AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Del Skrevet 13. februar 2024 Har vært på et par dater med en fyr som jeg så langt liker kjempegodt, men han har ganske døll frisyre😅. Som om han ikke gidder gjøre noe med den. Det er det eneste med han jeg har tenkt på som litt «meh». Føler jo det er litt overfladisk og dumper selvsagt ikke pga det. Bare lurer på når det er innafor å kommentere den? Og hva kan jeg evt si? Han har et bilde av seg selv på datingappen der han har kjempefin frisyre. Anonymkode: 62c59...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Del Skrevet 13. februar 2024 Når dere har vært samboere i noen år. Anonymkode: f486a...a78 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Del Skrevet 13. februar 2024 Bare fyr løs, bare du ikke høres ut som en snerpete bitch som skal kontrollere ham. Du kan jo vise fram bildet du snakker om og si "Du har forresten kul frisyre på dette bildet. Hva skjedde? Ble stylisten din påkjørt av en buss? 😉" Anonymkode: 11896...ee4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Del Skrevet 14. februar 2024 Hvorfor skal du kommentere sånt nå? Blir bare dårlig stemning av det. Ville ikke kommentert det før etter lengre tid sammen, og da må man si det på en fin måte. Hvordan hadde du likt det om han kommenterte at du gikk med kjedelige, rare klær? At den spesifikke buksa fikk deg til å se veldig bred ut over baken? Du hadde smilt og syntes det flott at han tok det opp? Når han er en hyggelig person ellers, så er det det som teller. Hårsveisen kan fikses på senere. Anonymkode: 734bc...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Del Skrevet 14. februar 2024 Kom igjen. Er jeg den eneste jenta her? Du gjør det som jenter gjør best. Du gir komplimenter på det du liker og ignorerer resten. Feks hvis dere tilfeldigvis ser bilde hvor han er fin på håret, så sier du entusiastisk "Oi! Der var du kul på håret, ass!". Hvis han kontrer med om han er fin nå? (noe han neppe gjør) så svarer du bare "mm" med et koselig pity-blikk. Samme når han handler klær. "Oii, den ble du skikkelig kul i !!, 🤩 😘 🥒💦". eller motsatt "mm" (gjerne med et 'jeg-støtter-deg-uansett-blikk' ) Trust me. Er det noe liv i topplokket hans vil han alltid gå for det alternativet som gir mest gunst fra deg, hver eneste gang. Så lenge du er jentesmart og gjør det på en oppmuntrende måte, så kan du like gjerne begynne å groome han nå. Han vil bare ta det som kjærlig interesse fra deg. (hvis ikke han er jævlig sær, da) M48 Anonymkode: 11896...ee4 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Del Skrevet 14. februar 2024 Du spanderer frisørbesøk på den hippeste frisørsjappen hos lokale Ali ?? Til 250 kr. Anonymkode: d3a09...388 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Del Skrevet 14. februar 2024 Hvordan er den annerledes da? Anonymkode: e9e7f...cc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 14. februar 2024 #8 Del Skrevet 14. februar 2024 "La oss ta en tur innom frisøren. Håret ditt vokser som ugress." Sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #9 Del Skrevet 14. februar 2024 Hvor tidlig ville du selv satt pris på at daten din ønsker gjøre endringer ved frisyren din? Anonymkode: 3a58e...2ba 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #10 Del Skrevet 14. februar 2024 På menn, umiddelbart. På kvinner må du trå ekstremt forsiktig. Anonymkode: 9e816...d0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #11 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): På menn, umiddelbart. På kvinner må du trå ekstremt forsiktig. Anonymkode: 9e816...d0f Er du mann selv? - TS Anonymkode: 62c59...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #12 Del Skrevet 14. februar 2024 Kan jeg ikke bare si noe sånt som «Dette er et veldig fint bilde av deg», og vise han bildet han har på datingappen der han er fin på håret? - TS Anonymkode: 62c59...6c5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #13 Del Skrevet 14. februar 2024 Nei, det er faktisk ikke innafor å kommentere og ønske endringer på noens hårfrysyre etter et par dater. Anonymkode: eaebd...4aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 14. februar 2024 #14 Del Skrevet 14. februar 2024 Det trenger man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #15 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, det er faktisk ikke innafor å kommentere og ønske endringer på noens hårfrysyre etter et par dater. Anonymkode: eaebd...4aa Leste du hva jeg spurte om? Jeg spurte om NÅR. Har ikke skrevet at jeg vil spørre etter et par dater. - TS Anonymkode: 62c59...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #16 Del Skrevet 15. februar 2024 Jeg er mann. For og endre frisyre, hva får jeg igjen for det? Hint, hint, hint. Anonymkode: 7f5d0...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå