Gå til innhold

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

AnonymBruker

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?  

187 stemmer

1. 1. Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

• 1-5%
      88
    • 5-10%
      39
    • 10-20%
      24
    • 20-30%
      11
    • 30-40%
      25

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 16.2.2024 den 15.29):

Begge kjønn er nesten like mye utro, så den kjøper jeg ikke.

Anonymkode: d743e...a5b

Ekspander  

Ja , men flere menn enn kvinner både ønsker og prøver å være utro, uten å lykkes. Kvinner har mye lettere tilgang til menn enn motsatt, og derfor ser det statistisk likt ut. Allikevel er litt flere menn enn kvinner utro, og langt flere menn enn kvinner prøver å være det. Så jo, kvinner generelt er mer trofaste enn menn generelt. 

Anonymkode: 87544...bbc

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dame og bifil og finner kanskje 5% av mennene attraktive (da tenker jeg på i alle aldre) og 20 % av damene, kanskje.

Jeg tror det handler mye om at kvinner er mer opptatt av å se fine ut, og da blir de vakrere også. Det er bare å se på folk på 17. mai, da ser nesten alle vakre og attraktive ut. Fordi de har pyntet seg.

Mange menn dasser rundt i joggebukse med sjuskete, uflidd skjegg og fett hår. Ikke like mange damer dasser rundt på samme måte... Det er ihvertfall mitt inntrykk.

Anonymkode: e18b8...b20

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 12.32):

5% samsvarer vel med hvordan det er på Tinder? Det er jo et lite mindretall menn som får så godt som alle likes.

Det slutter aldri å forundre meg hvor utrolig lik "smak" kvinner har i menns utseende! Det er de samme mennene som alle skal ha. Og det mest bemerkelsesverdige er jo at damene ikke tenker på eget utseende i det de prøver å få forhold med disse kjekke mennene...

Anonymkode: 91a6e...507

Ekspander  

Kvinner eier jo ikke selvinnsikt fordi de har blitt vant til at menn for høflighets skyld sier så flott du er i den kjolen osv. 

Og så lurer de på hvorfor de aldri kan få en sånn mann for forhold og lager tråder om det på kg at han er fuckboy og det som værre er. Er ikke synd på folk som ikke ser sine egne begrensninger og gjør det samme om og om igjen i håp om et annet utfall😅

Anonymkode: e9921...3ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 16.46):

Kvinner eier jo ikke selvinnsikt fordi de har blitt vant til at menn for høflighets skyld sier så flott du er i den kjolen osv. 

Og så lurer de på hvorfor de aldri kan få en sånn mann for forhold og lager tråder om det på kg at han er fuckboy og det som værre er. Er ikke synd på folk som ikke ser sine egne begrensninger og gjør det samme om og om igjen i håp om et annet utfall😅

Ekspander  

Kvinner har omtrent like mye/lite selvinnsikt som menn, men er det noe vi har rimelig god kontroll på så er det hvor attraktive folk rundt oss synes vi er. Damer som stadig vekk faller for menn som ikke vil ha dem er da av et nesten ubetydelig mindretall.

De fleste som klager her inne klager vel over menn de faktisk er i forhold med?

Anonymkode: 955e9...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 10 % i Norge, betydelig høyere i land som Italia hvor menn er mer stilbevisste og tar bedre vare på seg selv. 

Anonymkode: d9d73...4c1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å svare på.

Det er virkelig ikke noe jeg går rundt å tenker på.

Det er ikke sånn at jeg vurderer alle menn jeg møter på en eller annen «attraktivitetsskala» liksom😂

Anonymkode: f344b...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 16.46):

Ekspander  

De fleste menn gir komplimenter fordi de mener det. Så er det også sjelden kost at kvinner gjør seg bort mhp klær. I motsetning til menn, som tar på seg hva som helst til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 17.52):

Kvinner har omtrent like mye/lite selvinnsikt som menn, men er det noe vi har rimelig god kontroll på så er det hvor attraktive folk rundt oss synes vi er. Damer som stadig vekk faller for menn som ikke vil ha dem er da av et nesten ubetydelig mindretall.

De fleste som klager her inne klager vel over menn de faktisk er i forhold med?

Anonymkode: 955e9...099

Ekspander  

Kvinner dater oppover, ergo kjenner de ikke sin besøkelsestid. Og nei kvinner får som regel ikke drømmemannen. De må til slutt ta til takke med normale Ola Nordmann eller være singel fordi de er mere kresen enn de har grunn til å være basert på utseende og personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (På 23.2.2024 den 18.50):

De fleste menn gir komplimenter fordi de mener det. Så er det også sjelden kost at kvinner gjør seg bort mhp klær. I motsetning til menn, som tar på seg hva som helst til tider...

Ekspander  

Når jeg går gjennom bygaten ser jeg mange damer som kunne blitt finere om de hadde riktig klesstil, så dette handler vel så mye individer og ikke kjønn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber med litt over 100 mannfolk i byggebransjen. Av de 100stk er det 2-3 stykker jeg synes er attraktive.

Anonymkode: a0e62...469

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 21.09):

Når jeg går gjennom bygaten ser jeg mange damer som kunne blitt finere om de hadde riktig klesstil, så dette handler vel så mye individer og ikke kjønn. 

Ekspander  

Nesten uten unntak er selv kvinner i joggebukse der at du ser en rød tråd i det de har på seg. At fargene passer sammen, og stilen er helhetlig. Greit, ser du en boms/alkoholiker har du unntak, ikke særlig mange av dem blant folk som har det bra med seg selv.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste menn kan slå seg på brystet å aldri mere ta seg nær av at kvinner syns vi menn har høye krav til utseendet til kvinner, fordi i følge denne tråden er jo kvinner mye mere kresen enn menn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.2.2024 den 23.38):

Absolutt, jeg er enig. Men som flertallet i akkurat denne tråden skriver, så er det ganske normalt for kvinner å ikke finne menn fysisk attraktive fram til man blir kjent. Fysisk attraksjon oppstår etter man blir kjent, ikke i forkant.

Anonymkode: cf316...d49

Ekspander  

Ha ha

Anonymkode: 91aa5...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 22.43):

Jeg tror de fleste menn kan slå seg på brystet å aldri mere ta seg nær av at kvinner syns vi menn har høye krav til utseendet til kvinner, fordi i følge denne tråden er jo kvinner mye mere kresen enn menn. 

Ekspander  

Nei! Dere må heller slutte å tro at kvinner fungerer sånn som dere. Jeg har hørt menn si ting som "hun der tror jeg er med på det meste i senga" og "hun der ser ut som er løs" osv... om helt random kvinner som bare har gått forbi dem uten å engang se på dem. Det er veldig rart for kvinner å høre på, for sånn tenker ikke kvinner når de ser en mann som bare eksisterer som alle andre når de går forbi.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.2.2024 den 0.31):

Ikke overraskende at menn begynner å deppe og bli fornærmet av flertallet av svarene i pollen og tråden. Fordi det er en stor misforståelse, siden menn ikke klarer å forstå kvinner i det hele tatt. De bør heller sette stor pris på hva flertallet av kvinnene svarer her. Fordi det ligger tydeligvis mer i kvinners biologi generelt enn i menns biologi generelt å være trofast mot èn partner, fordi tilknytning er minst like viktig (om ikke mere) som tiltrekning.

Ekspander  

Men det ER jo ikke en misforståelse. Alle skjønner denne pollen, også kvinner. Man trenger ikke gjøre seg vanskelig og dra inn Tinder som noe heeelt annet f.eks. Skjønner at det ligger i noen kvinners natur å kverulere, men dette er kjempeenkelt å svare på.

Jeg (mann) kjenner såpass mange kvinner, helt fra skoletiden og har opplevd mange av dem i deres søken etter mann. Kvinner flest er i stand til å vurdere en mann etter utseendet i løpet av et brøkdel av et sekund.  Det e rask screening og avvisning av de som ikke er attraktive nok. Og det er de samme folkene som blir avvist av alle kvinner. Det er et veldig smalt skjønnhetsideal hvis du er mann.

Det er helt utrolig hvor vanskelige noen skal gjøre seg her på KG. Verden ER veldig enkel, og det er ikke noe vi menn ikke "forstår". Vi blir heller ikke fornærmet. Men kanskje litt oppgitt av bortforklaringene.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 23.28):

Men det ER jo ikke en misforståelse. Alle skjønner denne pollen, også kvinner. Man trenger ikke gjøre seg vanskelig og dra inn Tinder som noe heeelt annet f.eks. Skjønner at det ligger i noen kvinners natur å kverulere, men dette er kjempeenkelt å svare på.

Jeg (mann) kjenner såpass mange kvinner, helt fra skoletiden og har opplevd mange av dem i deres søken etter mann. Kvinner flest er i stand til å vurdere en mann etter utseendet i løpet av et brøkdel av et sekund.  Det e rask screening og avvisning av de som ikke er attraktive nok. Og det er de samme folkene som blir avvist av alle kvinner. Det er et veldig smalt skjønnhetsideal hvis du er mann.

Det er helt utrolig hvor vanskelige noen skal gjøre seg her på KG. Verden ER veldig enkel, og det er ikke noe vi menn ikke "forstår". Vi blir heller ikke fornærmet. Men kanskje litt oppgitt av bortforklaringene.

Ekspander  

Ja hvorfor ikke kalle en spade for en spade likssom. Bevisene er jo enkle å finne og det samme er dobbeltmoralen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 23.28):

Ekspander  

I følge flertallet i pollen, så blir 95 % av all verdens menn oversett av kvinner. Ja,dere blir det, men det er når dere er helt tilfeldige i et hav av andre mennesker. Men kvinner kan tenne vilt på en mann selv om de ser at han egentlig ikke er estetisk pen å se på. Kan menn det med kvinner egentlig? Altså, uten at det har noe med pupper, rumpa og andre ting med kroppen hennes å gjøre? Jeg spør i fullt alvor. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært få i utgangspunktet. Egentlig synes jeg ikke de blir attraktive før de viser hvem de ér, og selv da er det svært få av dem. 

Anonymkode: 09319...c7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 23.27):

Nei! Dere må heller slutte å tro at kvinner fungerer sånn som dere. Jeg har hørt menn si ting som "hun der tror jeg er med på det meste i senga" og "hun der ser ut som er løs" osv... om helt random kvinner som bare har gått forbi dem uten å engang se på dem. Det er veldig rart for kvinner å høre på, for sånn tenker ikke kvinner når de ser en mann som bare eksisterer som alle andre når de går forbi.

Ekspander  

Det er ikke så mange menn som tenker sånn, heller, og mye av det som er handler også om intern konkurranse i å være "mest mulig mann" (som i enkelte kretser defineres etter hvor mange man har ligget med, og hvor sexfiksert man er). I mine kretser, foruten et par venner jeg har på discord, forekommer dette regelrett aldri. Og det inkluderer to store organisasjoner pluss en arbeidsplass (et politisk parti, en videregående skole og en ideell organisasjon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.2.2024 den 23.59):

I følge flertallet i pollen, så blir 95 % av all verdens menn oversett av kvinner. Ja,dere blir det, men det er når dere er helt tilfeldige i et hav av andre mennesker. Men kvinner kan tenne vilt på en mann selv om de ser at han egentlig ikke er estetisk pen å se på. Kan menn det med kvinner egentlig? Altså, uten at det har noe med pupper, rumpa og andre ting med kroppen hennes å gjøre? Jeg spør i fullt alvor. 

Ekspander  

Nå var vel mitt svar et tilsvar til de som bare MÅTTE vri på pollen. Og du gjør det samme. Det var ikke "all verdens menn", hvordan klarer du i det hele tatt å TENKE det? Hvorfor klarer du ikke å tenke "å, av de 30 mennene jeg kjenner så er 5 fysisk attraktive"? Men neeeeeeida, du skal inkludere halve verdens befolkning. Hva i alle dager er det som fører til slik tenking? Og samtidig bruke sin egen sære tankegang til å argumentere mot noe helt annet enn det som er tema?

Enkelte kvinner er HELT umulige å forstå seg på ja, og det er neppe mannens evner det er noe galt med.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...