Gå til innhold

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

AnonymBruker

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?  

187 stemmer

1. 1. Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

• 1-5%
      88
    • 5-10%
      39
    • 10-20%
      24
    • 20-30%
      11
    • 30-40%
      25

Anbefalte innlegg

Det er jo også feil at 95% av menn ignoreres, når "Ola Dunk" har 7 seksualpartnere i løpet av livet, 1 flere enn "Kari Dunk". Man kan ikke både ignoreres og ha et rimelig bra antall seksualpartnere i løpet av et liv på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesp. Kvinner har jo blitt avslørt for lenge siden. Tinder har avslørt dem. Kvinner liker bare høye og rike menn, det er ikke noe mer å diskutere her. Enten adapter eller forsvinn bro. Om du er en lav mann feks så er bare til å søke på "short man dating" Resultatet er alltid harde og brutale sannheten. Jada du får en feit og uattraktiv dame her og der men sånn er dessverre den brutale sannheten. Men om du skal føle deg bedre så må du vite at kvinner kan ALDRI bli lykkelige sånn som de holder på med. Hilsen Brotherhood.

Anonymkode: cb112...7ee

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med "fysisk attraktive" da? Objektivt pene å se på? Ikke mange. Kunne hatt sex med? Mange.

Anonymkode: 1e1f1...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 13.50):

Gjesp. Kvinner har jo blitt avslørt for lenge siden. Tinder har avslørt dem. Kvinner liker bare høye og rike menn, det er ikke noe mer å diskutere her. Enten adapter eller forsvinn bro. Om du er en lav mann feks så er bare til å søke på "short man dating" Resultatet er alltid harde og brutale sannheten. Jada du får en feit og uattraktiv dame her og der men sånn er dessverre den brutale sannheten. Men om du skal føle deg bedre så må du vite at kvinner kan ALDRI bli lykkelige sånn som de holder på med. Hilsen Brotherhood.

Ekspander  

Tinder har isåfall avslørt kvinner som er på Tinder. Det er jo restemarked for sosialt inkompetente mennesker som ikke evner å finnen seg en partner på vanlig måte, de representerer ikke normalen.

Anonymkode: 1e1f1...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 23.01):

Så hvordan ser disse 1% mennene ut? 

Anonymkode: d743e...a5b

Ekspander  

:klo:

De fleste synes ikke mennesker som er veldig mye yngre eller eldre enn seg er pene i det hele. Så la oss si vedkommende som svarer er 23. Hun synes menn er fysisk attraktive typisk til de er 26-28, maks. (Selv om menn opp til 68 tror ungen kvinner finner dem fysisk attraktive. ;) ). Så er, helt åpenbart, en god del menn under 26-28 også ikke attraktive. Vi kan tenke oss at hun typisk synes menn under 20 ser ut som småunger, og dermed ikke er attraktive. 

Målgruppen «sexy menn» er dermed 20-26 år, med de fysiske attributter hun foretrekker. Kanskje hater hun skjegg, vom, høye menn, store muskler, blondt hår, etc, etc?

Jeg vil heller si at om du finner MER enn 1% av den aktuelle befolkningen når vi snakker om sexy (fra 16 til 126 år!) så er du ekstremt ukritisk på utseende. Eller, som de fleste i tråden her: man er bare dårlig på generell logisk tenking.

Anonymkode: 32723...296

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ti heterofile menn og kvinner i omtrent samme alder hadde blitt plassert på en øde øy, med beskjed om aaat der skal dem være de neste ti årene. Så vil de fleste om ikke alle finne seg en partner.

Eller som det var etter pesten herjet, dem som overlevde fant hverandre. Vi mennesker hadde ikke eksistert idag hvis vi ikke hadde hatt evne til å se det attraktive i hverandre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fremmed fugl skrev (På 24.2.2024 den 13.59):

Hvis ti heterofile menn og kvinner i omtrent samme alder hadde blitt plassert på en øde øy, med beskjed om aaat der skal dem være de neste ti årene. Så vil de fleste om ikke alle finne seg en partner.

Eller som det var etter pesten herjet, dem som overlevde fant hverandre. Vi mennesker hadde ikke eksistert idag hvis vi ikke hadde hatt evne til å se det attraktive i hverandre. 

Ekspander  

Dersom 20 personer på en øde øy hadde samlet seg i grupperinger så hadde det like lite handlet om «fysisk attraktivitet» som din oldemor og oldefar sine ekteskap. Det handler om samme årsak som kvinner har giftet seg med menn og menn har giftet seg med kvinner selv om de foretrekker sitt eget kjønn  (eller intet kjønn) i generasjoner tilbake: å ikke dø er å foretrekke fremfor å slippe å ha sex med noen som ikke er attraktiv. Selvsagt. Blir menneskets livskvalitet lav nok foretar de seg hva som helst. Inkludert å ha sex med noen de synes er direkte ekle.

«Synes hen er attraktiv» er faktisk, på verdensbasis, den minst vanlige grunnen til å ha sex med noen. Samfunn med ekteskap preget av nød (fattigdom, behov for å drifte en gård etc), forbindelser (behov for å sikre tilgang til mat/vann/våpenhvile etc) og rent salg av barn (arrangerte ekteskap) er langt vanligere enn vår vestlige moderne og også i Norge kun 2-3 generasjoner gamle «liker hen der!» som grunn til å etablere et forhold. 

Du kunne slik sett plassert 20 ikke-heterofile på en øy og sagt «alle som ikke har sex med motsatt kjønn dør» og folk ville - hatt sex. Sex og attraktivitet er ikke sammenfallende. Menneskets vilje til å overleve er det eneste du ville observert i eksperimentet ditt (dersom de virkelig ville hatt sex. Jeg tror det er mer sannsynlig at en del av dem ville tatt livet av hverandre for å sikre egen tilgang til mat)

Anonymkode: 32723...296

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg valgte den laveste prosenten fordi ingen mannfolk jeg har sett i mitt 42 år lange liv har jeg snudd meg etter. 

Det mange menn kan ha, det er sjarm og det faller jeg for. 

Anonymkode: 26823...cfe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Om man søker på "short man dating" som jeg ikke gidder å gjøre, får du sikkert videoer som handler om at de pene jentene ikke velger korte menn. Hva skal du gjøre med den informasjonen?  Innta offerrollen og si at du føler deg bedre om ingen kvinner er lykkelige? Jeg vet at du aldri kommer til å høre på meg, men jeg håper du oppsøker menn som er gode forbilder og ikke drar deg ned.
1. Før du kan date må du ha respekt for deg selv og andre. det betyr at du ikke må se på youtubevideoer som har som budskap: buhu. Jeg er ikke uenig i at mange kvinner liker høye menn men du må fokusere på hva du kan tilby, og ikke hva du fortjener eller får.

2. Gjør hjemmeleksene dine. Og da mener jeg sjekk utdanningen, kredibilitet ogfølg pengene til forbildene dine. Datimgmarkedet er i likhet med slankemarkedet en suppe av seriøse og useriøse aktører. Ikke støtt dem som ikke gir deg konkrete råd om hvordan du kan utvikle deg, gir råd og sier "fakta"med utestemme uten kilder og sett mål og lag en plan.

3. snakk med målgruppen. Hvis du vil ha kontakt med kvinner, snakk med kvinner. Hvis du vil være Brotherhood, vær det, men tenk alltid på hva du gir og hva du får.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig å huske at vi kvinner ikke finner de samme mennene attraktive. Så selv om to stk sier de finner 1-5% attraktive, kan det være fra to forskjellige type menn. Altså de utgjør 2-10% av mennene. 

Anonymkode: 478a5...a44

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekspander  

Nei er som flere eksperter sier. Kvinner må se sine begrensninger. Alle er ikke ment å være prinsesser og kan få den mannen de vil. Tinder viser jo at kvinner ikke har selvinnsikt og tror fordi de kan få en mann for sex så er hun bra nok for forhold.. 

Anonymkode: e9921...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (På 24.2.2024 den 14.12):

Om man søker på "short man dating" som jeg ikke gidder å gjøre, får du sikkert videoer som handler om at de pene jentene ikke velger korte menn. Hva skal du gjøre med den informasjonen?  Innta offerrollen og si at du føler deg bedre om ingen kvinner er lykkelige? Jeg vet at du aldri kommer til å høre på meg, men jeg håper du oppsøker menn som er gode forbilder og ikke drar deg ned.
1. Før du kan date må du ha respekt for deg selv og andre. det betyr at du ikke må se på youtubevideoer som har som budskap: buhu. Jeg er ikke uenig i at mange kvinner liker høye menn men du må fokusere på hva du kan tilby, og ikke hva du fortjener eller får.

2. Gjør hjemmeleksene dine. Og da mener jeg sjekk utdanningen, kredibilitet ogfølg pengene til forbildene dine. Datimgmarkedet er i likhet med slankemarkedet en suppe av seriøse og useriøse aktører. Ikke støtt dem som ikke gir deg konkrete råd om hvordan du kan utvikle deg, gir råd og sier "fakta"med utestemme uten kilder og sett mål og lag en plan.

3. snakk med målgruppen. Hvis du vil ha kontakt med kvinner, snakk med kvinner. Hvis du vil være Brotherhood, vær det, men tenk alltid på hva du gir og hva du får.

Ekspander  

Huff en A-4 ark med unødvendig ordsalat igjen. Jeg har rundet hele spillet kompis, altså jeg spinner alle kvinner rundt på min lillefinger. Skal du banke opp karate mesteren med et hvit belte liksom? Du stiller så mange spørsmål men jeg skal nøye meg med noen få svar. Hvorfor skal en lav mann fokusere på hva han kan tilby, mens en en høy mann ikke trenger å gjøre det samme? Jeg skal svare deg, det er kun fordi han er høy, han trenger ikke gjøre noe ekstra. Ikke prat om utdanning og respekt, for jeg blåser i om du er en ordinarius eller what ever du er. Hilsen sjefen av Brotherhood

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 15.08):

Nei er som flere eksperter sier. Kvinner må se sine begrensninger. Alle er ikke ment å være prinsesser og kan få den mannen de vil. Tinder viser jo at kvinner ikke har selvinnsikt og tror fordi de kan få en mann for sex så er hun bra nok for forhold.. 

Ekspander  

De kan/skal aldri bli lykkelige med den tankegangen der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 15.08):

Ekspander  

Ingen kvinner tror det. De fleste kvinner får mannen de vil minst en gang i livet. Vi krever ikke så mye, og kommer ikke til å fire på at vi må være tiltrukket og tenne på mannen skal vi være interessert.

Anonymkode: 955e9...099

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 15.21):

Huff en A-4 ark med unødvendig ordsalat igjen. Jeg har rundet hele spillet kompis, altså jeg spinner alle kvinner rundt på min lillefinger. Skal du banke opp karate mesteren med et hvit belte liksom? Du stiller så mange spørsmål men jeg skal nøye meg med noen få svar. Hvorfor skal en lav mann fokusere på hva han kan tilby, mens en en høy mann ikke trenger å gjøre det samme? Jeg skal svare deg, det er kun fordi han er høy, han trenger ikke gjøre noe ekstra. Ikke prat om utdanning og respekt, for jeg blåser i om du er en ordinarius eller what ever du er. Hilsen sjefen av Brotherhood

Ekspander  

Her kommer en viktig livslekse: Livet er ikke rettferdig. Vi har ikke det samme utgangspunktet, og det er urettferdig. Om du fokuserer på naboen, eller den beste, vil du ikke nå målene dine. Du kan fokusere på egenskaper du ikke har, og se på youtubevideoer som sier at kvinner burde endre seg for å fikse dine problemer, men problemet med det er at folk ikke fikser andres problemer stort sett, man må gjøre noe selv. Det er nyttig å evaluere situasjonen, men det får jo ikke jobben gjort. Hva har du og hva kan du jobbe med kortsiktig og langsiktig. Vi alle er et excel ark i datingverdenen. Vi har ulike egenskaper og verdier. Ikke fokuser på det du ikke har, men det du har, og definer drømmedama. Jeg kan garantere deg at du ikke finner drømmedama ved å sutre over at du er for lav. Sutring er noe ingen liker. Ja, av og til har man grunn til å sutre, men det er universalt uattraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske jeg noen gang har sett en random mann og tenkt «hann var veldig attraktiv». Funker ikke sånn.

Jeg tenker ikke sånn om menn bare av å se dem. Krever et minimum av kjennskap og kontakt med en fyr før jeg kan få tanker om attraktivitet.

Anonymkode: f344b...e5f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Helene1982 skrev (På 24.2.2024 den 15.39):

Her kommer en viktig livslekse: Livet er ikke rettferdig. Vi har ikke det samme utgangspunktet, og det er urettferdig. Om du fokuserer på naboen, eller den beste, vil du ikke nå målene dine. Du kan fokusere på egenskaper du ikke har, og se på youtubevideoer som sier at kvinner burde endre seg for å fikse dine problemer, men problemet med det er at folk ikke fikser andres problemer stort sett, man må gjøre noe selv. Det er nyttig å evaluere situasjonen, men det får jo ikke jobben gjort. Hva har du og hva kan du jobbe med kortsiktig og langsiktig. Vi alle er et excel ark i datingverdenen. Vi har ulike egenskaper og verdier. Ikke fokuser på det du ikke har, men det du har, og definer drømmedama. Jeg kan garantere deg at du ikke finner drømmedama ved å sutre over at du er for lav. Sutring er noe ingen liker. Ja, av og til har man grunn til å sutre, men det er universalt uattraktivt.

Ekspander  

Jeg forstår deg og er nesten helt enig i alt det du sa nå. Men jeg er en sta person og kan ikke forandres. Så lenge jeg vet at kvinner liker bare høye menn så blir det sånn. For min del er det over men jeg håper du klarer å omvende andre lave menn. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 16.00):

Jeg forstår deg og er nesten helt enig i alt det du sa nå. Men jeg er en sta person og kan ikke forandres. Så lenge jeg vet at kvinner liker bare høye menn så blir det sånn. For min del er det over men jeg håper du klarer å omvende andre lave menn. Lykke til! 

Ekspander  

Vi er alle vår egen verste fiende. Du vet at ikke alle kvinner liker høye menn, men de må tilby noe. Det at du er sta kan du bruke til noe. Det å være sta henger ofte sammen med at man ikke gir seg. Du må bar skifte fokus. Bruk egenskapene dine til noe konstruktivt. Finn din verdi og finn ut hvilke verdier du ser etter i andre, Og sjekk fakta. Ikke bruk tid på internett for å bekrefte det du allerede mener, men finn alle fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 15.45):

Kan ikke huske jeg noen gang har sett en random mann og tenkt «hann var veldig attraktiv». Funker ikke sånn.

Jeg tenker ikke sånn om menn bare av å se dem. Krever et minimum av kjennskap og kontakt med en fyr før jeg kan få tanker om attraktivitet.

Anonymkode: f344b...e5f

Ekspander  

Trodde du dette handlet om "random fyrer"? 

Nei, det var ikke spørsmålet.

Tror du millioner av jentene som hylte og skrek og ville dø for Elvis på 60-tallet var mest opptatt av den gode personligheten hans? Som de hadde brukt god tid på etter å ha blitt kjent med han?

Nei, det er jo selvsagt ikke sånn. De aller fleste kvinner sorterer først og fremst etter utseende. Helt sikkert du også.

Anonymkode: 91aa5...dad

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2024 den 16.52):

Trodde du dette handlet om "random fyrer"? 

Nei, det var ikke spørsmålet.

Tror du millioner av jentene som hylte og skrek og ville dø for Elvis på 60-tallet var mest opptatt av den gode personligheten hans? Som de hadde brukt god tid på etter å ha blitt kjent med han?

Nei, det er jo selvsagt ikke sånn. De aller fleste kvinner sorterer først og fremst etter utseende. Helt sikkert du også.

Anonymkode: 91aa5...dad

Ekspander  

De fleste jentene som skrek etter Elvis giftet seg og levde sammen med en helt vanlig mann. Utseende er en del av ligningen for de fleste mennesker, men hva vi liker kortsiktig, som Elvis, som er kjekk og kan synge fint, vil ikke være et godt valg langsiktig, da han var både rusa og ikke hjemme med familien. Alderen har noe å si på hvordan vi sorterer, og utseende betyr mer når man er ung, enn som voksen. Og trikset er å ikke prøve å være Elvis, men strategisk og selektert.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...