Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har tidligere spurt om råd angående en hotellovernatting med en venninne jeg har følelser for der hun ikke føler det samme.

vi er enige om å dra på turen da vi begge stoler på hverandre. Jeg tar turen selv om at det blir en Berg og dalbane med følelser for min del, men det skal gå d turen betyr mye for henne. Men etter turen så skal jeg si at jeg trenger litt avstand for å få sortert litt tanker.  Vi kommer aldri til å bryte helt da vi generelt har det veldig bra i lag.

så spørsmålet er, når tror dere jeg skal ta det opp, vente til etter turen??

(vi er begge voksne rundt 40).

MVH

Anonymkode: cd981...069

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si det som det er på slutten av turen. «Jeg har kost meg masse sammen med deg, men kjenner det er litt sårt når jeg føler slik jeg gjør og du føler slik du gjør. Jeg tror kanskje jeg har behov for litt avstand når vi kommer hjem slik at jeg får sortert tankene mine litt». 

Anonymkode: 9979c...7e5

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Si det som det er på slutten av turen. «Jeg har kost meg masse sammen med deg, men kjenner det er litt sårt når jeg føler slik jeg gjør og du føler slik du gjør. Jeg tror kanskje jeg har behov for litt avstand når vi kommer hjem slik at jeg får sortert tankene mine litt». 

Anonymkode: 9979c...7e5

Er vell bare å rive av plasteret ja😏

Anonymkode: cd981...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...