Gå til innhold

47 og 18 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes folk om dette? Har møtt på denne skjønnheten i et sammenheng jeg ikke ønsker å gå inn på, og vi har flørtet en god del. Gir henne ofte skyss hjem og hun har et flørtende blikk og tone. Hun har skikkelig sprettrompe og kler seg ofte i provoserende klær der rompeballene tyter ut, ser også at hun har "gap". Har så lyst å knulle henne. 🤤

Hun spurte meg om Snap og vi sender bilder ofte. Er sikker på at hun ønsker å være mer enn kun venn med meg.

Til helga skal vi møtes igjen i forbindelse med jobb/aktivitet, og jeg planlegger å invitere henne hjem til meg.

-M 47.

Anonymkode: a0eda...576

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei æsj.. Du kunne vært faren hennes... 

Anonymkode: 4d7ee...2f7

• Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Prøv å provosere enda litt mer.. feks 70 og 16?

Anonymkode: 67ec5...636

• Liker 27
  • Nyttig 8
Skrevet

Skjerp deg.

Anonymkode: fddac...b31

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er 48 og yngste datter er 19...så sa kan du vel gjette hva jeg tenker om deg. Det er ingenting positivt. 

Anonymkode: bd7d6...d13

• Liker 23
  • Nyttig 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det kunne han ikke (det hadde blitt en helt annen person). Og det er han heller ikke.

• Liker 4
Skrevet

Æsj

Anonymkode: 10616...ffa

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Nei, det kunne han ikke (det hadde blitt en helt annen person). Og det er han heller ikke.

Aldersmessig, derav er det bare feil. På alle måter

Anonymkode: 10616...ffa

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Det syns jeg ingenting om. Dette er så feil som det kan få blitt. 

• Liker 4
Skrevet

Da jeg var 19, hadde jeg en ff på 41. Følte han lærte meg opp seksuelt. Min nåværende mann vet lite om denne mannen, men vi møttes flere helger en sommer og hadde sex både inne og ute🥰 Likte at en voksen mann dominerte meg og var så tålmodig med meg. 

Anonymkode: 011c4...86d

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde mitt barn kommet hjem med en 48 åring i en alder av 18 hadde hun/han fått i ræva slik som i gamle dager 😳😳 

Anonymkode: c22de...b18

• Liker 8
Skrevet

Pøh.. her er det fuckfriends, tinder og gud vet hva, utelukkende for knullings. Det er det 100% aksept for.

Aldersforskjeller burde være helt uinteressant, ikke noe tema, når vi har et slikt enkelt knulle-samfunn..

Anonymkode: d929a...1ce

• Liker 4
Skrevet

Pedoalert

Anonymkode: f7263...09e

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pedoalert

Anonymkode: f7263...09e

Kan du utdype? Gjerne kom med definisjon av pedofili.

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og din samboer/kjæreste/ektemann kunne vært broren din.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du var 44 år da hun var under seksuell lavalder. Bare nei!

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er ikke normalt at 18 åringer ønsker seksuelle eller romantiske relasjoner til 30 år eldre menn. Sier ikke at det umulig kan forekomme, men her bør du trå ekstremt varsomt for å ikke risikere å skade noen som er ekstra sårbare. Helst bør du holde deg vekke, for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: fe4d3...40f

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke normalt at 18 åringer ønsker seksuelle eller romantiske relasjoner til 30 år eldre menn. Sier ikke at det umulig kan forekomme, men her bør du trå ekstremt varsomt for å ikke risikere å skade noen som er ekstra sårbare. Helst bør du holde deg vekke, for sikkerhets skyld. 

Anonymkode: fe4d3...40f

Jeg skjønner ikke denne her. Hva er normalt da? Vi lever i en unormal verden der menn kler seg ut som kvinner, skifter kjønn osv. 

Hvorfor kan det ikke være opp til henne og meg å avgjøre hva som er normalt for oss?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg skjønner ikke denne her. Hva er normalt da? Vi lever i en unormal verden der menn kler seg ut som kvinner, skifter kjønn osv. 

Hvorfor kan det ikke være opp til henne og meg å avgjøre hva som er normalt for oss?

Regner med du er/utgir deg for å være rik? Sugar daddy? 

Anonymkode: f0e09...7ea

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er 18. Hun aner ikke noenting om noenting enda. Du er voksen, du bør vite bedre. Ikke vær den som skaper timevis med materiale for henne i terapirommet i fremtiden. For det er det som skjer etter de fleste av den typen relasjoner. Og det at du tror det kan være greit på noe nivå er egentlig bare tegn på at du er en mann som virkelig bør holde deg unna unge jenter. Og dessverre er det nettopp sånne som deg som ikke gjør det. 

Anonymkode: bd3e1...623

• Liker 17
  • Nyttig 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...