Gå til innhold

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

AnonymBruker

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?  

187 stemmer

1. 1. Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

• 1-5%
      88
    • 5-10%
      39
    • 10-20%
      24
    • 20-30%
      11
    • 30-40%
      25

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det er vanlig å bli tiltrukket folk med bra utseende.

Anonymkode: d743e...a5b

Vanlig for hvem?

Anonymkode: cf316...d49

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men det er fordi pollen ikke er så god. Jeg syns det er mange menn som ser bra ut. Men det er få som appellerer til akkurat meg. Så jeg har stemt den laveste som følge av det. Det betyr ikke at jeg ser på 95-99 % av menn som lite fysisk attraktiv, eller at de jeg syns er mest attraktiv ser uoppnåelig bra ut. Det betyr bare at det neppe er mer en 1-5 av 100 menn jeg ville vurdert. Jeg syns egentlig det er ett for høyt! tall.

Anonymkode: d8427...074

Samme her. Jeg stemte det laveste fordi det er ekstremt få menn jeg blir tiltrukket av, men jeg synes likevel de fleste menn ser normalt bra ut. At jeg personlig personlig ikke er tiltrukket av dem betyr ikke at jeg synes de er stygge/ikke ser bra ut. Synes de fleste har fine trekk jeg.

Veldig få mennesker som er veldig uheldige med utseendet egentlig. En del flere som har ganske bra utseendet egentlig, men dårlig utstråling. Enten for usikker, eller ser farlig/sur/bitter/furt/aggressiv/slem ut. Slikt kan totalt ødelegge et utseende og attraktivitet. 

Mange menn som ikke har det så enkelt med kvinner trenger bare litt bedre selvfølelse, så blir de attraktive. De med veldig negativ/aggressiv utstråling har nok mer å jobbe med. 

Endret av Trolltunge
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil si at kanskje.... 0.5% av de på min alder er "attraktive". Altså kjekke nok til at jeg kunne hatt sex med dem. Problemet er at de er opptatt alle sammen, og de er så overfladiske at de aldri ville valgt meg uansett. Ikke rart vi har lave fødselstall, når menn både er kresne og stygge!

Anonymkode: 62857...cf9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Vanlig for hvem?

Mennesker.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mennesker.

Disse menneskene er tydeligvis ikke i tråden. Hva som er et bra utseende kommer jo an på hvordan mennesket er som person.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Disse menneskene er tydeligvis ikke i tråden. Hva som er et bra utseende kommer jo an på hvordan mennesket er som person.

Ikke ute i den virkelige verden  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ute i den virkelige verden  

Tror du det er bots som svarer? Jeg kjenner ingen jenter som synes menn er kjekke utelukkende basert på utseende. 
Så hva du anser som «den virkelige verden» er tydeligvis feil. Folk er ulike. Det er den virkelige verden.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror du det er bots som svarer? Jeg kjenner ingen jenter som synes menn er kjekke utelukkende basert på utseende. 
Så hva du anser som «den virkelige verden» er tydeligvis feil. Folk er ulike. Det er den virkelige verden.

Ja folk er ekstremt ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (23 timer siden):

Fordi jeg ikke tror at det er spesielt vanlig for heterofile menn å finne andre menn fysisk attraktive på den måten tråden hinter om.

Men jeg kan ta feil, selvsagt.

Uansett er det vanskelig å sette en prosentsats, for man har jo ikke telling på dette på en måte som gjør at statistikken blir spesielt god. De som ikke er spesielt attraktive glemmer du jo med en gang du har sett dem, fordi du ikke bryr deg. Man flyr jo ikke rundt med en teller på innerlomma, heller.

Men hvorfor skal du svare om du er mann? Innlegget er for damer og du henger på et dameforum...

Anonymkode: c1292...7d6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes i underkant av 1% av menn er attraktive (av menn jeg ikke kjenner). Men de få jeg synes er attraktive er ikke «topp» 1%. De ser som regel helt vanlige ut, noen er kanskje til og med ansett som mindre attraktive enn gjennomsnittet. 
Hvorfor tror du at det å være tiltrukket av få menn er ekvivalent til at de få mennene vi er tiltrukket av er «objektivt» attraktive? 

Fordi det er veldig få menn som får likes på Tinder feks? Alle vil jo ha akkurat de samme mennene

Anonymkode: 91a6e...507

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk attraktiv som i mann mellom 18 og 90 som er visuelt vakre mennesker, eller menn jeg finner fysisk attraktive som i at en relasjon med dem er interessant? Uansett er svaret: vet ikke. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er veldig få menn som får likes på Tinder feks? Alle vil jo ha akkurat de samme mennene

Hvem folk vil ha i den virkelige verden og hvem folk «liker» på Tinder er ikke nødvendigvis det samme. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem folk vil ha i den virkelige verden og hvem folk «liker» på Tinder er ikke nødvendigvis det samme. 

Det viser jo klart hvem som er de fysisk attraktive mennene, som du påstår kun er subjektivt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser jo klart hvem som er de fysisk attraktive mennene, som du påstår kun er subjektivt.

Hvor har jeg påstått at attraksjon kun er subjektivt? For mange er det det, for mange er det ikke det.
På Tinder er du nødt til å rangere utelukkende på utseende, så det er jo en helt annen diskusjon. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvor har jeg påstått at attraksjon kun er subjektivt? For mange er det det, for mange er det ikke det.
På Tinder er du nødt til å rangere utelukkende på utseende, så det er jo en helt annen diskusjon. 

Ja utseende er jo det denne tråden handler om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utseende er jo det denne tråden handler om.

Jeg tenkte at tråden tok utgangspunkt i hva kvinner finner fysisk attraktivt på generell basis. Tinder er en annen diskusjon.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Bingo 👆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bingo 👆

Så du ignorerer alt som alle har skrevet i tråden, for én som bekrefter din påstand? Fordi vi nok en gang skal snakke om likes på Tinder …

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (55 minutter siden):

Samme her. Jeg stemte det laveste fordi det er ekstremt få menn jeg blir tiltrukket av, men jeg synes likevel de fleste menn ser normalt bra ut. At jeg personlig personlig ikke er tiltrukket av dem betyr ikke at jeg synes de er stygge/ikke ser bra ut. Synes de fleste har fine trekk jeg.

Veldig få mennesker som er veldig uheldige med utseendet egentlig. En del flere som har ganske bra utseendet egentlig, men dårlig utstråling. Enten for usikker, eller ser farlig/sur/bitter/furt/aggressiv/slem ut. Slikt kan totalt ødelegge et utseende og attraktivitet. 

Mange menn som ikke har det så enkelt med kvinner trenger bare litt bedre selvfølelse, så blir de attraktive. De med veldig negativ/aggressiv utstråling har nok mer å jobbe med. 

Slik jeg tolker deg ser du på totalpakka attraktivitet, men om atraktiviteten er der kan utseendet på mange være bra nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Helene1982 said:

Så du ignorerer alt som alle har skrevet i tråden, for én som bekrefter din påstand? Fordi vi nok en gang skal snakke om likes på Tinder …

Jeg vurderer folk basert på deres handlinger, ikke deres ord. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...