Shagya Skrevet 1. februar 2006 #1 Skrevet 1. februar 2006 Ellos, H&M, Josefssons, La Redoute, Catalog... Handler du klær andre steder på nettet ? I tilfelle hvor ?
Gjest Alea Skrevet 1. februar 2006 #4 Skrevet 1. februar 2006 www.mango.com Dersom man handler for et minimum beløp (250 NOK tror jeg det var) slipper man shipping-gebyr.
Gjest Isabellas Skrevet 1. februar 2006 #5 Skrevet 1. februar 2006 fredericksofhollywood.com :rosasmil:
Agurk Skrevet 1. februar 2006 #6 Skrevet 1. februar 2006 E-bay. Blitt totalt hekta. Utrolig mye fint, til en rimelig penge. Skal "aldri" kjøpe noe i Norge mer Også så mye herlig og billig make-up og hudprodukter.....
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2006 #7 Skrevet 1. februar 2006 E-bay. Blitt totalt hekta. ← Helt sant. Jeg har aldri vært så skuffet over kleskatalogene her på berget som jeg ble nå, så det er greit med litt andre alternativ som også er billige. Også er det litt kjekt å ha noe som ikke alle andre har.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #10 Skrevet 2. februar 2006 www.mango.com Dersom man handler for et minimum beløp (250 NOK tror jeg det var) slipper man shipping-gebyr. ← Må man betale moms på varer fra Mango? Eller er alt inkludert som det står på siden til Mango? Hvordan er Mango i str?
Gjest Alea Skrevet 2. februar 2006 #11 Skrevet 2. februar 2006 Mener prisen som står er inkludert moms, slik jeg forstår det. (Var ikke det tidligere, men en stund siden jeg har handlet der). Jeg syns Mango er litt små i str. Pleier gå opp en størrelse fra det jeg vanligvis bruker, spesielt på topper og gensere.
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #12 Skrevet 2. februar 2006 hvordan finner dere fram på ebay da?? ← Noe spesielt du tenker på? Det er en egen kategori som heter Clothing, shoes and accessories som igjen er delt opp videre etter type klær, tilbehør osv osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå