Gå til innhold

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

AnonymBruker

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?  

187 stemmer

1. 1. Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

• 1-5%
      88
    • 5-10%
      39
    • 10-20%
      24
    • 20-30%
      11
    • 30-40%
      25

Anbefalte innlegg

Isambard skrev (1 minutt siden):

Ikke vanskelig å forstå, men når konteksten er at kvinner plasserer over 90% av menn i kategorien "fysisk uattraktiv" er det noe som skurrer.

Det er ikke sånn at 95% av alle menn overhodet ikke tar vare på seg selv. Har kvinner et skrudd syn på hva som er en normal kropp og et normalt utseende? Tilsvarende hos menn er de som bare liker "Insta-babes" og tenker det burde være normalen. Det er mye snakk om urealistiske skjønnhetsideal for kvinner, men det ser ut som om problemet motsatt vei er mye, mye større.

Jeg tror kanskje ikke jeg anser mer enn 5% av kvinner som en god match og aktuell partner for meg. Jeg vil vurdere at 70% er fysisk attraktive. Alle de 70 prosentene er ikke veldig veltrente og forfengelige.

Men det er fordi pollen ikke er så god. Jeg syns det er mange menn som ser bra ut. Men det er få som appellerer til akkurat meg. Så jeg har stemt den laveste som følge av det. Det betyr ikke at jeg ser på 95-99 % av menn som lite fysisk attraktiv, eller at de jeg syns er mest attraktiv ser uoppnåelig bra ut. Det betyr bare at det neppe er mer en 1-5 av 100 menn jeg ville vurdert. Jeg syns egentlig det er ett for høyt! tall.

Anonymkode: d8427...074

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men det er fordi pollen ikke er så god. Jeg syns det er mange menn som ser bra ut. Men det er få som appellerer til akkurat meg. Så jeg har stemt den laveste som følge av det. Det betyr ikke at jeg ser på 95-99 % av menn som lite fysisk attraktiv, eller at de jeg syns er mest attraktiv ser uoppnåelig bra ut. Det betyr bare at det neppe er mer en 1-5 av 100 menn jeg ville vurdert. Jeg syns egentlig det er ett for høyt! tall.

Anonymkode: d8427...074

Jeg tror også at pollen er kunstig på en måte. Det er ikke så vanskelig å få seg dame, tross alt.

Det er litt sjokkerende for å være ærlig, men kanskje lett å feiltolke?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mangler 0/ingen, har du glemt hvilket forum du er på? 😂

Anonymkode: 6974e...85d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette komme ann på hvordan man tenker. Teller man alle menn i hele verden, fra 0 til 150 år? I så fall blir det et veldig lavt anntall.

Jeg er ikke overhodet ikke overrasket over at de fleste stemmer veldig lavt. Jeg ville gjort det samme.

Anonymkode: d0aa7...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor tror du det.

Anonymkode: d743e...a5b

Bruk spørsmålstegn når du stiller et spørsmål. 

Anonymkode: 87544...bbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sette det i perspektiv: jeg sveiper på kanskje 10% av kvinner på Tinder, og det er jo i tillegg ikke et representativt ut valg kvinner (bare 24-36 som dukker opp på min skjerm). Tar man hensyn til det fulle spennet, som jo er det som spørres etter, virker ikke 1-5% som veldig lavt. (bevares, intet feil å være hverken 16 eller 74 år gammel, men det er utenfor min sone).

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utseendemessig så synes jeg mange mannfolk er kjekke jeg 👌.

Det hjelper ikke å være verdens kjekkeste hvis jeg personlig oppfatter han som en stor klyse!!!

Det er så avtennende at jeg kan ikke få sagt det.

Er lov å ha god selvtillit, ha godt selvbilde og være seksuelt trygg på seg selv 👌.

Klyser er bare no no i min bok....

Ekle fæle mannfolk i mine øyne 🤮🤮🤮

Så hva er en klyse?

En mann som tror han er Guds gave til kvinnen, og tror han kan få hver eneste kvinne i universet. Da blir jeg så kvalm at jeg spyr, selv om han ser ut som feks Jude Law....Da har nemlig utseende ingenting å bety.....

En attraktiv mann for meg er en mann har en god porsjon humor, og ikke tar seg så høytidelig 👌. Har han høy sexlyst i tillegg så er det jackpott for min del ihvertfall 👌

Screenshot_20240214-123810.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5% samsvarer vel med hvordan det er på Tinder? Det er jo et lite mindretall menn som får så godt som alle likes.

Det slutter aldri å forundre meg hvor utrolig lik "smak" kvinner har i menns utseende! Det er de samme mennene som alle skal ha. Og det mest bemerkelsesverdige er jo at damene ikke tenker på eget utseende i det de prøver å få forhold med disse kjekke mennene...

Anonymkode: 91a6e...507

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Fioljenta said:

Som voksen, har andres fysiske utseende blitt mindre og mindre viktig for meg. Det er hvordan de behandler meg og andre rundt seg, som gjør dem attraktive. 

Har utseende blitt mindre viktig fordi at du først gikk etter de med best utseende og brant deg på det, og nå nøyer du deg med mindre? Virker som mange damer har den erfaringen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har utseende blitt mindre viktig fordi at du først gikk etter de med best utseende og brant deg på det, og nå nøyer du deg med mindre? Virker som mange damer har den erfaringen

Omvendt her. Sammen med en KJEKK mann nå, kontra ok menn før.

Anonymkode: 7d4b5...eb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg i slutten av 20-årene synes selvfølgelig ikke unge gutter på 18-22 ca og nesten alle menn over 35 er attraktive. Det er ikke rart. Så er det alle som er feite eller bare uattraktive på andre måter. 

Anonymkode: 7d4b5...eb3

Det er ikke en selvfølge i det hele tatt. Nok av 40 årige damer som liker menn i 20 åra og damer som liker litt eldre menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å svare når man ikke har sett absolutt alle menn der ute.

Så da blir svaret 1-5%........................ For hey, jeg vet ikke hvordan alle menn i hele verden ser ut ;)

Anonymkode: 61b77...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Det er som du sier nederst.

Kan være fordi spørsmålet taes veldig srrriøst av kvinner. Når noen spørr om attraktiv så er det mange som tenker, attraktiv som i at jeg ønsker nærvær. Da forsvinner mange i å bare være feil alder. Feil personlighet. Så har vi kanskje noen preferanser på utsendet eller livsstil. Så sitter vi igjen med en fåtall.

Men er det snakk om hvem som ser bra ut, å du trenger ikke ha noe med dem å gjøre. Så blir antallet mest sannsynlig større. Jeg kan jo se en mann være fin selv om han ikke er for meg og attraktiv på den personlige måten.

Anonymkode: 14c09...71e

Det var jo nettopp defor jeg presiserte fysisk attraktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Bruk spørsmålstegn når du stiller et spørsmål. 

Anonymkode: 87544...bbc

Ikke vær en drittsekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, om vi holder oss til "min aldersgruppe" (jeg er ca 40, så la oss si 25-55) og omformulerer spørsmålet til "hvor mange prosent av menn (i min aldersgruppe) er attraktive nok til at jeg kunne inngått et forhold med dem dersom vi klaffet ellers" så vil jeg si... 70-80%? Det er faktisk ganske langt mellom mennene som jeg tenker "nei han er overhodet ikke min smak" om.

Hvor ofte jeg ser en mann på gata og tenker "åh han vil jeg pule!"? Det har aldri skjedd og vil nok aldri skje heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysisk attraktiv som i menn jeg ville hatt sex med? Menn jeg snur meg på gata etter? Menn jeg definerer som over middels kjekk? Menn hvis utseeende jeg finner positive trekk ved? Menn jeg ikke anser som direkte frastøtende?

Det kan gå år og dag mellom hver gang jeg ser en mann som virkelig sender meg i knestående basert på utseende alene, men normalt kjekke menn er et relativt dagligdags syn. Ikke minst er det en stor gruppe mellom attraktiv og uattraktiv hvor det store flertallet havner - de jeg knapt legger merke til og ikke danner meg noen mening om, hvertfall ikke før jeg eventuelt må forholde meg direkte til dem.

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes bare 0.0001% av menn er kjekke. Det betyr ikke at jeg ikke vurderer menn som jeg ikke synes er kjekke. Men da må de kompensere med masse penger og stor pikk. Jeg bruker så mye tid på sminke liksom da fortjener jeg den beste 😝 

Anonymkode: d7cd9...259

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes bare 0.0001% av menn er kjekke. Det betyr ikke at jeg ikke vurderer menn som jeg ikke synes er kjekke. Men da må de kompensere med masse penger og stor pikk. Jeg bruker så mye tid på sminke liksom da fortjener jeg den beste 😝 

Anonymkode: d7cd9...259

Troll.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Beloved said:

Hvor ofte jeg ser en mann på gata og tenker "åh han vil jeg pule!"? Det har aldri skjedd og vil nok aldri skje heller. 

Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria said:

Fysisk attraktiv som i menn jeg ville hatt sex med? Menn jeg snur meg på gata etter? Menn jeg definerer som over middels kjekk? Menn hvis utseeende jeg finner positive trekk ved? Menn jeg ikke anser som direkte frastøtende?

Det kan gå år og dag mellom hver gang jeg ser en mann som virkelig sender meg i knestående basert på utseende alene, men normalt kjekke menn er et relativt dagligdags syn. Ikke minst er det en stor gruppe mellom attraktiv og uattraktiv hvor det store flertallet havner - de jeg knapt legger merke til og ikke danner meg noen mening om, hvertfall ikke før jeg eventuelt må forholde meg direkte til dem.

Bra svar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...