Gå til innhold

Hva skal jeg skive til henne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over IG til en jeg gikk på barneskolen med for nærmere 20 år siden (Vi var 8 år gamle) er 25 år nå . Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med henne, men vet ikke om det blir kleint, kanskje hun ikke husker meg?

Anonymkode: d0acf...2f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Kom over IG til en jeg gikk på barneskolen med for nærmere 20 år siden (Vi var 8 år gamle) er 25 år nå . Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med henne, men vet ikke om det blir kleint, kanskje hun ikke husker meg?

Hvorfor ønsker du å ta kontakt med henne? Er det en spesiell grunn?

Anonymkode: 229cd...92d

Skrevet

Brunost 

Anonymkode: e31c0...c30

Skrevet

Så hyggelig å se deg her! Vet ikke om du husker meg, men vi gikk i samme klasse på Skolegata skole rundt 2000. Husker vi hadde det så kjekt da vi blablabla. Hvordan går det? Ser ut som om blablabla.

Så er det vel opp til henne om hun vil svare eller ikke.

Går ut fra at dere var venner da dere var barn. Hvis det bare er snakk om en tilfeldig person i klassen, hadde jeg nok ikke sett noe poeng i å ta kontakt.

Skrevet

Jeg hadde skrevet om et morsomt minne, noe som fikk henne til å le litt. Så hadde jeg tatt det derfra. Hun svarer nok i alle fall da, og da kan du legge inn en flørt underveis. I

Anonymkode: 268ef...3e2

Skrevet

Det er en grunn til at dere ikke har hatt kontakt på 20 år.

Anonymkode: 753c3...028

Skrevet

Vennskapelig kontakt eller flørt? Det første hadde jeg syntes hadde vært veldig koselig :)

Anonymkode: d2e97...b64

Gjest ufiltrert
Skrevet

"Hei jeg er en usikker mann med forlammende angst som ikke vet hva man gjøre med en sånn der "kvinne", gud hjelp meg".

Ingen vet hva du skal skrive. To ulike kvinnevesen reagerer helt ulikt på akkurat samme melding.

Så hvorfor gidde å kaste bort energi og kapasitet på HvaSvarerHun-angsten.

Bare skriv noe.

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Vennskapelig kontakt eller flørt? Det første hadde jeg syntes hadde vært veldig koselig :)

Anonymkode: d2e97...b64

Vennskapelig kontakt i første omgang. Hun skrev til meg tilbake i 2012 på face, så teknisk sett 12 år siden, ikke 20, da var vi 14 år, men vi møtes aldri. Tenkte bare å ta kontakt med henne igjen fordi jeg har tenkt på henne i det siste, men er veldig usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...