GrønnNellik68 Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/kEl4w9/mann-tiltalt-for-aa-ha-mishandlet-sin-syv-aar-gamle-soenn-i-bergen En sterk historie hvor bv i hvertfall sviktet. Håper faren får skikkelig straff og ikke 5 mnd eller noe. 7
Gjest SVK Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Jeg har ikke ord. Jeg gråter når jeg leser hva som har skjedd.
Møkkalei Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Vil gjøre noe. Blir kvalm og uggen av den saken. Synes så synd på den gutten. Vil det være mulig å få gitt han pengene, han vil vel være anonym? Tipper det hadde veltet inn, til hans fremtid. Selv om penger selvsagt ikke leger de sårene han må bære inne i seg, men det hadde da vært noe som lettet livet på en måte. Jeg vet ikke, det bare er så jævlig. Er det bare en dum ide? 7
Rebekkaz Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 Enig. Helt forferdelig å lese om. Jeg håper det er noen gode fosterforeldre der ute som overtar han og gir han det beste livet noen kan få😥 5
M.H85 Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 Møkkalei skrev (4 minutter siden): Vil gjøre noe. Blir kvalm og uggen av den saken. Synes så synd på den gutten. Vil det være mulig å få gitt han pengene, han vil vel være anonym? Tipper det hadde veltet inn, til hans fremtid. Selv om penger selvsagt ikke leger de sårene han må bære inne i seg, men det hadde da vært noe som lettet livet på en måte. Jeg vet ikke, det bare er så jævlig. Er det bare en dum ide? Klarte ikke lese hele saken. Ble kvalm. Fy faen. Jeg vil tippe den gutten KAN få tidenes erstatning av staten og la oss håpe hans Bistandsadvokat fikser dette noe jeg antar sterkt! Noe annet er uaktuelt. Han bør være sikret økonomisk resten av sitt liv. La oss håpe den lille gutten ikke er skadet for livet,men dessverre vil han jo måtte trenge mye traume terapi. Fy faen har ikke ord dekke dette. 3 2
Ellie Italia Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 Går det an å finne ut hvem som har vært advokat i denne saken? Så kan de kanskje være behjelpelig med Spleis. Helt enig i at det er en helt grusom sak, stakkars gutt 2
Xmasclovn Skrevet 13. februar 2024 #7 Skrevet 13. februar 2024 Bistandsadvokaten kan kanskje svare deg på om det er mulig, hvis du tar kontakt med henne. 1
Møkkalei Skrevet 13. februar 2024 #8 Skrevet 13. februar 2024 Xmasclovn skrev (4 minutter siden): Bistandsadvokaten kan kanskje svare deg på om det er mulig, hvis du tar kontakt med henne. Godt tips. En Spleis gir oss alle muligheten til å hjelpe. Samfunnet som helhet sviktet dette stakkars barnet. Det går bare ikke an. Skammer meg som norsk borger over dette. Kan tåle mangt og meget, men ikke at barn mishandles. Det tåler jeg rett og slett ikke, aner ikke hvem han er, men følt meg syk siden jeg leste om det. Ble så deprimert.
Møkkalei Skrevet 13. februar 2024 #9 Skrevet 13. februar 2024 M.H85 skrev (8 minutter siden): Klarte ikke lese hele saken. Ble kvalm. Fy faen. Jeg vil tippe den gutten KAN få tidenes erstatning av staten og la oss håpe hans Bistandsadvokat fikser dette noe jeg antar sterkt! Noe annet er uaktuelt. Han bør være sikret økonomisk resten av sitt liv. La oss håpe den lille gutten ikke er skadet for livet,men dessverre vil han jo måtte trenge mye traume terapi. Fy faen har ikke ord dekke dette. Sant nok. Men oppå der bidrar jeg gjerne også. Han fortjener et liv i overflod uten bekymring, så han kan få hjelp og leve slik han må, siden han mest sannsynlig har traumer som ikke kan repareres helt.
M.H85 Skrevet 13. februar 2024 #10 Skrevet 13. februar 2024 Møkkalei skrev (1 minutt siden): Sant nok. Men oppå der bidrar jeg gjerne også. Han fortjener et liv i overflod uten bekymring, så han kan få hjelp og leve slik han må, siden han mest sannsynlig har traumer som ikke kan repareres helt. Googler du saken finner du nok navnet til hans advokat. Hør med henne. Enig med du.... Mye kommer nok ann på hvor han havner i fosterhjem ,han kan få et fint liv fremover med noen fantastiske fosterforeldre. La oss håpe det. Stakkars lille sjel😭❤ Ja til dødsstraff på slike monstre
M.H85 Skrevet 13. februar 2024 #11 Skrevet 13. februar 2024 Bistandsadvokat May Britt Løvik i retten. Foto Fant navnet.
Kapt.Chat Skrevet 14. februar 2024 #12 Skrevet 14. februar 2024 Er ikke den som hiver meg på Spleis i tide og utide, men akkurat denne her kunne jeg støttet. Kunne også vært med å spleiset på enevis flybilett til faren uten rett til å returnere. Visst har barnevernet gjort feil i denne saken, men det er den som har utført de bestialske ugjerningene som uansett står ansvarlig. Så legg først skylden der den hører hjemme, dernest kan vi snakke om svikt i systemet. 1
Nonish91 Skrevet 14. februar 2024 #13 Skrevet 14. februar 2024 Kan noen sende linken til saken? Dette har jeg ikke fått med meg
Ellie Italia Skrevet 14. februar 2024 #14 Skrevet 14. februar 2024 Nonish91 skrev (6 minutter siden): Kan noen sende linken til saken? Dette har jeg ikke fått med meg Syvåring ble funnet fastbundet: Far holdt seg for ørene da tiltalen ble lest opp (vg.no) Familievold, Tiltale | Gutt (7) lå fastbundet og hardt skadet i sengen. Nå er faren tiltalt (nettavisen.no) 2
Nonish91 Skrevet 14. februar 2024 #15 Skrevet 14. februar 2024 I sånne typ saker så sku jeg ønske Norge hadde strengere straff!!! Barnevernet og politiet har sviktet også når det tok dem 32 dager å reagere på dette, politiet var jo klar over hvordan mannen er. 1 1
O Rakel Skrevet 14. februar 2024 #16 Skrevet 14. februar 2024 Nonish91 skrev (4 timer siden): I sånne typ saker så sku jeg ønske Norge hadde strengere straff!!! Barnevernet og politiet har sviktet også når det tok dem 32 dager å reagere på dette, politiet var jo klar over hvordan mannen er. Vet ikke om politiet visste så mye her. Måten de klarte å finne gutten uten at faren rakk å drepe ham (som han hadde truet kompisen/varsleren med om han meldte fra), var veldig godt gjort. De utløste brannalarmen i hele bygningen, og da faren åpnet døren på gløtt fikk de tatt ham. Hadde de opptrådt like klønete som politiet i andre saker (kidnapping på Lørenskog) hadde de ringt på, og vi hadde hatt overskriften «Far drepte mishandlet sønn og seg selv») Men BV og Nav visste at faren slet. At BV oppsøkte leiligheten, venter i 30 min uten å komme inn, gikk der i fra OG IKKE FULGTE OPP er bare skandale. De to saksbehandlerne kan ikke ha det bra i dag - bør ikke - mtp at bak døren lå den torturerte gutten. Håper han blir godt tatt vare på nå, og at ikke UDI finner ut at han må tilbake til landet der han kom fra som kan være et alternativ om han har annen og god familie, men det spørs hvolket liv det kan bli - moren sendte ham tross alt fra seg. 3
Mangmoom Skrevet 14. februar 2024 #17 Skrevet 14. februar 2024 Når politiet (de som fant gutten fastbundet) som vitnet i rettssaken i dag gråt fra vitneboksen og sa hele saken hadde gått så inn på de at de måtte ta noen runder for seg selv…så skjønner man alvoret i saken. Barnefaren må være inkarnasjon av djevelen selv. 2
heavyheart Skrevet 14. februar 2024 #18 Skrevet 14. februar 2024 En utrolig skandale hvordan bv opptråtte her. En far som ber om hjelp, har diverse rusproblematikk og de som halvhjertet prøver å følge opp saken…. Det var bekjente av faren som reddet gutten. Dette bør være en grei oppfriskning på diverse rutiner i ulike instanser! En vond og tragisk sak!! 4
Djungelvrål Skrevet 14. februar 2024 #19 Skrevet 14. februar 2024 Det er gratis å både mishandle, slå og voldta barn i Norge. Han får nok ikke mange månedene i fengsel. 3
Peanut Skrevet 14. februar 2024 #20 Skrevet 14. februar 2024 7 minutter siden, Mangmoom said: Barnefaren må være inkarnasjon av djevelen selv. Han kan ikke skylde på å være utilregnelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå