AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Kan man bruke Apple tjenester på Samsung tlf? Altså abonnere på eller kjøpe tjenester ? Anonymkode: 0647a...f12
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Har iphone selv og er usikker, hvilke tjenester tenker du? Vil tro de fleste merke-tjenestene er forbeholdt sitt eget merke. Men kan ikke se for meg apple watch appen ikke skulle kunne lastes ned på android, men f.eks kompass, måleverktøy, pages, numbers etc. er vel egen tjeneste tilhørende apple, mens samsung har egne tjenesteapper. Anonymkode: 42d74...c2b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Har iphone selv og er usikker, hvilke tjenester tenker du? Vil tro de fleste merke-tjenestene er forbeholdt sitt eget merke. Men kan ikke se for meg apple watch appen ikke skulle kunne lastes ned på android, men f.eks kompass, måleverktøy, pages, numbers etc. er vel egen tjeneste tilhørende apple, mens samsung har egne tjenesteapper. Anonymkode: 42d74...c2b Er kjøpt tjenester eller apper på Apple.com. Det vil si at hvis det ikke går så har han en skjult tlf eller nettbrett Anonymkode: 0647a...f12
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Er kjøpt tjenester eller apper på Apple.com. Det vil si at hvis det ikke går så har han en skjult tlf eller nettbrett Anonymkode: 0647a...f12 Hva slags tjenester og apper? Anonymkode: 249dd...f69
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva slags tjenester og apper? Anonymkode: 249dd...f69 Det vet jeg ikke annet enn at det står Apple.com/Bill på transaksjonene Anonymkode: 0647a...f12
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 Nei, jeg tror ikke du kan det. Enkelt googlesøk får mange treff om at ios (apple) og android apper etc ikke kan kjøres eller kjøpes på den andre typen. Rett og slett forskjellig bygget. Men hvis du er så nysgjerrig, kan du ikke bare spørre? Regner med det er snakk om partner i et forhold, ettersom du sier at en evt ipad/iphone holdes hemmelig for deg. Anonymkode: 383c5...c67
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, jeg tror ikke du kan det. Enkelt googlesøk får mange treff om at ios (apple) og android apper etc ikke kan kjøres eller kjøpes på den andre typen. Rett og slett forskjellig bygget. Men hvis du er så nysgjerrig, kan du ikke bare spørre? Regner med det er snakk om partner i et forhold, ettersom du sier at en evt ipad/iphone holdes hemmelig for deg. Anonymkode: 383c5...c67 Har spurt og han nekter plent, men han vet ikke at jeg har sett transaksjonene. Har ikke lyst å si at jeg har sett det, må ha mer info om det først. Har googlet selv men er forvirrende. Anonymkode: 0647a...f12
Chantielle Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg