Gå til innhold

Kvinner, bør jeg farrge håret?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 42 som nylig ble skilt. Det er skummelt å skulle bevege seg ut på datingmarkedet igjen. Og ettersom håret mitt er blitt litt grått ved tinningene, er det store spørsmålet: Bør jeg farge håret? Hva synes dere, kvinner?

Anonymkode: 47b6f...13f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig kan du det. Kanskje prøv semipermanent farge hvis du er usikker for da kan den bli vasket ut igjen i tilfelle du finner ut at du ikke liker det.

Anonymkode: 21fe7...da2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grå tinning er jo bare stilig på menn. Hårfarge har ingenting å si, det viktigste er at det er klipt og stelt.

K45

Anonymkode: be81c...0ca

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke farget det, det ser sjeldent bra ut.

Gjør det for din del i det minste, ikke hva en eventuell kvinne vil like. 

Anonymkode: 97211...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig finner menn som frykter aldring lite tennende… være seg å kjempe mot hårtap eller farge håret. En voksen mann som farger håret for å skjule at han har grå hår ville jeg ikke ha gitt en sjans. Jeg vil ha en selvsikker mann. 

Anonymkode: dcadf...508

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg personlig finner menn som frykter aldring lite tennende… være seg å kjempe mot hårtap eller farge håret. En voksen mann som farger håret for å skjule at han har grå hår ville jeg ikke ha gitt en sjans. Jeg vil ha en selvsikker mann. 

Det samme med kvinner. Å ha selvtillit til å bære noen grå hår uten å farge det bort er attraktivt.

Anonymkode: d4f61...367

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er 40 og blir stadig gråere i både skjegg og hår, jeg syns det er tiltrekkende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei!  Menn med små grå er så sjarmerende! Farger du over dem fremstår bare usikker på deg selv. Hilsen frisør. 

Anonymkode: bdd4a...83a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har mer respekt for menn som har godt selvbilde og aksepterer naturlige alderstegn. Farger du håret får det deg til å virke usikker på deg selv. Det er usexy.

Anonymkode: 3bebf...8e2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i mange år gått rundt å irritert meg over noen føflekker jeg har i ansiktet, hvert gang jeg så i speilet, og på hvert eneste bilde så irriterte jeg meg over de stygge, opphevde føflekkene. Til slutt punget jeg ut for laser for å få de fjernet. Beste 5000kr jeg har brukt:P Ingen andre enn meg opplevde de som stygge, men det var verdt 5000kr for å slippe å irritere meg over de hver gang jeg så i speilet eller skulle ta et bilde. Poenget mitt er altså; er dette noe som er til plage for deg?  For da tenker jeg det absolutt kan være verdt å bruke litt tid og penger på, men om det ikke er til plage, rock de grå håra:) Gråspraglet hår og skjegg kan absolutt være pent. Jeg giftet meg med en som har grå hår i både hår og skjegg:)

Anonymkode: 5ebb5...17f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det samme med kvinner. Å ha selvtillit til å bære noen grå hår uten å farge det bort er attraktivt.

Anonymkode: d4f61...367

Ja, jeg er enig. Har ikke farget håret på 3 år og kommer nok aldri til å farge håret igjen 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er selv mann og er jammen ikke sikker. Jeg er på ts sin alder og har ennå ikke fått grått hår. Men for å være ærlig skremmer det meg litt at jeg kan få det når som helst. Det er jo et tegn på at alderdommen er i full gang og at døden puster meg i nakken. Jeg vet ikke om det vil hjelpe å farge det for den vissheten er jo der fortsatt. Vet det er lite maskulint, men døden er jo skremmende. 

Anonymkode: 6c253...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er sjarmerende med en mann som har litt grått hår. 

Anonymkode: 4eb96...f4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...