Gå til innhold

(Poll) Menn med mindre bra utseende: Hvor mye hell har du hatt med å tiltrekke deg kvinner?

Menn med mindre bra utseende: hvor mye hell har du hatt med å tiltrekke deg kvinner?  

44 stemmer

1. 1. Menn med mindre bra utseende: hvor mye hell har du hatt med å tiltrekke deg kvinner?

• Mye hell
      8
    • Noe hell
      11
    • Lite hell
      4
    • Ingen hell
      21

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange påstår utseende ikke er viktig. Derfor spør jeg deg som mann med mindre bra utseende hvor mye hell du har hatt med å tiltrekke deg kvinner før du evt. fikk partner.

Anonymkode: 857cd...ba6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen hell dessverre 

• Hjerte 3
Skrevet
6 minutter siden, Maskinfører said:

Ingen hell dessverre 

Leit å lese

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Leit å lese

Ja det er det men de går etter pengene mine ☹️

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på hva man legger i mindre bra. Jeg har et helt normalt ansikt og kroppsbygning men er 1.73 og det skulle man jo ifølge KG tro var slutten. Har aldri hatt problemer med å få dame. 

Anonymkode: 7a4fe...345

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har et helt normalt ansikt og kroppsbygning 

Anonymkode: 7a4fe...345

Mindre bra er under 5 av 10, du er ikke der virker det som

Skrevet
4 minutter siden, Maskinfører said:

Bedre enn at de ikke går etter deg overhodet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bedre enn at de ikke går etter deg overhodet.

Ja er jo det men 

Skrevet

Tinder er umulig for uattraktive menn.

Byen er også umulig.

Å snakke med fremmede damer er umulig, og blir i tillegg fordømt.

Å gjøre fremstøt mot venninner eller kolleger er umulig, og blir dømt hardt.

Å gjøre fremstøt mot kvinner i forbindelse med hobbyer etc. blir og fordømt.

Så hva gjenstår? Egentlig bare å glemme damer og håpe man blir valgt av noen en vakker dag. Og en del blir valgt til slutt, men sjelden i ung alder.

Anonymkode: b8793...a7a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Huff da. Men godt du finner ut sånt, før det er for sent🥰

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Huff da. Men godt du finner ut sånt, før det er for sent🥰

Ja det er det 🥰

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg kvinne, men kjenner noen menn som er rett og slett stygge som får seg damer basert på sjarm. Kjenner også veldig kjekke menn som strever grunnet ræva personlighet. Kanskje klarer de å skaffe seg ons i fylla, men ingen kvinne ønsker gjentakelse. Så begynner ryktene og til og med ons blir vanskelig. 

Eksen min var lite fin å se på. Rundt 170cm, 39 i sko, skjev nese, utstikkende ører og ikke godt trent blant annet. Likevel har han aldri hatt problem med å skaffe seg damer. Fine damer. Han har en vanvittig sjarm og en personlighet som man tiltrekkes raskt. Det er ikke slik at fremmede kvinner går bort og prøver seg på ham, men de smigres ganske fort etter å ha kommet i prat med ham. Han er også vanvittig god i senga - slike rykter går også 🤭 Vi er fortsatt gode venner (han er også god venn med min mann) og hans nåværende dame er 9/10 utseendemessig og ei herlig dame. Han er bare et bevis på at hvis alt det andre er på plass, så har utseendet lite å si for de aller fleste. 

Anonymkode: 71505...b4d

• Liker 4
Skrevet
Maskinfører skrev (15 minutter siden):

Ja det er det 🥰

Du bare lurer dem til å tro at du vil noe seriøst, men når du har fått ditt så bare vraker du dem. Er sånn disse damene fortjener.

Anonymkode: 7f39b...ae3

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke et stygt utseende, men overhodet ikke blant de kjekkeste heller. Slet lenge på damefronten.

Med årene har jeg likevel blitt mer utadvendt og trygg på meg selv, i tillegg til at jeg har en spennende jobb og er intelligent. Så fant jeg jo til slutt ut at kvinner ofte er mindre opptatt av utseende enn oss menn. Man kommer langt med sjarm og humor. 

Anonymkode: a381a...14a

• Liker 5
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Byen er også umulig.

Så hva gjenstår? Egentlig bare å glemme damer og håpe man blir valgt av noen en vakker dag. Og en del blir valgt til slutt, men sjelden i ung alder.

Uff.. dette er så jævla trist. Hvordan pleier du å gå frem da?

Skrevet

Eksen min var lite fin å se på. Rundt 170cm, 39 i sko, skjev nese, utstikkende ører og ikke godt trent blant annet. Likevel har han aldri hatt problem med å skaffe seg damer. Fine damer. Han har en vanvittig sjarm og en personlighet som man tiltrekkes raskt. Det er ikke slik at fremmede kvinner går bort og prøver seg på ham, men de smigres ganske fort etter å ha kommet i prat med ham.

Bingo.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Byen er også umulig.

Du kommer ingen vei med å legge deg i en slik offer rolle og gi opp i hvert fall. Hvis ingenting fungerer så er det utstrålingen/personligheten din, ikke utseende. Nok av mindre attraktive menn som har draget på damer.

Anonymkode: 4b2a3...d78

• Liker 1
Skrevet

Nå er jeg kvinne, men kjenner noen menn som er rett og slett stygge som får seg damer basert på sjarm. Kjenner også veldig kjekke menn som strever grunnet ræva personlighet. Kanskje klarer de å skaffe seg ons i fylla, men ingen kvinne ønsker gjentakelse. Så begynner ryktene og til og med ons blir vanskelig. 

Eksen min var lite fin å se på. Rundt 170cm, 39 i sko, skjev nese, utstikkende ører og ikke godt trent blant annet. Likevel har han aldri hatt problem med å skaffe seg damer. Fine damer. Han har en vanvittig sjarm og en personlighet som man tiltrekkes raskt. Det er ikke slik at fremmede kvinner går bort og prøver seg på ham, men de smigres ganske fort etter å ha kommet i prat med ham. Han er også vanvittig god i senga - slike rykter går også 🤭 Vi er fortsatt gode venner (han er også god venn med min mann) og hans nåværende dame er 9/10 utseendemessig og ei herlig dame. Han er bare et bevis på at hvis alt det andre er på plass, så har utseendet lite å si for de aller fleste. 

Det beviser at selv om man har dårlig personlighet får man mye ligg hvis man bra utseende.. Damene kommer fremdeles bort til dem, men ikke til eksen din. Han må gjøre alt arbeidet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Bingo.

Hva er problemet? Spørsmålet var hvor mye hell slike menn har til å tiltrekke seg damer. Der har han stort hell. Ønsker han å finne seg en attraktiv kvinne for sex på byen så trenger han bare å prate med ei, så har han henne på kroken i de aller fleste tilfeller. Selv om de ikke ser på ham og tenker «han skal jeg ha» ved første øyekast. 
Så poenget mitt står ved at utseendet har lite å si hvis alt det andre er på plass. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det beviser at selv om man har dårlig personlighet får man mye ligg hvis man bra utseende.. Damene kommer fremdeles bort til dem, men ikke til eksen din. Han må gjøre alt arbeidet.

Han trenger ikke å gjøre alt arbeidet. Nok å være seg selv. 
Og disse kjekke mennene, de kan få seg et ons i fylla som ikke ønsker gjentakelse med ham. Hele livet går med til meningsløse ons og aldri relasjoner over tid. Aldri ff engang. Da ville jeg heller ha vært eksen min som både kan få ons og forhold. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...