia først. Spaymaling kan fungere men jeg har dårlig erfaring med det på ting som er bruksgjenstader. Hadde det vært en hylle så ville jeg sagt ja, en stol tenker jeg nei. Ville kjøpt maling og liten kost. Anonymkode: 7de7e...f7a
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Grunning først og så bruk trestjerners gulvmaling så det holder. Spraymaling er nok ikke slitesterkt nok Anonymkode: defc9...335 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå