Gå til innhold

Viktigste fase av sex – for menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken fase av sex med motsatt kjønn er mest uunnværlig for deg? Ranger gjerne og fortell om du er M eller K, har ut- eller innovertiss.
1    Forspill
2/3    Stimulering av dine erogene soner med munn, hender eller leketøy
3/2    Penis i vagina
4    Kos/prat etterpå
5    Alle faser like viktig, kan ikke unnvære noen av dem

Fint om de som ikke er interessert i det motsatte kjønn lar vær å svare akkurat her. Og i disse dager med så mange måter å definere seg på, mener jeg de som er tiltrukket av det motsatte av det de har selv når det gjelder utovertiss eller innovertiss. For de som er tiltrukket av begge deler, svar kun på motsatsen. OBS: Det er to tråder med samme tema for henholdsvis «innover» og «utover».

Anonymkode: fd3cb...845

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor står det 2/3 og 3/2 hadde det ikke vært bedre med 2 og 3?

Anonymkode: b59a3...1f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det beste med sex er akkurat idet jeg penetrerer henne

Anonymkode: 3f369...268

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skal svare et tall fra 1 til 5

Skrevet

Penetrering er det absolutt essensielle. Uten penetrering er det ikke verdt det for meg

Anonymkode: 7b8d5...e3e

Skrevet (endret)

Fryktelig vanskelig å velge bare en her, for alt henger jo sammen, så må bli nr 5 for meg, selv om piv er veldig vesentlig for meg. Det hadde jo likevel bare blitt elendighet uten forspill og god opplevelse rundt. Så ja, må bli valg nr 5. 

Min kjære har sagt mange ganger at det mest fantastiske med å ha sex med en man elsker er stunden etter sex. At man ikke har lyst til å slippe taket, men bare fortsette med å være så nær som mulig, og følelsen av at man er akkurat der man skal være og vil være. Dette har han sagt såpass mange ganger at jeg til slutt ikke klarte å dy meg lenger, begynte å le og sa at sex med meg ikke kunne være noe særlig, siden det beste med det er at det er over. Da ble han veldig perpleks, for var jo aldri det han hadde ment. Det visste jeg selvfølgelig, men jeg synes det var for morsomt til å la være å kommentere at det lett kan tolkes slik. Etter dette har jeg egentlig alltid begynt å fnise når han gjentar dette (han har det med å gjenta ting han virkelig føler på), men han takler heldigvis min humor. Blir bare litt overbærende oppgitt over hvor lite romantisk kone han har. 😁

Jeg tror likevel at også hans svar hadde blitt 5. Alt er lite verdt uten alt, slik jeg ser det. Iallefall i et fast forhold. Det er sikkert noe som er unødvendig for mange om man kun har uforpliktende sex. Ting som er unødvendig for andre som er i fast forhold også kanskje, men ikke for meg, eller for min kjære. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Oralsexen som forspill eller avslutning er det viktigste for meg. Deretter kommer penetreringen. Sex uten oralsex blir fort kjedelig. 

M31

Anonymkode: 4779b...810

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Du skal svare et tall fra 1 til 5

Javel.

1,50

Anonymkode: 65a01...b21

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Javel.

1,50

Mener du 1/5? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mener du 1/5? 

Nei

3/2 = 1,50

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei

3/2 = 1,50

Å nå skjønte jeg.

2/3 = 0,67

Så skalaen går slik:

1

0,67 

1,5

4

5

Gir mening egentlig 

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor står det 2/3 og 3/2 hadde det ikke vært bedre med 2 og 3?

Rekkefølgen av disse varierer. Noen starter med det ene, andre med andre. Eller hulter til bulter. Derfor ble det skrevet slik. Referer gjerne til 2 om oralt etc og 3 om PIV om det blir enklere. 

Anonymkode: fd3cb...845

Skrevet

Egentlig vil jeg si 5. Skjønt jeg har da hatt fine opplevelser uten en eller flere av disse punktene mange ganger.

Men om jeg ble tvunget til å klare meg uten en av delene livet ut, ville det være 3, PIV, jeg ville savnet mest. Oralt ville jeg savne å gi, men kunne godt klart meg uten for egen del.

Skrevet

3 er must. Uten penetrering så kan jeg heller stå over. 

Men aller helst 5. Alle 😍

Skrevet

Forspill, teasing og oralt. Dette kan foregå leeenge. Gjerne over dager. Helt klart det viktigste

Anonymkode: 953ca...285

• Hjerte 1
Skrevet

Viktigste for meg er å stimulere henne med hender, munn, leketøy etc.

Jeg er lite opptatt av «PIV». Ofte avslutter vi sexen uten «PIV» om hun er fornøyd etter noen orgasmer.

At hun suger meg osv er litt bortkastet. Tenner meg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: f670d...923

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det viktigst og best med nye sexpartnere og at det blir viktigere med andre ting med en partner man har over tid, eller er det alltid best uansett?

Anonymkode: a1df4...5f7

Skrevet

Når hun kommer. Blir knallhard av det. Går fra stiv til rock hard. 

Anonymkode: 61bca...33d

• Hjerte 1
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Når hun kommer. Blir knallhard av det. Går fra stiv til rock hard. 

Anonymkode: 61bca...33d

Jeg har det på samme måten. Å se henne få orgasme og høre henne gi lyd fra seg er nok til at det har gått for meg uten berøring av pikken eller penetrering.

Anonymkode: e1788...6cb

• Hjerte 1
Skrevet

På en måte er alle ting viktig, men akkurat nå føles det som forspill er viktigst, siden det er det jeg savner mest med dama, hun blir fort utålmodig, og vil raskt bli knullet, dette høres kanskje ut som et luksusproblem, men savner virkelig å kunne bruke god tid på henne, og hun på meg, før penetrering. Men har skjønt etterhvert at hun er så glad i penetrering at hun ikke synes det er så viktig med mye kos og forspill før det. Hun er litt stereotypisk mann sånn sett 😅

Anonymkode: 75820...d84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...