AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 En fyr jeg ble kjent med i en fritidsaktivitet lot meg tro at han var singel. Søt fyr, men ikke min type. Jeg begynte likevel som singel å tenke litt at hmm kunne han være min type. Har likevel unngått flørtete stemning. Så dukket kona hans opp. Veldig pen kone. Jeg ble egentlig glad fordi nå visste jeg helt sikkert han ikke er min type. Men jeg ble så forvirret. Hvorfor gjør menn sånt? For ego/ bekreftelse? Skjønte ingenting. Anonymkode: 322b8...5eb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Det irriterer meg litt at han behandlet meg slik, som om jeg var dum liksom syns det var respektløst. Er jeg hårsår? Anonymkode: 322b8...5eb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Hvis dere bare deler den fritidsaktiviteten sammen, er det vel ikke naturlig å komme inn på sivilstatus? Kona kom jo uansett og hentet ham der, og det hadde de vel avtalt. Tror du bare må ha tolket ham feil, her. Hvis han forsøkte å sjekke deg opp kan jeg forstå deg, men ellers har han ingen opplysningsplikt for deg om privatlivet sitt. Anonymkode: d004b...fbf 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Hvis dere bare deler den fritidsaktiviteten sammen, er det vel ikke naturlig å komme inn på sivilstatus? Kona kom jo uansett og hentet ham der, og det hadde de vel avtalt. Tror du bare må ha tolket ham feil, her. Hvis han forsøkte å sjekke deg opp kan jeg forstå deg, men ellers har han ingen opplysningsplikt for deg om privatlivet sitt. Anonymkode: d004b...fbf Selvsagt har han ikke det. Men han sa ting som at han var alene. Altså ikke at han ikke opplyste om sivilstatus, nen at han opplyste meg med info om feil sivilstatus. Synd det er bare respektløst å lyve om sånt. Nesten som han ville fiske for å se om jeg fulgte smule stien. Anonymkode: 322b8...5eb
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 Jeg skjønner ikke helt situasjonen her. Sa han at han var singel? Eller var det en sånn "han hadde glimt i øyet og et flørtende blikk"-situasjon, som du overtolket? Prøvde han faktisk å sjekke deg opp? Mener du folk må eksplisitt og uoppfordret opplyse deg om sivilstand, så du ikke skal anta de er single? Anonymkode: 8acd1...de6 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner ikke helt situasjonen her. Sa han at han var singel? Eller var det en sånn "han hadde glimt i øyet og et flørtende blikk"-situasjon, som du overtolket? Prøvde han faktisk å sjekke deg opp? Mener du folk må eksplisitt og uoppfordret opplyse deg om sivilstand, så du ikke skal anta de er single? Anonymkode: 8acd1...de6 Vel, tror ikke han var ute etter utroskap. Men jeg skjønner liksom ikke hvorfor han sa at han er alene og opp til flere ganger når han har kone hjemme litt dånn glimt i øyet tøys, ikke noe skadelig. Føles som sånn irriterende tøys rett og slett. Tenk om jeg fant ut at jeg likte han godt... det ville blitt veldig flaut. Jeg er 43 år litt rund han tipper jeg rundt 38. Vil han liksom få meg til å se ut som desperat. Syns jeg er lite kult. Anonymkode: 322b8...5eb
Maskinfører Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 (endret) Dette opplevde jeg med en kvinne i fjol utroskap er noe djevelskap Endret 14. februar 2024 av Maskinfører
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Dette opplevde jeg med en kvinne i fjol utroskap er noe djevelskap Ingen har vært utro her! Anonymkode: ee88e...d4d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vel, tror ikke han var ute etter utroskap. Men jeg skjønner liksom ikke hvorfor han sa at han er alene og opp til flere ganger når han har kone hjemme litt dånn glimt i øyet tøys, ikke noe skadelig. Føles som sånn irriterende tøys rett og slett. Tenk om jeg fant ut at jeg likte han godt... det ville blitt veldig flaut. Jeg er 43 år litt rund han tipper jeg rundt 38. Vil han liksom få meg til å se ut som desperat. Syns jeg er lite kult. Anonymkode: 322b8...5eb Jo mer du skriver i denne tråden, jo mer fremstår du som litt skuffet og fornærmet. Jeg skjønner at du stiller deg spørsmålet sånn i utgangspunktet, men nå synes jeg du spinner vel mye på denne lille historien. Anonymkode: 195b5...6ad
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Skrevet 14. februar 2024 Skjønner ingen ting av denne tråden. Er det første man skal si når man kommer i prat med noen: hei, jeg heter Filip, og har samboer?? Anonymkode: d29df...70c 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Skrevet 14. februar 2024 Har ikke noe med deg å gjøre. Noen menn og noen kvinner unngår bevisst å komme inn på noe som kan knytte dem til en partner, for å opprettholde en flørtende tone. Anonymkode: a0064...69c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Skrevet 14. februar 2024 Han sa da ikke at han var singel? Du legger alt for mye i dette. Anonymkode: f59e4...192 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #13 Skrevet 14. februar 2024 Han legger ut snøret hvor enn han er. Noen ganger får han napp. Anonymkode: 62240...125
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #14 Skrevet 14. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Vel, tror ikke han var ute etter utroskap. Men jeg skjønner liksom ikke hvorfor han sa at han er alene og opp til flere ganger når han har kone hjemme litt dånn glimt i øyet tøys, ikke noe skadelig. Føles som sånn irriterende tøys rett og slett. Tenk om jeg fant ut at jeg likte han godt... det ville blitt veldig flaut. Jeg er 43 år litt rund han tipper jeg rundt 38. Vil han liksom få meg til å se ut som desperat. Syns jeg er lite kult. Anonymkode: 322b8...5eb Det høres ærlig talt ut som du innbiller deg ting, at du ser signaler som aldri var der, og nå er du furt fordi du tok feil i antakelsene dine. Prøv å være litt mer konkret når du snakker med folk, og ro ned på "tolkingen". Anonymkode: 8acd1...de6 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #15 Skrevet 14. februar 2024 Maskinfører skrev (1 time siden): Dette opplevde jeg med en kvinne i fjol utroskap er noe djevelskap Åpent forhold er ikke det samme som utroskap, nå må du snart gi deg Maskinfører. Jeg løy aldri til deg!! Anonymkode: 6633f...149
Maskinfører Skrevet 14. februar 2024 #16 Skrevet 14. februar 2024 Åja leste ingenting om at det var åpent forhold Lyvd ? har du lyvd for meg ?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #17 Skrevet 14. februar 2024 I hva slags sammenheng sa han at han var alene? Anonymkode: 0dda8...cdb
MissKatt Skrevet 14. februar 2024 #18 Skrevet 14. februar 2024 (endret) Jeg tror mange menn er sånn, ts. De liker å sjekke om de har sjans, og opptrer derfor som single. Jeg har opplevd det sånn mange ganger. En gang var det en modig jente på fest, som spurte en slik mann om han var singel. Da fikk hun den skyllebøtta tilbake. "Sånt spør man ikke om, det er en privatsak etc. etc" Endret 14. februar 2024 av MissKatt
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #19 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg skjønner ikke helt situasjonen her. Sa han at han var singel? Eller var det en sånn "han hadde glimt i øyet og et flørtende blikk"-situasjon, som du overtolket? Prøvde han faktisk å sjekke deg opp? Mener du folk må eksplisitt og uoppfordret opplyse deg om sivilstand, så du ikke skal anta de er single? Anonymkode: 8acd1...de6 Forstår du ikke hva hun mener? Jeg er ikke smart en gang og greier å forstå hva hun snakker om. Si at du treffer noen nye, som da lar være å si noe om at de er opptatt eller ikke, ogdå når man spør "ja hva skal du i helga da" feks. Sier de bare chille Kansje dra ut med gutta.. Så virker de single. Om de sier jeg og dama / jeg og typen skal finne på noe hyggelig, så er det tydelig at de er åpen om at de ikke er "på markedet" men om noen hele tiden sier at de bare skal henge alene, når de har kjæreste, så leker de single og tilgjengelige. Anonymkode: e8d5e...ffc
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #20 Skrevet 14. februar 2024 MissKatt skrev (3 timer siden): Jeg tror mange menn er sånn, ts. De liker å sjekke om de har sjans, og opptrer derfor som single. Jeg har opplevd det sånn mange ganger. En gang var det en modig jente på fest, som spurte en slik mann om han var singel. Da fikk hun den skyllebøtta tilbake. "Sånt spør man ikke om, det er en privatsak etc. etc" Uff... Hyggelig fyr. Anonymkode: e8d5e...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå