Gå til innhold

Kvinner, bør jeg farrge håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann er 43, jeg er en god del yngre. Han har litt grått hår og er også blitt tynnere i håret med årene, jeg syns ikke det gjør noe og syns han er fin uansett. Hadde ikke villet at han skulle farge håret. 

Anonymkode: 0cea6...3eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff nei... Det er bare så tydelig og ser ikke bra ut! Gråstenk derimot er skikkkelig sexy! 

Anonymkode: 557c8...f4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! Ikke farg det!

Går selv og tripper etter at min mann på 39 skal gå grått hår😍😍😍

Anonymkode: 7e3c2...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andonym skrev (46 minutter siden):

Nei, du burde ikke farge det. Syns bare det er sjarmerende når en mann er litt grå i håret🥰

Nettopp, og det er urettferdig at svært mange menn ser bedre ut med litt grått i håret, mens det for oss damer bare gjør oss eldre og slitne.

Anonymkode: d73dd...292

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke kult å være 30 og være helt grå.

Det er noe annet å ha noen trå hår i tinningen når man er 50 liksom 

Anonymkode: 7ed10...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør som du vil. Det er en naturlig del av det å bli eldre, men det betyr ikke at alle kler grått hår eller automatisk blir sølvrev.

Anonymkode: 8e3b4...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tror du vil føle deg bedre av det - kjør på. Hvis du tror at det vil gjøre noen forskjell på datingmarkedet - spar de pengene, det har ingen betydning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er en mann på 42 som nylig ble skilt. Det er skummelt å skulle bevege seg ut på datingmarkedet igjen. Og ettersom håret mitt er blitt litt grått ved tinningene, er det store spørsmålet: Bør jeg farge håret? Hva synes dere, kvinner?

Anonymkode: 47b6f...13f

Nei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bør du absolutt ikke!! Grå hår er helt naturlig. Bare ikke gjør det. 

Anonymkode: 5045a...cfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du ser helt sikkert bedre ut uten farging.

Det er en del menn det lyser nyskilt av med veldig kunstig farget hår og alt for ungdommelige klær. Tighte jeans, "festlige" skjorter/gensere i "artige" knallfarger, f.eks. rosa eller neongrønt.

Ikke bli en av dem.

Anonymkode: be6e3...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør akkurat som du føler for, riktig kvinne vil like deg uansett 😊

Anonymkode: b43df...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bare føler at du må gjøre noe med hårfargen for å føle deg fresh, så er det kanskje eneste løsningen. Husk at det krever sitt å ha farget hår som ser naturlig ut, og det koster sitt å få det gjort hos frisør. Rådfør deg med frisøren om valg av farge som passer deg og dine farger, ikke velg billigvarianten på Vita. 

Endret av laperla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 19.33):

Nei, har mer respekt for menn som har godt selvbilde og aksepterer naturlige alderstegn. Farger du håret får det deg til å virke usikker på deg selv. Det er usexy.

Anonymkode: 3bebf...8e2

Så alle de millionene av kvinner verden over som farger håret sitt er usikre på seg selv? 

Ellers lurer jeg veldig på hvorfor det bare er damer som «får lov» å farge håret og piffe opp utseendet? Og hvorfor er det så greit og nærmest hyllet at menn «bare forfaller», mens flertallet av aldrende damer gjør en hel masse for å se så bra som mulig ut?

(For øvrig tenker jeg at TS får gjøre som han helst vil selv.)

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...