AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Viser seg at min venninne vasker toalettet (selve doen) med badehånkleet sitt. Hun vasker riktignok håndkleet etterpå. Er dette vanlig? Anonymkode: 918e1...704
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Spiller ingen rolle så lenge håndkleet vaskes på 60°. Hadde hun brukt klut på toalettet hadde kluten uansett blitt vasket sammen med håndkleet, så... Anonymkode: 7e61e...0e7 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Jeg ville personlig ikke gjort det men samtidig vasker jeg alt av truser, sokker, brukte kluter og håndklær sammen på 95 grader.. Når jeg tenker meg om så har jeg jo brukt rumpeklut i ansiktet og omvendt i alle år.. Og det tror jeg garantert alle gjør. Bare kokvask alt så er det vel greit? Anonymkode: 1c086...427 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 Om hun synes det er det best, så spiller det vel ingen rolle. Hun vasker vel ikke toalettet når det er urin og avføring ligger der og skvulper. Anonymkode: f0dfb...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 Bruker et håndkle, som allikevel skal til vask, til å tørke støv oppå cisternen. Resten av doen vasker jeg med en utbrukt kjøkkensvamp, papir eller noe annet som skal kastes. Ville ikke ha brukt håndkle på dolokk, doring eller resten av porselenet. 🤔 Anonymkode: 8e655...b39 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 Jeg vasker kanten og ringen med toalettpapir og spraysåpe. Bruker vaskefille på utsiden, samt cisternen. Som etterpå går på kokevask sammen med alle andre kluter og filler. Anonymkode: d2d5d...d9a
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #7 Skrevet 13. februar 2024 Vasker hver dag selv om det ikke er skitten do. Må ha skinnende ren do og vask. Bruker klor eller duck rens. Anti wipes t resten og tørker av..bruker håndkle kun t tørke vask med altså tannkrem rester før jeg vasker håndkle Anonymkode: f1f25...bf3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå