AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Jeg har hatt kontakt med en på Snapchat over 1 år. For å understreke det bare som online venn. Vi har hatt en god tone og kontakt hver dag. Helt til 1 mnd siden. Da dabbet det av fra hans side. Jeg ante ikke hvorfor men skjønte at han antagelig var gått lei meg. Fair enough det. Det kunne plutselig gå 1 uke mellom hver gang jeg hørte fra han. Men kjenner jeg blir skuffa når han ikke kan si hvorfor? Ene dagen her så kom det en mld ut av det blå at jeg ikke måtte bli lei meg men det var så mye mas fra de på jobb og meldinger på Snapchat så han orka ikke svare. Men det var ikke meg det var noe feil på. Jeg tror ikke på den der. Sendte en mld i sted og etter 2 mld så kom det. No er det natta her. Så nå er jeg lei. Lyst til å slette hele fyr’n. Skjønner ikke hva gæli jeg har gjort han😔. Jeg satte sånn pris på kontakten kunne snakke om alt mulig. Tulle og fjase. Snapkartet hans er borte og. Vil ikke ha folk i livet mitt som ikke jeg føler liker meg. Jeg syns det er drastisk og blokke og slette i tilfelle han snakker sant. Fins det andre måter med Snapchat sånn at jeg ikke ser eller hører fra han med mindre jeg går inn å sjekker en gang i blant?? Skjule han ett eller annet uten at han merker noe? Jeg har ingen venner rundt meg så derfor satte jeg pris på de lange samtalene vi hadde. Nå er det ingenting igjen av de. Anonymkode: b70ac...476 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Hmm hvor i landet bor han? Jeg opplevde nøyaktig det samme. Snap kartet forsvant og han forandret seg veldig. Kom med unnskyldninger som de du fikk. Uansett, jeg endte opp med å blokkere han for det gjorde for vondt. Det var noen uker etterpå med tårer og savn. Men jeg kom over han. Ble faktisk kontaktet av han lenge etterpå, på sms. Gratulerte meg med dagen. Pluss de samme gamle pusekallenavnene han pleide å bruke på meg. Latet som alt var som før. Da forsto jeg hva slags ynkelig person han er og hvor glad jeg var for at jeg kom meg videre. Svarte ikke på meldinga, bare blokkerte nummeret hans også. Jeg oppfordrer deg til å gjøre det samme. Kom deg videre, ikke finn deg i sånne ting. Skaff deg heller gode venner in real life som du kan se i øynene og klemme på. Det har jeg nå ❤️ Anonymkode: 7280e...e53 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Vanskelig å si hvorfor kontakten har dabbet av, da det kan være ekstremt mange grunner til det. Men du får gjøre det som føles riktig for deg, enten det er å slette han eller beholde han. Synd du ikke har noen andre venner rundt deg. Om noe ville jeg fokusert på å endre akkurat det. Kanskje det kan bli målet ditt for 2024? Anonymkode: 39ac4...e3f 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #4 Skrevet 16. februar 2024 Du kan ta av varslingene fra han? Kan hende han har fått dame, men ikke vil si det? Anonymkode: 410bf...143
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #5 Skrevet 16. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 23.08): Ene dagen her så kom det en mld ut av det blå at jeg ikke måtte bli lei meg men det var så mye mas fra de på jobb og meldinger på Snapchat så han orka ikke svare. Men det var ikke meg det var noe feil på. Hvorfor ikke akseptere dette? Anonymkode: 84a6e...163 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2024 #6 Skrevet 16. februar 2024 Det virker at han er en venn for din del, og for han sin del ville han Kansje ha en kjæreste? Ikke tastekamerat? Eller? Synes det høres ut som du trenger flere venner i livet ditt. ❤️ Anonymkode: f8c76...f1d
Gjest Hoia Skrevet 16. februar 2024 #7 Skrevet 16. februar 2024 Kommunikasjon på nett er upersonlig, et sted man kan være anonym i korte perioder i livet. Typisk stuck på en hytte i en fremmed bygd. Nå kan vel alle venner fade en ut, livet er jo sånn, livet endrer seg, enten om det er nett eller i virkeligheten. En må bare få anledning til å gå videre der man vil, så fokuser på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå