AnonymBruker Skrevet 13. februar #1 Del Skrevet 13. februar Prøver på nytt 🙈 siste innlegg med ble stengt pga manglende tittel. Hadde innsett med blastocyst sist fredag. På dag 3 fikk jeg litt smerter i magen. Sånne små klyp helt nederst på siden i magen. Det har nå tatt seg opp, noe som vet hva det kan være ? Har ikke hatt utak, så er værtfall ikke det. Er på dag 5 etter innsett å føler alt håp er ute allerede 😩😩 Anonymkode: a63ff...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #2 Del Skrevet 13. februar Festesmerter. Anonymkode: f11d6...f5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar #3 Del Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Festesmerter. Anonymkode: f11d6...f5a Håper det 🙌🏼 Anonymkode: a63ff...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Del Skrevet 14. februar Hormoner fra medisiner. Jeg hadde så mange rare plager og smerter at jeg var sikker på at jeg var gravid hver eneste gang. Anonymkode: 16847...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Del Skrevet 14. februar Kam være bivirkninger av hormoner, kan være festesmerter, være pms,kan være helt tilfeldig... Anonymkode: 0f52c...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå