AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #1 Skrevet 14. februar 2024 Og jeg bor i en av Norges største byer så skulle tro at det var flere enn de ca 40 stk som går igjen i bunken som er single og på tinder her i denne byen. Og jeg har ganske vidt aldersspenn. Jeg har også høyresveipet ett par stykker men det er ikke match, samtidig så kommer de igjen og igjen når jeg sveiper… trodde de forsvant etterhvert jeg🙄 Er det noen innstillinger jeg ikke har fått med meg? Anonymkode: be45b...66f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Det er ganske vanlig, skjer overalt. Ingen som vet om det er tilsiktet eller noe feil, Tinder er veldig hemmelighetsfulle angående sånne ting. Anonymkode: 75f34...72f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Har det vært slik siden du opprettet profilen? Min var slik, bare de samme mennene og aldri matcher, Tinder nektet for at det var noe feil. Jeg fikk kun opp de samme, selv når jeg endret til aldersspenn mellom 20 og 60 år, og radius som dekket hele Oslo. Jeg testet også sveipe på absolutt alle som kom opp i løpet av noen dager, uten en eneste match. Slettet profilen og opprettet ny, fikk plutselig kjempegodt utvalg å sveipe på, og matchet med rundt halvparten av alle jeg sveipet ja på. Var som å bruke en helt annen tjeneste... Har hørt om flere som opplever det samme, at det kun er ett svært lite utvalg og absolutt ingen matcher. Og etter å ha slettet og opprettet ny profil er det helt annerledes. Anonymkode: d896c...8a5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Takker for tips, skal prøve å slette den og opprette ny👍 Jeg har jo vært på tinder tidligere og da fikk jeg veldig ofte matcher og nå er det, som du også nevner, ikke en eneste en. Har jo ikke forandret meg sååå mye siden sist så er jo litt rart🥴 Anonymkode: be45b...66f
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 Jeg får også opp de samme lell om jeg ikke har likt profilen deres. Veldig irriterende! Anonymkode: b6bd4...d70
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 Nå prøvde jeg å slette tinder men får bare opp melding om at kontoen ikke kan slettes… noen med tips om hva jeg kan gjøre for å få den slettet? Har prøvd å slette appen og laste den inn igjen men var ikke mulig å slette kontoen da heller. HI Anonymkode: be45b...66f
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 Jeg har samme problem. Får ikke sletta kontoen...blar og blar i de samme 15ish mennene hele tiden... Anonymkode: 39141...995
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #8 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg har samme problem. Får ikke sletta kontoen...blar og blar i de samme 15ish mennene hele tiden... Anonymkode: 39141...995 De har da vel kundeservice? Klag høylytt. Anonymkode: 215c3...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå