Gå til innhold

Dere med langdistanseforhold og sexlyst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt sammen med en og vi treffes av og til hver helg og av og til annenhver helg. Jeg kommer fra et forhold med en mann som hadde høy sexlyst, har også være  med kjærester der vi bodde fra hverandre, og de hadde også høy sexlyst. Når vi først møttes, var de jo sprengkåte og ville ha meg med en gang.

Men han her jeg er sammen med nå, kaster seg ikke over meg når vi møtes ikke etter 14 dager heller. Dette synes jeg er så rart. Når vi legger oss har vi sex og også om morgenen, men ikke når vi møtes først etter mange dager. 

Er det ikke normalt å ville ha når man har vært så lenge fra hver andre uten sex?

Jeg føler jeg må gjemme kåtskapen min og bare vente til vi legger oss. Jeg er så bortskjemt på menn som har vært svært kåte på neg med engnag jeg kom inn døren liksom, så dette føles så annerledes.

Hvordan har dere andre det? Som bor litt fra hverandre og møtes etter 7-10 dager?

Anonymkode: 5473b...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg har hatt sånn typ «kaste seg over» type sex. Kan ikke huske jeg har vært så kåt noen gang. 

Men alle er forskjellige. Han er åpenbart forskjellige på dette fra din eks. 

Betyr ingen ting annet en at man er forskjellige. 

Anonymkode: 537fd...b31

• Liker 1
Skrevet

Folk er forskjellige... jeg er typen som lett kunne kasta meg over kona i det hun kom hjem fra jobben, selv om vi bor sammen.

Dessverre hadde dette ført til avvisning 99,5 % av gangene jeg hadde forsøkt. Så jeg må også bare vente til vi legger oss for å se om hun kanskje er med på noe da... 

Anonymkode: 606fc...9ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Folk er forskjellige... jeg er typen som lett kunne kasta meg over kona i det hun kom hjem fra jobben, selv om vi bor sammen.

Dessverre hadde dette ført til avvisning 99,5 % av gangene jeg hadde forsøkt. Så jeg må også bare vente til vi legger oss for å se om hun kanskje er med på noe da... 

Anonymkode: 606fc...9ce

Så synd det skal være slik, men vi er vel bare forskjellige da.

Anonymkode: 5473b...371

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...