Gå til innhold

Vask av do

Anbefalte innlegg

Skrevet

Viser seg at min venninne vasker toalettet (selve doen) med badehånkleet sitt. Hun vasker riktignok håndkleet etterpå. Er dette vanlig?

Anonymkode: 918e1...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller ingen rolle så lenge håndkleet vaskes på 60°. Hadde hun brukt klut på toalettet hadde kluten uansett blitt vasket sammen med håndkleet, så...

Anonymkode: 7e61e...0e7

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville personlig ikke gjort det men samtidig vasker jeg alt av truser, sokker, brukte kluter og håndklær sammen på 95 grader..

Når jeg tenker meg om så har jeg jo brukt rumpeklut i ansiktet og omvendt i alle år.. Og det tror jeg garantert alle gjør. Bare kokvask alt så er det vel greit?

Anonymkode: 1c086...427

• Liker 4
Skrevet

Om hun synes det er det best, så spiller det vel ingen rolle. Hun vasker vel ikke toalettet når det er urin og avføring ligger der og skvulper.

Anonymkode: f0dfb...7f5

• Liker 1
Skrevet

Bruker et håndkle, som allikevel skal til vask, til å tørke støv oppå cisternen. Resten av doen vasker jeg med en utbrukt kjøkkensvamp, papir eller noe annet som skal kastes. 

Ville ikke ha brukt håndkle på dolokk, doring eller resten av porselenet. 🤔

Anonymkode: 8e655...b39

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasker kanten og ringen med toalettpapir og spraysåpe. Bruker vaskefille på utsiden, samt cisternen. Som etterpå går på kokevask sammen med alle andre kluter og filler.

Anonymkode: d2d5d...d9a

Skrevet

Vasker hver dag selv om det ikke er skitten do. Må ha skinnende ren do og vask. Bruker klor eller duck rens. Anti wipes t resten og tørker av..bruker håndkle kun t tørke vask med altså tannkrem rester før jeg vasker håndkle 

Anonymkode: f1f25...bf3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...