Kryneren Skrevet 13. februar 2024 #1 Del Skrevet 13. februar 2024 (endret) Håper du har det fint. Noen her har jeg hatt mer kontakt med enn andre. Det er fint å utveksle litt. Hva er viktigst for deg akkurat nå? Jeg var utestengt en måned fordi jeg var uforsiktig og brøt regel om ikke å diskutere med seg selv her inne. Men det avbrøt en dialog jeg hadde på p. Med en bruker. Det beklager jeg veldig. Du vet hvem det er hvis du leser dette. Endret 13. februar 2024 av Kryneren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #2 Del Skrevet 13. februar 2024 Kryneren er tilbake🥳🥳 Anonymkode: 45ecf...290 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kryneren er tilbake🥳🥳 Anonymkode: 45ecf...290 Jada Glad for det. Håper å vise at jeg er opptatt opptatt av flere ting. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 14. februar 2024 #4 Del Skrevet 14. februar 2024 At middagen blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. februar 2024 #5 Del Skrevet 14. februar 2024 Se ferdig flykræsj på tv og at motet til å trene bygger seg opp til økta etterpå mens jeg ser tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar 2024 Forfatter #6 Del Skrevet 14. februar 2024 Frøkenfryden skrev (38 minutter siden): Se ferdig flykræsj på tv og at motet til å trene bygger seg opp til økta etterpå mens jeg ser tv. Lykke til 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 14. februar 2024 #7 Del Skrevet 14. februar 2024 Søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. februar 2024 #8 Del Skrevet 14. februar 2024 At det blir vår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 14. februar 2024 Forfatter #9 Del Skrevet 14. februar 2024 No1*No1 skrev (1 time siden): Søvn. Håper du får sove godt i natt 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. februar 2024 #10 Del Skrevet 15. februar 2024 Hvorfor diskuterte du med deg selv? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 15. februar 2024 Forfatter #11 Del Skrevet 15. februar 2024 Cid skrev (1 time siden): Hvorfor diskuterte du med deg selv? 😅 Det har jeg vel spurt meg selv om også mens jeg var ute. Litt uryddig bare, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 17. februar 2024 #12 Del Skrevet 17. februar 2024 On 2/14/2024 at 10:11 PM, Kryneren said: Håper du får sove godt i natt 😃 Takk🙂 sov 6 timer og 10 min 😞 er vel ok, men kunne vært bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 17. februar 2024 #13 Del Skrevet 17. februar 2024 At jeg pakker mini-ferie-baggen! Opp og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 17. februar 2024 Forfatter #14 Del Skrevet 17. februar 2024 Frøkenfryden skrev (58 minutter siden): At jeg pakker mini-ferie-baggen! Opp og hopp God tur 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 24. februar 2024 Forfatter #15 Del Skrevet 24. februar 2024 For meg er det viktig nå at alle dere jeg har kontakt med her inne, får en fin helg .Håper dere har noen i nærheten som gjør dagene gode, og som dere kan være gode mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. februar 2024 #16 Del Skrevet 25. februar 2024 Å ta vare på mine ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. februar 2024 #17 Del Skrevet 26. februar 2024 Å fortelle om deg og dine, hvordan nordmenn og lottomillionærene er , som fikk opphold i Norge og hvordan de oppfører seg mot folk .. Her i den 119 år gamle selvstendige nasjonen så er det eneste de etniske og de adopterte har lært seg er å hate andre folk. Som Furre engang sa, et uforsonlig folkeslag. Like barn leker best så at haterne fra det fjerne utland ble lottomillionærene er vel ikke overraskende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 26. februar 2024 Forfatter #18 Del Skrevet 26. februar 2024 Baktus skrev (5 timer siden): Å fortelle om deg og dine, hvordan nordmenn og lottomillionærene er , som fikk opphold i Norge og hvordan de oppfører seg mot folk .. Her i den 119 år gamle selvstendige nasjonen så er det eneste de etniske og de adopterte har lært seg er å hate andre folk. Som Furre engang sa, et uforsonlig folkeslag. Like barn leker best så at haterne fra det fjerne utland ble lottomillionærene er vel ikke overraskende. Den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. mars 2024 #19 Del Skrevet 9. mars 2024 At jeg får hvile kropp mens mann lager superdeilig middag jeg får snart😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 9. mars 2024 Forfatter #20 Del Skrevet 9. mars 2024 Så deilig der høres ut. Kos dere😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå