Gå til innhold

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

AnonymBruker

Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?  

187 stemmer

1. 1. Hvor mange prosent av menn synes du er fysisk attraktive?

• 1-5%
      88
    • 5-10%
      39
    • 10-20%
      24
    • 20-30%
      11
    • 30-40%
      25

Anbefalte innlegg

Jeg ville også svart at opptil fem prosent av menn er pene å se på. Når de åpner munnen er få av de pene interessante. På den annen side er det mange av de mer normale som blir attraktive ved å være galante, hyggelige, omtenksomme, omgjengelige og av den trofaste typen.  

Så har vi ulike andre ytre ting vi må ha, og som kan være viktigere enn penhet og fysisk attraktivitet. Noen må ha en som er slank, noen en med hår på hodet, noen en som er veldig høy, noen liker bare mørke, noen må ha skjegg, noen elsker pene smil, noen faller for «bamsegutter» osv. Så hva vi kan falle for er ofte noe annet enn hvem vi ytre sett faller for.

Anonymkode: 5d2b4...dc7

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før jeg fikk meg kjæreste, så la jeg merke til kjekke menn omtrent daglig. Kjekke nok til at jeg registrerte at de var flotte. Nå har jeg jo fått meg verdens deiligste og kjekkeste mann, og selv om det kanskje er klisjé, så legger jeg ikke så veldig merke til andre menn lenger 🤷‍♀️

Anonymkode: 7b2df...992

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal være ekstremt pen som mann for at en kvinne virkelig finner deg fysisk attraktiv. Fordi som nøytral mann er du sjelden av interesse.

Derimot, dersom alle kvinner visste alt om alle menn er det utrolig mange menn som ville vært attraktive, også fysisk attraktive. Atskillig flere enn det denne undersøkelsen tilsier.

At det er slik har vi utallige bevis på. Middelmådige filmstjerner, popstjerner og idrettsutøvere kan være veldig attraktive for mange kvinner, også fysisk attraktive. Selv den teiteste fyren kan bli omsvermet av kvinner som synes han "er så utrolig søt!". De finner øyne, hår, armer og bein, som er forlokkende for dem. Fordi da vet de noe om personen. Da ser de annerledes, da ser de også et attraktivt ansikt, en attraktiv kropp. Da smiler kvinner til deg.

Dette vet kjendiser, derfor jobber de hardt for å beholde sin kjendisstatus. En kjent person er mye mer attraktiv enn en totalt ukjent, for en kvinne. En kvinne må vite noe om en person, da først kan han bli fysisk attraktiv, veldig sjelden før det.

Personlighet teller, om den er aldri så dårlig. Men bra er selvsagt best. Ingen, eller en ubetydelig personlighet er faktisk verst. Derfor er det merkelig for mange at badboys kommer foran mange, dvs foran de som er helt intetsigende, for de er altså nederst på denne skalaen.

Men det finnes noen for alle.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hm, jeg synes det burde vært et valg om mer enn 40% jeg altså. Jeg synes de aller fleste er attraktive på en eller annen måte, fysisk. 😀 

Anonymkode: dbc07...6e8

Enig. Jeg hadde tenkt å svare 70%, hvis man da tenker alle menn som er voksne og ikke alt for langt unna i alder.

Anonymkode: 5ae45...2f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det nesten ingen menn jeg anser som attraktive før jeg blir kjent med de. Hvordan de ser ut er revnende likegyldig for meg, så lenge de ikke er alvorlig under-eller overvektig. 

Når det er sagt, har jeg utrolig mange flotte menn rundt meg. Jeg synes så og si alle mine kompiser er flotte. Ikke nødvendigvis fordi de er objektivt kjekke, men de er flinke, smarte, morsomme, hardtarbeidende og har et godt verdisyn. Det er attraktivt. 

Anonymkode: cf316...d49

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000x skrev (9 minutter siden):

Du skal være ekstremt pen som mann for at en kvinne virkelig finner deg fysisk attraktiv. Fordi som nøytral mann er du sjelden av interesse.

Derimot, dersom alle kvinner visste alt om alle menn er det utrolig mange menn som ville vært attraktive, også fysisk attraktive. Atskillig flere enn det denne undersøkelsen tilsier.

Ja, hva vi vet om dem spiller inn. Feks blir menn fysisk attraktive ut i fra måten de snakker på, måten de bærer seg, måten de fremstår som selvsikkre på. Jeg jobber med noen menn og de er vel ganske like utseendemessig  og pene 7-8'ere  - slanke, samme alder, brei kjeve, pene skuldre. Men det er kun en av dem damene svermer rundt. Og damene gjør det ganske umiddelbart, etter bare et par minutter. Han har noe ved seg - personligheten hans skinner umiddelbart igjennom, ved smil, klær og kroppsspråk. 

Selv falt jeg for en eldre mann, som jeg ikke kan fatte og begripe har blitt oversett i så mange år. Hvorfor han ikke legges ann på på butikken hver dag forstår jeg ikke. Han er definitivt attraktiv objektivt sett - men det er likevel det jeg vet om ham som trumfer, det er det. Det som gjør ham mer uimotståelig enn han selv ønsker å være ovenfor meg😆 og jeg vet jo han ikke har vist frem det "alt" til alle andre enn meg heller da. 

Anonymkode: d2ea3...44c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, AnonymBruker said:

Så har vi ulike andre ytre ting vi må ha, og som kan være viktigere enn penhet og fysisk attraktivitet. Noen må ha en som er slank, noen en med hår på hodet, noen en som er veldig høy, noen liker bare mørke, noen må ha skjegg, noen elsker pene smil, noen faller for «bamsegutter» osv

Høyde etc. inngår da i utseende, det er jo det som flest sorterer på! Høy og kraftig bygd trumfer nesten alt

Anonymkode: 91a6e...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn jeg kan se at rent objektivt er attraktive er mange flere enn de jeg faktisk ville hatt sex med. Jeg har en veldig spesifikk smak på utseende. 

Anonymkode: 2aed9...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg ville også svart at opptil fem prosent av menn er pene å se på. 

Anonymkode: 5d2b4...dc7

Hører dere det gutter? 😜

Anonymkode: d743e...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Høyde etc. inngår da i utseende, det er jo det som flest sorterer på! Høy og kraftig bygd trumfer nesten alt

Anonymkode: 91a6e...507

Vet ikke med kraftig.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Fioljenta said:

Du trenger i teorien bare fire damer som synes 25% av mennene er fysisk attraktive for at alle menn vil bli sett på som attraktiv av minst en dame. 😉 

Da jeg var i tenårene, snakket en venninne om en gutt som bare var sååååå kjekk. Jeg hadde aldri sett på fyren som kjekk, men mer som arrogant og hoven. Det var vel omtrent da jeg skjønte at akkurat som vi liker forskjellige typer mat, farger, skolefag etc. så liker vi forskjellige trekk ved folk også.

Som voksen, har andres fysiske utseende blitt mindre og mindre viktig for meg. Det er hvordan de behandler meg og andre rundt seg, som gjør dem attraktive. 

Men jeg regner med det var veldig viktig for deg i tenårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hm, jeg synes det burde vært et valg om mer enn 40% jeg altså. Jeg synes de aller fleste er attraktive på en eller annen måte, fysisk. 😀 

Anonymkode: dbc07...6e8

Trodde ikke at noen damer ville svare høyere enn 40, så jeg stoppet den der. Ser nå at det var en tabbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har utseende blitt mindre viktig fordi at du først gikk etter de med best utseende og brant deg på det, og nå nøyer du deg med mindre? Virker som mange damer har den erfaringen

Nei. Utseende har egentlig aldri vært viktig for meg. 😉 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så damer synes ikke menn er fysisk pene/attraktive 95% av tiden. Overraskende at flere ikke er lesbiske/bifile. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Enig. Jeg hadde tenkt å svare 70%, hvis man da tenker alle menn som er voksne og ikke alt for langt unna i alder.

Anonymkode: 5ae45...2f3

Wow jeg ante ikke damer som deg eksisterte. Skulle ha lagt til flere svar alternativ da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så damer synes ikke menn er fysisk pene/attraktive 95% av tiden. Overraskende at flere ikke er lesbiske/bifile. 

Spørsmålet er jo utrolig klønete formulert.
Jeg kjenner veldig få jenter som synes en mann er attraktiv utelukkende basert på utseende. Jeg vil anta at jeg synes under 1% av menn er kjekke, om det er snakk om ukjente jeg ser på gaten/ute. Men jeg synes jo alle mennene i livet mitt er flotte og kjekke karer. Men jeg kan ikke vite om jeg synes en mann er kjekk eller ikke før jeg blir kjent med han. 
Det virker som om Ts er en mann, med tanke på hvordan spørsmålet er formulert. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Yikes.. damer er kresne.. 😳

For å si det på den måten:

Det er verre på okCupid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stemt fordi spørsmålet blir helt meningsløst. Det er svært sjeldent at jeg har tenkt at noen er attraktive utelukkende på bakgrunn av utseende. Som regel så må jeg vite noe mer om personen før jeg begynner å få slike tanker.

Anonymkode: df763...6d1

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Spørsmålet er jo utrolig klønete formulert.
Jeg kjenner veldig få jenter som synes en mann er attraktiv utelukkende basert på utseende. Jeg vil anta at jeg synes under 1% av menn er kjekke, om det er snakk om ukjente jeg ser på gaten/ute. Men jeg synes jo alle mennene i livet mitt er flotte og kjekke karer. Men jeg kan ikke vite om jeg synes en mann er kjekk eller ikke før jeg blir kjent med han. 
Det virker som om Ts er en mann, med tanke på hvordan spørsmålet er formulert. 

Jeg er en mann. Jeg skrev fysisk attraktiv, burde ikke være så vanskelig å forstå hva jeg mente. Skal jeg heller si Hot, Kjekk, Deilig, Sexy? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...