AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Jeg er lei av å lete, men kanskje noen her har en favoritt? Vi trenger en del nye bukser til gutten på 4,5 år, men sliter med å finne noen som er gode. Størrelse 116. Han hater bukser som må knytes, så må ha strikk, helst regulerbar, fordi de fort blir for store i livet og faller av. Han er varm av seg, og det må være greit å få under yttertøy utover våren når stilongsene legges bort, så ikke alt for tykt stoff. Samtidig er det fint om de er litt slitesterke(jeg er lei av å feste lapper på knær 🙈), men det er kanskje vanskelig å kombinere? Anonymkode: c2c9c...32d
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Lindex https://www.lindex.com/no/p/8433166-7431-khaki-ekstra-slitesterk-bukse-med-borstet-innside https://www.lindex.com/no/p/7901099-8505-bla-joggebukse-med-forsterkede-knar vi har nesten utelukkende disse buksene til våre to aktive gutter Anonymkode: a27b2...7fd 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #3 Skrevet 14. februar 2024 Se etter, men de fleste bukser har muligheter til å lage to snitt øverst, på innsiden, så man kan tre en buksestrikk med knappehull igjennom. Også syr du på to knapper, en på hver ytterside av de to snittene. Så kan du stramme/tilpasse strikken ved behov. Finnes også "reparasjonslapper" - strykelapper i buksestoff, så du slipper å sy Ta deg en tur innom nærmeste lokale hobbybutikk (ikke Panduro, men en som er drevet av folk som elsker håndarbeid), så hjelper de deg helt sikkert, og kan komme med råd og tips! Anonymkode: 4393f...ae3 1
Maud-1919 Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Combat bukse. Strikk i liv og ben så de er lette å dra på. Lette og luftige så man får lekt og bevegd seg. Våre aktive gutter bruker disse mye.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 Slitesterke klær til barn finnes ikke lengre. Iallefall ikke om man kjøper klær på H&M, Lindex, Cubus eller KappAhl (Det er min mening). Synes helt ordinære bomullsbukser (type joggebukser) med strikk gjør susen. Kjøper ofte de på Lindex eller KappAhl. Men noe særlig slitesterke er de ikke.. Anonymkode: d18f2...6df
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Se etter, men de fleste bukser har muligheter til å lage to snitt øverst, på innsiden, så man kan tre en buksestrikk med knappehull igjennom. Også syr du på to knapper, en på hver ytterside av de to snittene. Så kan du stramme/tilpasse strikken ved behov. Finnes også "reparasjonslapper" - strykelapper i buksestoff, så du slipper å sy Ta deg en tur innom nærmeste lokale hobbybutikk (ikke Panduro, men en som er drevet av folk som elsker håndarbeid), så hjelper de deg helt sikkert, og kan komme med råd og tips! Anonymkode: 4393f...ae3 Er strykelapper jeg bruker 😊 å sy inn strikk var et godt tips. Det har jeg ikke tenkt på. Kan gjøre det med de vi allerede har, men gidder ikke kjøpe nye bukser for å gjøre det etterpå. Maud-1919 skrev (1 time siden): Combat bukse. Strikk i liv og ben så de er lette å dra på. Lette og luftige så man får lekt og bevegd seg. Våre aktive gutter bruker disse mye. de skal jeg sjekke ut. AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Slitesterke klær til barn finnes ikke lengre. Iallefall ikke om man kjøper klær på H&M, Lindex, Cubus eller KappAhl (Det er min mening). Synes helt ordinære bomullsbukser (type joggebukser) med strikk gjør susen. Kjøper ofte de på Lindex eller KappAhl. Men noe særlig slitesterke er de ikke.. Anonymkode: d18f2...6df Forrige runde skaffa jeg litt dyrere merker (fylte opp når det var på 50% ). De holder forsåvidt litt lenger, men har endt opp med lapp på kneet de også. 😅 ikke verdt prisen på full pris. -ts Anonymkode: c2c9c...32d
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 Gutten her har likt jogger jeans fra Cubus. Anonymkode: 23bb8...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #8 Skrevet 14. februar 2024 sparkjøp sine er billigere enn mange andre, og holder bedre enn H&M, føler jeg. https://www.sparkjop.no/barn/barneklaer-1-5-10-aar/bukser-og-shorts?size=104 men ja, hos oss blir det også hull på knær på det meste av bukser. Anonymkode: 0b832...911 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå