Gå til innhold

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

AnonymBruker

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?  

187 stemmer

1. 1. Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

• 1-5%
      88
    • 5-10%
      39
    • 10-20%
      24
    • 20-30%
      11
    • 30-40%
      25

Anbefalte innlegg

Hadde kvinner vært like naturlige som menn hadde nok vært flere prosent attraktive menn enn kvinner. Kvinner som er attraktive uten sminke, hårfarge og nappede bryn finnes det nok ikke mange av. 

Anonymkode: 43bb8...e54

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde kvinner vært like naturlige som menn hadde nok vært flere prosent attraktive menn enn kvinner. Kvinner som er attraktive uten sminke, hårfarge og nappede bryn finnes det nok ikke mange av. 

Anonymkode: 43bb8...e54

Menn må begynne å bruke kosmetikk, mer subtilt enn damer så klart, men allikevel. Jeg har begynt å gjøre det.

Anonymkode: d743e...a5b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (7 timer siden):

Blir vel fort til at alle heterofile menn stemmer for det første alternativet.

Det er vel opplagt at heterofile menn ikke skal svare? Er er folk så tette i nøtta?

Jeg regner med at de fleste som svarer er kvinner.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

STOR forskjell på hvilke menn jeg vurderer som objektivt fysisk attraktiv og de jeg selv syns er mest attraktiv.

Så "Huset" på Nrk i går. Han politi-bøllen "Henrik" er mest attraktiv i mine øyne. Men et par av mennene i mindre roller som politi og "Benji" er de jeg mener er objektivt kjekkest.

Anonymkode: d8427...074

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Søren. Jeg innser at jeg skulle skrevet "Damer: Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive" 

Heterofile damer: hvor mange prosent av menn på ca din egen alder synes du er fysisk attraktive når du er singel og edru?

Anonymkode: b027c...d1b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger i teorien bare fire damer som synes 25% av mennene er fysisk attraktive for at alle menn vil bli sett på som attraktiv av minst en dame. 😉 

Da jeg var i tenårene, snakket en venninne om en gutt som bare var sååååå kjekk. Jeg hadde aldri sett på fyren som kjekk, men mer som arrogant og hoven. Det var vel omtrent da jeg skjønte at akkurat som vi liker forskjellige typer mat, farger, skolefag etc. så liker vi forskjellige trekk ved folk også.

Som voksen, har andres fysiske utseende blitt mindre og mindre viktig for meg. Det er hvordan de behandler meg og andre rundt seg, som gjør dem attraktive. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn vil ikke godta at utseendet betyr noe. Menn de må ta vare på seg selv de også. Jada, mange får seg kjærester likevel, men det er på tross av. Og så sitter man igjen ti år etter med ei som mister lysten og ikke tenner på en lenger som resultat. 

Som single har jeg vært på flere nettsteder, datingsider og forum etter at jeg ble lei av tinder. Det er helt latterlig hvordan tykke menn, som ser ut som grå mus i sine kaki-bukser og fleece gensere tror de kan klare å få meg som er pen, relativt slank og 10-20 år yngre. De sender villig bilde av seg selv, når de får se meg forventer de likevel at de har en sjangs. De må jo se at det er en enorm forskjell på oss. Vet virkelig ikke menn at utseendet spiller en rolle? Det hender en og annen pen mann i samme aldersgruppe henvender seg - og de er ikke uaktuelle. Men disse andre som tror de kan få noen unge, flotte når de selv er tykke, totalt utdaterte i klesstilen, ikke har klippet seg eller stelt seg og på ingen måte tatt vare på seg selv det skjønner jeg virkelig ikke. Jeg føler meg slem hver gang det skjer, for tankene jeg da får. Samtidig så irriterer det meg at de ikke ser det selv. 

Anonymkode: d2ea3...44c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blant menn i min preferansealder vil det vel kanskje være 30% jeg finner fysisk attraktive. Det er ikke dermed sagt at jeg automatisk blir kåt eller ønsker å ha sex med dem, men jeg finner fine trekk og sjarm hos mange menn. 

Anonymkode: 46881...0ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, jeg synes det burde vært et valg om mer enn 40% jeg altså. Jeg synes de aller fleste er attraktive på en eller annen måte, fysisk. 😀 

Anonymkode: dbc07...6e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om alle skal bestemme selv blir jo målingen helt verdiløs. 

Anonymkode: c88b7...591

Nei, når det står menn, gjelder det vel alle menn. Akkurat som at i og med at det ikke står hvem spørsmålet er stilt til, kan alle delta, kvinner, menn, de som definerer seg som noe annet osv.

Noen vil synes en 60-åring er attraktiv, andre ikke. Noen vil synes en 20-åring er attraktiv, andre ikk.

Anonymkode: 37ec7...8a5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knooters skrev (8 timer siden):

Hjelper ikke når hele konservativbanden trykker "1-5%" bare for å gjøre et poeng av "kravstore kvinner" likevel.

Nå er det da ikke de amme 1-5% vi kvinner finner attraktive. 

Men det er jo ikke å være kravstor, det er hva man finner attraktivt. 

Kravene kommer utenom, noe som gjør at flere av disse 1-5% vil falle gjennom. Men hvorfor skal vi ikke være kresne? 

Anonymkode: 478a5...a44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

STOR forskjell på hvilke menn jeg vurderer som objektivt fysisk attraktiv og de jeg selv syns er mest attraktiv.

Så "Huset" på Nrk i går. Han politi-bøllen "Henrik" er mest attraktiv i mine øyne. Men et par av mennene i mindre roller som politi og "Benji" er de jeg mener er objektivt kjekkest.

Anonymkode: d8427...074

Sånn har menn det også. Vi kan lett se hvem som har utseendet "alle" syns er rimelig bra, men oppdage den personen som har noe som snakker til akkurat en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør vel deles inn i temaer? Menn blir jo sett på som mer attraktive på gata og byen enn tinder

Om jeg vil ha selvtillisboost før et jobbintervju eller etter en shitty dag går jeg bare ned karl Johan og smiler til folk. Man føler seg fort veldig attraktiv da. Tinder derimot.... kan ikke se for meg at man kan få flere avslag i det virkelige liv enn på tinder 

Endret av Majer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Yikes.. damer er kresne.. 😳

Ikke egentlig. Av alle menn så er nesten ingen i min alderspreferanse. Jeg i slutten av 20-årene synes selvfølgelig ikke unge gutter på 18-22 ca og nesten alle menn over 35 er attraktive. Det er ikke rart. Så er det alle som er feite eller bare uattraktive på andre måter. 

Anonymkode: 7d4b5...eb3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Isambard said:

Det er vel opplagt at heterofile menn ikke skal svare? Er er folk så tette i nøtta?

Jeg regner med at de fleste som svarer er kvinner.

Folk kan ha agendaer, også. Som å skrive med AB for å spre propaganda og late som man er et annet kjønn. (ref. menn som syns kvinner "er for kravstore" og bør "vite sitt nivå" og fint kan tenkes å bruke en slik tråd til å lage poster og statistikker de kan bruke som "dokumentasjon" senere)

Ikke at det å ha en profil med nickname er bulletproof, men det skal litt til å ikke bli avslørt på noe sånt over tid.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn vil ikke godta at utseendet betyr noe. Menn de må ta vare på seg selv de også. Jada, mange får seg kjærester likevel, men det er på tross av. Og så sitter man igjen ti år etter med ei som mister lysten og ikke tenner på en lenger som resultat. 

Som single har jeg vært på flere nettsteder, datingsider og forum etter at jeg ble lei av tinder. Det er helt latterlig hvordan tykke menn, som ser ut som grå mus i sine kaki-bukser og fleece gensere tror de kan klare å få meg som er pen, relativt slank og 10-20 år yngre. De sender villig bilde av seg selv, når de får se meg forventer de likevel at de har en sjangs. De må jo se at det er en enorm forskjell på oss. Vet virkelig ikke menn at utseendet spiller en rolle? Det hender en og annen pen mann i samme aldersgruppe henvender seg - og de er ikke uaktuelle. Men disse andre som tror de kan få noen unge, flotte når de selv er tykke, totalt utdaterte i klesstilen, ikke har klippet seg eller stelt seg og på ingen måte tatt vare på seg selv det skjønner jeg virkelig ikke. Jeg føler meg slem hver gang det skjer, for tankene jeg da får. Samtidig så irriterer det meg at de ikke ser det selv. 

Anonymkode: d2ea3...44c

Ikke vanskelig å forstå, men når konteksten er at kvinner plasserer over 90% av menn i kategorien "fysisk uattraktiv" er det noe som skurrer.

Det er ikke sånn at 95% av alle menn overhodet ikke tar vare på seg selv. Har kvinner et skrudd syn på hva som er en normal kropp og et normalt utseende? Tilsvarende hos menn er de som bare liker "Insta-babes" og tenker det burde være normalen. Det er mye snakk om urealistiske skjønnhetsideal for kvinner, men det ser ut som om problemet motsatt vei er mye, mye større.

Jeg tror kanskje ikke jeg anser mer enn 5% av kvinner som en god match og aktuell partner for meg. Jeg vil vurdere at 70% er fysisk attraktive. Alle de 70 prosentene er ikke veldig veltrente og forfengelige.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke egentlig. Av alle menn så er nesten ingen i min alderspreferanse. Jeg i slutten av 20-årene synes selvfølgelig ikke unge gutter på 18-22 ca og nesten alle menn over 35 er attraktive. Det er ikke rart. Så er det alle som er feite eller bare uattraktive på andre måter. 

Anonymkode: 7d4b5...eb3

Å personlighet også. Du har helt rett, det gir veldig mening at vi kun liker et fåtall.

Anonymkode: 14c09...71e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg aldri har reflektert over hvor mange menn som synes jeg er attraktiv.

Anonymkode: 3ebac...ec7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (Akkurat nå):

Ikke vanskelig å forstå, men når konteksten er at kvinner plasserer over 90% av menn i kategorien "fysisk uattraktiv" er det noe som skurrer.

Det er ikke sånn at 95% av alle menn overhodet ikke tar vare på seg selv. Har kvinner et skrudd syn på hva som er en normal kropp og et normalt utseende? Tilsvarende hos menn er de som bare liker "Insta-babes" og tenker det burde være normalen. Det er mye snakk om urealistiske skjønnhetsideal for kvinner, men det ser ut som om problemet motsatt vei er mye, mye større.

Jeg tror kanskje ikke jeg anser mer enn 5% av kvinner som en god match og aktuell partner for meg. Jeg vil vurdere at 70% er fysisk attraktive. Alle de 70 prosentene er ikke veldig veltrente og forfengelige.

Det er som du sier nederst.

Kan være fordi spørsmålet taes veldig srrriøst av kvinner. Når noen spørr om attraktiv så er det mange som tenker, attraktiv som i at jeg ønsker nærvær. Da forsvinner mange i å bare være feil alder. Feil personlighet. Så har vi kanskje noen preferanser på utsendet eller livsstil. Så sitter vi igjen med en fåtall.

Men er det snakk om hvem som ser bra ut, å du trenger ikke ha noe med dem å gjøre. Så blir antallet mest sannsynlig større. Jeg kan jo se en mann være fin selv om han ikke er for meg og attraktiv på den personlige måten.

Anonymkode: 14c09...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

Som mann ville jeg svart at 60-70 % av damer fra 25-45 er tiltrekkende , men er kun 1 kvinne jeg elsker 🫠❤️.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...