Gå til innhold

Provera blødning hjelp!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg starte på Provera 5. februar og skulle gå på det i 14 dager. Jeg skal egentlig ta tablett nr 10 i dag, men jeg våknet opp med fult i blod i trusa?? Hva skal jeg gjøre da? Skal jeg fortsette å ta tablettene eller?? Vær så snill hjelp meg😭

Anonymkode: db658...90b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed av gyn om å slutte med tablettene dersom jeg fikk blødning før kuren var over

Anonymkode: 572bd...855

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg fikk beskjed av gyn om å slutte med tablettene dersom jeg fikk blødning før kuren var over

Tusen takk for svar! Gynekologen hadde ikke tid å ringe meg i dag😣 Hmm okei, ja for jeg blør ganske mye, ikke bare litt spotting liksom… Men du blødde ikke før endt kur, du fikk bare beskjed om det eller?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed om å slutte på kuren dersom jeg fikk blødning. Fikk blødning dag 11. 

Anonymkode: 8af38...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk beskjed om å slutte på kuren dersom jeg fikk blødning. Fikk blødning dag 11. 

Tusen takk for svar! Blødde du i noen dager da, eller blødde du bare den ene dagen? Og fikk du eggløsning?❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk for svar! Blødde du i noen dager da, eller blødde du bare den ene dagen? Og fikk du eggløsning?❤️

Blødde 3-4 dager, fikk eggløsning ja.. Ca 19 dager etter første blødninsdag. 

Etter 4 runder var syklusene mine gått fra 35 dager til 29, og der har den holdt seg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blødde 3-4 dager, fikk eggløsning ja.. Ca 19 dager etter første blødninsdag. 

Etter 4 runder var syklusene mine gått fra 35 dager til 29, og der har den holdt seg. 

Men du fikk eggløsning uten Letrozol? Du tok bare Provera? 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men du fikk eggløsning uten Letrozol? Du tok bare Provera? 🥰

Kun Provera. Fikk tilbud om Letrozol dersom jeg ikke fikk EL av meg selv etter Provera, men jeg fikk EL. Har brukt Letrozol før og fikk da masse cyster på eggstokkene, så er ikke så fan av Letrozol når det ikke trengs. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tusen takk for svar! Gynekologen hadde ikke tid å ringe meg i dag😣 Hmm okei, ja for jeg blør ganske mye, ikke bare litt spotting liksom… Men du blødde ikke før endt kur, du fikk bare beskjed om det eller?❤️

Begynte å blø på dag 7 av 10, så da sluttet jeg. Særlig om du blør mye, da er det ingen vits i å fortsette 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Begynte å blø på dag 7 av 10, så da sluttet jeg. Særlig om du blør mye, da er det ingen vits i å fortsette 🥰

Ahh okei❤️ Det stoppet litt opp, men begynner å blø litt mer igjen nå. Jeg tok selvfølgelig en pille til siden jeg trodde blødningen stoppet, men tydligvis ikke😅 Håper virkelig ikke jeg har tullet det til nå siden jeg tok en Provera pille i dag også, selv om jeg har fått «mensen»??🥺 Angrer sånn på at jeg gjorde det… Håper ikke mensen stopper opp nå :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...