AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Kom over IG til en jeg gikk på barneskolen med for nærmere 20 år siden. Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med henne, men vet ikke om det blir kleint, kanskje hun ikke husker meg? Anonymkode: 679fe...b3b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kom over IG til en jeg gikk på barneskolen med for nærmere 20 år siden. Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med henne, men vet ikke om det blir kleint, kanskje hun ikke husker meg? Anonymkode: 679fe...b3b Hva har du å tape?? Den som intet våger intet vinner.. Anonymkode: 22239...7ed
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Du skriver at du husker henne godt, men om hun husker deg? Da har du et spørsmål som dere kan ta utgangspunkt i. Og så er det masse mulighet til å mimre, og til å fortelle om hva dere gjør i dag (og høre om hun kunne vært interessert i å møtes). Det kan være hyggelig å møte igjen gamle kjente, men du må selvsagt sjekke om hun er single, ellers blir det nok bare noen høflighetsfraser om hun svarer. Anonymkode: 4d7a1...ec9
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Kom over IG til en jeg gikk på barneskolen med for nærmere 20 år siden. Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med henne, men vet ikke om det blir kleint, kanskje hun ikke husker meg? Anonymkode: 679fe...b3b Hvorfor skulle hun ikke huske deg? Anonymkode: 18810...91a
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #5 Skrevet 15. februar 2024 Først slenger du en follow og en like. Følger hun ikke tilbake så kan du prøve å like en story og kanskje kommentere på den når hun legger ut. Får du null respons på dette så er det ikke vits å skrive til henne. Anonymkode: 7387c...933 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #6 Skrevet 15. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Først slenger du en follow og en like. Følger hun ikke tilbake så kan du prøve å like en story og kanskje kommentere på den når hun legger ut. Får du null respons på dette så er det ikke vits å skrive til henne. Anonymkode: 7387c...933 Nei. Ikke oppfør deg som en creepy stalker. Bare send en melding og spør om hun husker deg. Gi en grunn til at hun skal det. «Jeg gikk i klassen over deg» for eksempel Anonymkode: 8de17...047 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2024 #7 Skrevet 15. februar 2024 Takk for tips alle sammen! Prøver å samle mot til å sende mld, sliter litt med angst som dere sikkert har skjønt. TS. Anonymkode: 679fe...b3b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå