AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Testet mest for å avkrefte grunnet en snikende følelse. Er valentinsdagen imorgen og tenker det er koselig å fortelle det da dersom jeg får positiv igjen imorgen, men er så tidlig..redd det bare er kjemisk. Mannen er utenbys så han vet ikke at jeg tester.. Kommer hjem imorgen. Fortelle eller vente til ikm? Grunnen til at jeg vil være litt mer sikker, er fordi dette ikke er heelt planlagt 😅 Anonymkode: 24902...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Testet mest for å avkrefte grunnet en snikende følelse. Er valentinsdagen imorgen og tenker det er koselig å fortelle det da dersom jeg får positiv igjen imorgen, men er så tidlig..redd det bare er kjemisk. Mannen er utenbys så han vet ikke at jeg tester.. Kommer hjem imorgen. Fortelle eller vente til ikm? Grunnen til at jeg vil være litt mer sikker, er fordi dette ikke er heelt planlagt 😅 Anonymkode: 24902...3f9 Vil han ha barn, nå? Du tenker det blir koselig å fortelle, men du skriver at det ikke var helt planlagt så da får jeg inntrykk av at dette ikke er noe dere har prøvd på (selvom man vet det kan skje). Anonymkode: 9284b...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vil han ha barn, nå? Du tenker det blir koselig å fortelle, men du skriver at det ikke var helt planlagt så da får jeg inntrykk av at dette ikke er noe dere har prøvd på (selvom man vet det kan skje). Anonymkode: 9284b...1fb Jada, han vil det. Men ingen av oss hadde trodd det skulle gå så veldig kjapt, så tror det blir et sjokk likevel! Anonymkode: 24902...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #4 Del Skrevet 13. februar Du bør jo fortelle mannen din selv om det så skulle bli en kjemisk. En spontanabort kan være en stor sorg som de fleste nok vil dele med partneren og ikke holde hemmelig. Anonymkode: 3c6f0...87e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 14. februar #5 Del Skrevet 14. februar Ville fortalt han det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå