AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 Pga helsa kommer jeg meg ikke særlig mye ut av huset, dagene er lange og ensomme. Jeg prøver så godt jeg kan gjøre ting jeg klarer, hjemmetrening osv.. desverre har jeg ikke noen venner i nærheten da jeg flyttet hit for noen år siden, men har ikke klart å begynne med noen hobby og bli kjent med folk. Jeg har ikke planlagt at det skulle bli slik selvfølgelig, har prøvd å holde kontakt med gamle venner fra der jeg bodde før men vanskelig, spesielt når jeg ikke orker å reise noe sted lenger og ikke kan kreve at se skal reise hit så ofte. så… hva gjør jeg nå? Finnes det steder på internett foruten kg der folk chatter og treffer likesinnede foruten sjekke plasser? jeg er så lei av å se på tv og skrolle på nett egentlig. Anonymkode: c16e6...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 start på et online kurs! Ett eller annet - finnes massevis å velge mellom Anonymkode: 03f5c...6c5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Hvor bor du ts? Anonymkode: 0e81d...56e
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #4 Skrevet 14. februar 2024 Prøv nettsnakk eller noe der går jeg når jeg føler for å skravle med noen eller chat.no eller eros chat. Der er det nok mange i samme bås Anonymkode: 121b7...c15
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #5 Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvor bor du ts? Anonymkode: 0e81d...56e I Innlandet. Anonymkode: c16e6...3ae
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2024 #6 Skrevet 14. februar 2024 Hey Woman-gruppe på facebook? Finnes det forening/støttegrupper for folk med din sykdom, der kan du gjerne finne noen i samme situasjon, som forstår at vennskapet må foregå mest på nett? Anonymkode: 62f7f...ab7
helt_vanlig_mann Skrevet 14. februar 2024 #7 Skrevet 14. februar 2024 send meg en melding da vel er vel ikke av den mest utadvendt typen, men jeg biter ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå