AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Ble singel i fjor. Dårlig forhold over lang tid. Han har vært mye bortreist på jobb. Begynte å få interesse for x en igjen(heretter kalt Ola). Utviklet seg til en forelskelse. Det var gjensidig. Han bor med kona, men sier han elsker meg og vil forlate henne.(er på vei til å skilles,men på meg virker det ikke slik, de har fortsatt sex🙄). Har savnet han masse og ville fått et godt liv sammen fordi jeg vet at vi passer sammen(ble slutt da vi var veldig unge). Har kontakt, men prøvd å holde meg unna. Etter det ble slutt med mannen i fjor, fikk jeg også etterhvert god kontakt med en bekjent(heretter kalt Kim).Har det gøy og koselig sammen, og har nå hatt ganske mye bra sex. Han sier han er enig at det er gjensidig tiltrekning, og vi trives godt sammen, men pr nå mest sex. Jeg er singel, så gjør som jeg vil.,men samtidig føler jeg at jeg gjør noe galt mot x en Ola. Tenker at jeg ikke har noe å stå til rette for, og at jeg har rett til å ha sex med hvem jeg vil, uten å måtte fortelle x en Ola om det. Men nå, når jeg liker begge på ulike måter, blir jeg forvirret og føler jeg må velge mellom de. Har ikke møtt Ola etter at jeg begynte å møte Kim. Har lyst til å fortsette å ha sex med Kim, men redd Ola finner ut av det..vet ikke hva jeg vil.. har følelser for Kim, noe som også er gjensidig. Så nå har jeg følelser for to menn. Har dere noen gode råd før jeg havner i deep shit😆? Anonymkode: 2d84c...601
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #2 Skrevet 14. februar 2024 Herlighet, for et rot. Kvitt deg med begge to, og spesielt han idioten som er gift, han er jo null å samle på. Vær for deg selv en periode og lær deg å klare deg på egenhånd, så finner du deg en som er single som deg selv, og tar det derfra. Anonymkode: addf5...416 3 2
pressplay Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Ola er jo lost case uansett. Skjønner overhodet ikke hvorfor du skal ha dårlig samvittighet ovenfor en mann som er gift fordi du som singel har sex med en annen singel person. Det virker som om du tror at du er i ett eller annet forhold med Ola, noe du ikke er. Hadde tatt seg ut om Ola ble forbannet på at elskeren hans hadde en annen når han selv er gift og utro. Kim har vært åpen på at han ikke ønsker forhold så da er jo valget ditt om du ønsker å fortsette med casual sex eller ikke. Uansett, hadde jeg vært Kim og fått vite hvordan du tenker hadde jeg aldri villet ha et forhold med deg. Herregud for et rot. 2 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Hett tips: Ikke ligg med flere en en av gangen Ligger du med flere av gangen sårer du noen, og det er ikke snilt - selv om du føler det er "din rett" Anonymkode: 6fe72...875 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Ble singel i fjor. Dårlig forhold over lang tid. Han har vært mye bortreist på jobb. Begynte å få interesse for x en igjen(heretter kalt Ola). Utviklet seg til en forelskelse. Det var gjensidig. Han bor med kona, men sier han elsker meg og vil forlate henne.(er på vei til å skilles,men på meg virker det ikke slik, de har fortsatt sex🙄). Har savnet han masse og ville fått et godt liv sammen fordi jeg vet at vi passer sammen(ble slutt da vi var veldig unge). Har kontakt, men prøvd å holde meg unna. Etter det ble slutt med mannen i fjor, fikk jeg også etterhvert god kontakt med en bekjent(heretter kalt Kim).Har det gøy og koselig sammen, og har nå hatt ganske mye bra sex. Han sier han er enig at det er gjensidig tiltrekning, og vi trives godt sammen, men pr nå mest sex. Jeg er singel, så gjør som jeg vil.,men samtidig føler jeg at jeg gjør noe galt mot x en Ola. Tenker at jeg ikke har noe å stå til rette for, og at jeg har rett til å ha sex med hvem jeg vil, uten å måtte fortelle x en Ola om det. Men nå, når jeg liker begge på ulike måter, blir jeg forvirret og føler jeg må velge mellom de. Har ikke møtt Ola etter at jeg begynte å møte Kim. Har lyst til å fortsette å ha sex med Kim, men redd Ola finner ut av det..vet ikke hva jeg vil.. har følelser for Kim, noe som også er gjensidig. Så nå har jeg følelser for to menn. Har dere noen gode råd før jeg havner i deep shit😆? Anonymkode: 2d84c...601 Vil du ha en som er gift, som stadig lover og lyger, du ser jo selv hvor sykt dette er. Herregud kvinneguiden gir jo et inntrykk av at det faen ikke finnes normale forhold lenger. Folk er jo så syke Anonymkode: b61fb...85f 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 11 hours ago, AnonymBruker said: Ble singel i fjor. Dårlig forhold over lang tid. Han har vært mye bortreist på jobb. Begynte å få interesse for x en igjen(heretter kalt Ola). Utviklet seg til en forelskelse. Det var gjensidig. Han bor med kona, men sier han elsker meg og vil forlate henne.(er på vei til å skilles,men på meg virker det ikke slik, de har fortsatt sex🙄). Har savnet han masse og ville fått et godt liv sammen fordi jeg vet at vi passer sammen(ble slutt da vi var veldig unge). Har kontakt, men prøvd å holde meg unna. Etter det ble slutt med mannen i fjor, fikk jeg også etterhvert god kontakt med en bekjent(heretter kalt Kim).Har det gøy og koselig sammen, og har nå hatt ganske mye bra sex. Han sier han er enig at det er gjensidig tiltrekning, og vi trives godt sammen, men pr nå mest sex. Jeg er singel, så gjør som jeg vil.,men samtidig føler jeg at jeg gjør noe galt mot x en Ola. Tenker at jeg ikke har noe å stå til rette for, og at jeg har rett til å ha sex med hvem jeg vil, uten å måtte fortelle x en Ola om det. Men nå, når jeg liker begge på ulike måter, blir jeg forvirret og føler jeg må velge mellom de. Har ikke møtt Ola etter at jeg begynte å møte Kim. Har lyst til å fortsette å ha sex med Kim, men redd Ola finner ut av det..vet ikke hva jeg vil.. har følelser for Kim, noe som også er gjensidig. Så nå har jeg følelser for to menn. Har dere noen gode råd før jeg havner i deep shit😆? Anonymkode: 2d84c...601 Altså den siste kommentaren og emojien din sier litt om hvor du er når det gjelder modenhet. Synes du og Ola skal bli sammen og fortelle kona hans at hun er gift med en ekkel drittsekk slik at hun kan finne seg et ordentlig mannfolk, så får du og Ola være to tapere sammen. Anonymkode: b61fb...85f 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 Du kom rett ut av eget forhold, traff igjen en ungdoms kjæreste... Ola påstår han er på vei ut av forholdet, men fortsetter likevel å ha sex med kona... Du og Ola synes mer enn noe annet å bruke hverandre som en avledning for dere selv. Dere klorer dere fast til en illusjon om følelser som dere en gang hadde for hverandre som ungdommer, for å slippe å forholde dere til egne følelser i nåtiden. Og når Ola viser at ingenting tyder på at han egentlig er på vei ut av forholdet, da hopper du inn i et seksuelt forhold til en mann du egentlig ikke vil ha. Hadde du ønsket å ha sex med Kim om du visste han egentlig ville ha en annen kvinne? Jeg tviler... Selv om Ola ble skilt, så vet du og Ola absolutt ingenting om dere passer sammen i dag. Mest trolig ikke, for hadde Ola vært seriøs med deg, da hadde han ikke trenert egen skillsmisse og fortsatt å ha sex med kona... Du trenger å rydde opp i deg selv og ditt eget liv, Ts. Søk hjelp før du roter det til mer både for deg selv og andre! Du trenger å bearbeide eget tidligere forhold og finne ut hvem du selv er før du roter til livet ditt. Anonymkode: 5bb2a...ef0 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Du kom rett ut av eget forhold, traff igjen en ungdoms kjæreste... Ola påstår han er på vei ut av forholdet, men fortsetter likevel å ha sex med kona... Du og Ola synes mer enn noe annet å bruke hverandre som en avledning for dere selv. Dere klorer dere fast til en illusjon om følelser som dere en gang hadde for hverandre som ungdommer, for å slippe å forholde dere til egne følelser i nåtiden. Og når Ola viser at ingenting tyder på at han egentlig er på vei ut av forholdet, da hopper du inn i et seksuelt forhold til en mann du egentlig ikke vil ha. Hadde du ønsket å ha sex med Kim om du visste han egentlig ville ha en annen kvinne? Jeg tviler... Selv om Ola ble skilt, så vet du og Ola absolutt ingenting om dere passer sammen i dag. Mest trolig ikke, for hadde Ola vært seriøs med deg, da hadde han ikke trenert egen skillsmisse og fortsatt å ha sex med kona... Du trenger å rydde opp i deg selv og ditt eget liv, Ts. Søk hjelp før du roter det til mer både for deg selv og andre! Du trenger å bearbeide eget tidligere forhold og finne ut hvem du selv er før du roter til livet ditt. Anonymkode: 5bb2a...ef0 Jeg tror ikke du trenger å skrive så utfyllende og psykologisk for det kommer aldri til å gå inn på ts, for hun vil egentlig bare høre at vi skal si at det er kjempe romantisk og at hun må kjempe for Ola. Anonymkode: b61fb...85f 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Skrevet 14. februar 2024 Kvitt deg med han som er gift ! Anonymkode: a3719...f7b 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ble singel i fjor. Dårlig forhold over lang tid. Han har vært mye bortreist på jobb. Begynte å få interesse for x en igjen(heretter kalt Ola). Utviklet seg til en forelskelse. Det var gjensidig. Han bor med kona, men sier han elsker meg og vil forlate henne.(er på vei til å skilles,men på meg virker det ikke slik, de har fortsatt sex🙄). Har savnet han masse og ville fått et godt liv sammen fordi jeg vet at vi passer sammen(ble slutt da vi var veldig unge). Har kontakt, men prøvd å holde meg unna. Etter det ble slutt med mannen i fjor, fikk jeg også etterhvert god kontakt med en bekjent(heretter kalt Kim).Har det gøy og koselig sammen, og har nå hatt ganske mye bra sex. Han sier han er enig at det er gjensidig tiltrekning, og vi trives godt sammen, men pr nå mest sex. Jeg er singel, så gjør som jeg vil.,men samtidig føler jeg at jeg gjør noe galt mot x en Ola. Tenker at jeg ikke har noe å stå til rette for, og at jeg har rett til å ha sex med hvem jeg vil, uten å måtte fortelle x en Ola om det. Men nå, når jeg liker begge på ulike måter, blir jeg forvirret og føler jeg må velge mellom de. Har ikke møtt Ola etter at jeg begynte å møte Kim. Har lyst til å fortsette å ha sex med Kim, men redd Ola finner ut av det..vet ikke hva jeg vil.. har følelser for Kim, noe som også er gjensidig. Så nå har jeg følelser for to menn. Har dere noen gode råd før jeg havner i deep shit😆? Anonymkode: 2d84c...601 Herregud for et rot🙈🙊 Det jeg kan si er at dette virker være KUN sex forhold. At du gidder hvis du vil finne ekte kjærlighet? Ole Ivars kommer nok ikke til å gå fra kona,de piler hvertfall enda. og Kim Roger er mer kun en pulevenn. Det du har her er 2 menn som vil PULE. Intet annet. Ville dumpet begge,roet deg litt ned å søkt etter annet. Anonymkode: dfd8b...2b5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Herregud for et rot🙈🙊 Det jeg kan si er at dette virker være KUN sex forhold. At du gidder hvis du vil finne ekte kjærlighet? Ole Ivars kommer nok ikke til å gå fra kona,de piler hvertfall enda. og Kim Roger er mer kun en pulevenn. Det du har her er 2 menn som vil PULE. Intet annet. Ville dumpet begge,roet deg litt ned å søkt etter annet. Anonymkode: dfd8b...2b5 Puler* Anonymkode: dfd8b...2b5
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Skrevet 14. februar 2024 Altså, dette er jo ikke et dilemma. Du skal selvfølgelig ikke 'velge' mannen som er gift. Han har en kone han fortsatt har sex med, og han kommer ikke til å forlate henne. Og OM han forlot henne for deg, så er sjansen stor for at han vil forlate deg for noen andre det øyeblikket hverdagen ble litt kjedelig. Vær singel en stund. Slutt å la deg rive med. Du er dårlig på å velge menn, så du bør jobbe med deg selv før du hopper i noe nytt. Anonymkode: 6e8ce...1f8
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #13 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså, dette er jo ikke et dilemma. Du skal selvfølgelig ikke 'velge' mannen som er gift. Han har en kone han fortsatt har sex med, og han kommer ikke til å forlate henne. Og OM han forlot henne for deg, så er sjansen stor for at han vil forlate deg for noen andre det øyeblikket hverdagen ble litt kjedelig. Vær singel en stund. Slutt å la deg rive med. Du er dårlig på å velge menn, så du bør jobbe med deg selv før du hopper i noe nytt. Anonymkode: 6e8ce...1f8 Må legge til at jeg håper kona til denne fyren finner ut av hvilken drittsekk hun er gift med, så hu kan forlate ham og leve et godt liv. Anonymkode: 6e8ce...1f8 1
Litamy Skrevet 15. februar 2024 #14 Skrevet 15. februar 2024 Fy søren så kjipe vi damer kan være. Har alltid tenkt at det er mannfolk som er verst, men nei... Vi damer er ofte skikkelig utspekulerte og elsker å få oppmerksomhet fra menn som er i et forhold. Etter jeg fikk meg mann etter mange år som singel, ser jeg hvordan damer prøver å egle seg inn på han. Sender mld til han, gir seg ikke uansett hvor avvisende han er eller om han forteller at han er lykkelig med ny dame. Eneste måten å få de til å slutte er rett og slett å være litt kjip/frekk. Jeg har menn som kontakter meg og, men når jeg sier at jeg er i et forhold, da viser de full respekt, ønsker meg lykke til og lar meg være. Du og Ola burde virkelig satse på hverandre, like mye drittsekk begge to.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #15 Skrevet 15. februar 2024 Glem Ola, herregud! Anonymkode: abdbb...aff
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #16 Skrevet 15. februar 2024 Ola skal ikke skille seg. Ta kim! Og kutt ut den jævla dårlige samvittigheten for ola!!! Anonymkode: 87433...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå