Gå til innhold

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

AnonymBruker

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?  

187 stemmer

1. 1. Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

• 1-5%
      88
    • 5-10%
      39
    • 10-20%
      24
    • 20-30%
      11
    • 30-40%
      25

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke stemt fordi spørsmålet blir helt meningsløst. Det er svært sjeldent at jeg har tenkt at noen er attraktive utelukkende på bakgrunn av utseende. Som regel så må jeg vite noe mer om personen før jeg begynner å få slike tanker.

Anonymkode: df763...6d1

Som mann er det veldig fascinerende å se hvor annerledes mange damer er når det kommer til dette.

Anonymkode: d743e...a5b

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en mann. Jeg skrev fysisk attraktiv, burde ikke være så vanskelig å forstå hva jeg mente. Skal jeg heller si Hot, Kjekk, Deilig, Sexy? 

Nei, men hva man synes er fysisk attraktivt er jo ikke statisk, men i stadig endring.

Jeg synes min samboer og mine kompiser er fysisk attraktive. Jeg synes ingen menn jeg ikke kjenner er fysisk attraktive. De fleste menn jeg blir glade i synes jeg er fysisk attraktive etter at jeg er blitt kjent med dem.

Anonymkode: cf316...d49

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så hvordan ser disse 1% mennene ut? 

Som Jon Hamm i Mad Men, o.l.:D

Anonymkode: 64582...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som mann er det veldig fascinerende å se hvor annerledes mange damer er når det kommer til dette.

Ja. Jeg skjønner tankegangen til kvinner, men er snudd på hodet i forhold til hvordan jeg fungerer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Isambard said:

Ja. Jeg skjønner tankegangen til kvinner, men er snudd på hodet i forhold til hvordan jeg fungerer.

Kan du prøve å forklare det til meg på en enkel måte? Jeg blir forvirret av enkelte svar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du prøve å forklare det til meg på en enkel måte? Jeg blir forvirret av enkelte svar her.

Hva er det som forvirrer deg med svarene du har fått? De fleste sier jo det samme, med ganske utbroderende forklaringer.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hva er det som forvirrer deg med svarene du har fått? De fleste sier jo det samme, med ganske utbroderende forklaringer.

Les igjen: Enkelte svar, ikke alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det som styrer har blitt sammen med er personlig kjemi, passe alder og ikke minst at hun er interessert i meg. Siden jeg kan synes at minst 70% av kvinner er fysisk attraktive så er det ikke akkurat et trangt nåløye, selv om det er viktig.

Ok, så endte jeg opp med ei som er veldig pen, men føler det var slump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk attraksjon kan jo også oppstå eller svinne basert på hvem personen er.

Treffer jeg en helt vanlig mann, men med intelligens og humor kan han plutselig bli utrolig attraktiv, OGSÅ fysisk.

Jeg var nylig på stand-up show med en skotsk komiker. Ikke spesielt fysisk attraktiv, men kombinasjonen av intelligens og humor fikk meg til å se han som ganske attraktiv - også fysisk 😅

Det samme skjer også motsatt; en objektivt svært attraktiv mann som blir frastøtende når han åpner munnen.

Hvor mye dette spiller inn, varierer sikkert fra dame til dame, men for meg personlig er det helt avgjørende. 

Anonymkode: 2ad69...66c

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del handler det om at personlighet henger mye sammen med attraktivitet, hvis jeg ikke kjenner personen er han generelt lite attraktiv også. Det er én ting. En annen ting er at jeg primært ikke tenner/finner menn attraktive. Med svært få unntak. Jeg er nemlig biseksuell og foretrekker altså kvinner av utseende. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er UMULIG å svare på. Jeg syns ikke en mann er attraktiv kun basert på utseendet. Jeg må liksom snakke med han for å oppleve han som attraktiv. Og det hender ofte at jeg opplever en helt gjennomsnittlig utseende mann som ekstremt attraktiv, mens en billedskjønn mann kan være helt uinteressant. Det er sykt mange flotte menn i alle fall. Enten de er litt gladtjukke med rørleggersprekk, eller er slanke og ikledd skjorte og bukse med press. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har eggløsning; i alle fall 50% av menn på min alder. Jeg har et lite flash sale på mine standarder en gang i måneden 🤣 Heldigvis har jeg en mann sånn at jeg ikke kan gjøre så mye annet enn å sikle etter veldig mange menn. 

Anonymkode: d8146...2d7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ebbeliten said:

Dette er UMULIG å svare på. Jeg syns ikke en mann er attraktiv kun basert på utseendet. Jeg må liksom snakke med han for å oppleve han som attraktiv. Og det hender ofte at jeg opplever en helt gjennomsnittlig utseende mann som ekstremt attraktiv, mens en billedskjønn mann kan være helt uinteressant. Det er sykt mange flotte menn i alle fall. Enten de er litt gladtjukke med rørleggersprekk, eller er slanke og ikledd skjorte og bukse med press. 

Jeg skulle ha spurt hvor mange prosent av menn damer synes har bra utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Når jeg har eggløsning; i alle fall 50% av menn på min alder. Jeg har et lite flash sale på mine standarder en gang i måneden 🤣 Heldigvis har jeg en mann sånn at jeg ikke kan gjøre så mye annet enn å sikle etter veldig mange menn. 

Du får spørre mannen din om han vil ha en trekant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - mener dere selv at dere er topp 1% da? Eller skal dere ha slike menn uavhengig av eget utseende?

Anonymkode: 91a6e...507

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du får spørre mannen din om han vil ha en trekant. 

Det er ikke vår greie :) Jeg holder meg til mannen min jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke vår greie :) Jeg holder meg til mannen min jeg.

Håper det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men - mener dere selv at dere er topp 1% da? Eller skal dere ha slike menn uavhengig av eget utseende?

Anonymkode: 91a6e...507

Jeg synes i underkant av 1% av menn er attraktive (av menn jeg ikke kjenner). Men de få jeg synes er attraktive er ikke «topp» 1%. De ser som regel helt vanlige ut, noen er kanskje til og med ansett som mindre attraktive enn gjennomsnittet. 
Hvorfor tror du at det å være tiltrukket av få menn er ekvivalent til at de få mennene vi er tiltrukket av er «objektivt» attraktive? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg synes i underkant av 1% av menn er attraktive (av menn jeg ikke kjenner). Men de få jeg synes er attraktive er ikke «topp» 1%. De ser som regel helt vanlige ut, noen er kanskje til og med ansett som mindre attraktive enn gjennomsnittet. 
Hvorfor tror du at det å være tiltrukket av få menn er ekvivalent til at de få mennene vi er tiltrukket av er «objektivt» attraktive? 

Fordi det er vanlig å bli tiltrukket folk med bra utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...