Kryneren Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Bare noen tanker rundt det å investere følelser I å bli kjent med en annen Ender mennesker streifer bare forbi Noen er man sammen med en stund, før man går videre hver sin vei. Og noen blir resten av livet. Hvordan vet man at " her er en det er verd å involvere seg i, satse på å bli bedre kjent med? Og, om man slipper taket, er de likevel med på reisen videre. Man tenker og spør seg aelv " Skal tro Hvordan det går med...." Noen som har noen tanker om det? Tenker like mye på vennskap som på kjærester her.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Det er noe som heter at du trenger 5 mennesker i livet ditt: en som heier, en som flirer med deg, en som støtter deg gjennom alt, en som gir deg den harde sannheten og husker ikke hva siste var i farta. Ingen som sier du ikke kan ha flere av samme type, og noen har færre enn 5 som krysser flere checkboxes. Jeg tenker generelt er det et menneske som gir meg en god følelse, jeg trives å være rundt, så er det verdt å investere. Ting skal ikke tvinges, men gå naturlig for seg. Både i forhold og vennskap. Ofte vil forhold være mer krevende da man ofte velger å bo sammen, og da må det «jobbes» litt inni mellom. Man utvikler seg jo hele tiden, og hvis man skal fortsette å bygge på en relasjon i utvikling så er det noe man bør gjøre i fellesskap tenker jeg. Anonymkode: b6e48...fcb 1
Kryneren Skrevet 13. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er noe som heter at du trenger 5 mennesker i livet ditt: en som heier, en som flirer med deg, en som støtter deg gjennom alt, en som gir deg den harde sannheten og husker ikke hva siste var i farta. Ingen som sier du ikke kan ha flere av samme type, og noen har færre enn 5 som krysser flere checkboxes. Jeg tenker generelt er det et menneske som gir meg en god følelse, jeg trives å være rundt, så er det verdt å investere. Ting skal ikke tvinges, men gå naturlig for seg. Både i forhold og vennskap. Ofte vil forhold være mer krevende da man ofte velger å bo sammen, og da må det «jobbes» litt inni mellom. Man utvikler seg jo hele tiden, og hvis man skal fortsette å bygge på en relasjon i utvikling så er det noe man bør gjøre i fellesskap tenker jeg. Anonymkode: b6e48...fcb Ja relasjoner bygges i fellesskap, helt klart. Og dermed kreves en viss grad av gjensidighet. Hvis en av partene bare tar initiativ uten respons, vil relasjonen gjerne slite. Jeg tenker at kjærester/ samboere/ ektefeller nok vet det. Men venner kan fort glemme det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå