AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #1 Skrevet 13. februar 2024 OK. Åpen for diskusjon her😅 Men...Det er tydelig at mange damer synes det er helt forkastelig, rødt flagg,perverst osv om en mann velger yngre dame. Tenker da 10-15 år yngre. Snakker ikke om menn på 60 som finner seg 20åring fra Østen. Litt merkbart er det at det ofte er slik at mange,sier ikke alle..men mange damer forfaller når de bikker 40. Hvor mange av dere har ikke møtt igjen damer fra ungdomsskolen. Gjerne ei som var skikkelig pen og populær,men nå er hun blitt den "kånete" grå musa! Det er MANGE det. Jeg er ei av de som ser bedre ut nå enn da tross jeg er 40. Tar vare på utseende. Det er flere av de som meg,men som sagt mange damer forfaller fordi de gjerne er gift,har barn ,går i store klær,begynt å strikke å driter i utseende.... Da lukter jeg sjalusi... Si at du er en slik dame. 43år. Latt deg forfalle. Din eksmann er 46år. Han finner seg ei flott pen dame på 33år. Er han da pervo ?😅 rødt flagg🤷 Nei.... Jeg hadde nok sikkert vært litt sjalu selv om jeg var den "forfallet" ekskona Min mann er 8 år eldre enn meg,men ser veldig bra ut. Han har kun vært sammen med yngre damer. 13 år yngre var forrige dame. 5 år yngre hun før meg. Han er kjempe flott. Han liker ikke "kånete" damer. enkelt og greit. Hadde faktisk sett litt rart ut om han skulle vært sammen med ei kånete dame som ikke brydde seg om utseende og lot seg forfalle. Han ser jo så bra ut selv. Noen skriker ut pervo og rødt flagg med en gang en mann er sammen med ei yngre😅 Det lukter litt sjalusi.... Altså hvem vil ikke se bra ut? Alle har et ansvar selv der. Anonymkode: b9293...0ec
Litamy Skrevet 13. februar 2024 #2 Skrevet 13. februar 2024 Jeg er 11 år yngre enn samboeren min, men har aldri tenkt over aldersforskjellen. Jeg har alltid likt eldre menn, synes det er skikkelig sexy med en partner som er en del år eldre enn meg😍..og så har jeg familie/venner med partner hvor aldersforskjellen er stor. Så helt normalt så lenge begge parter er voksne.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #3 Skrevet 13. februar 2024 Det er smart å ta vare på kroppen din. Når vi blir eldre så skjer det ting med kroppen - menn og kvinner. At partneren min får grå hår og at tyngdekraften gjør noe med kroppen er noe jeg var inneforstått med når vi så at dette ble et langvarig forhold. Man kan være så bitter man vil (og jeg har vært bitter når jeg blir valgt bort) men relasjoner _er_ frivillig. Hvis en dame ikke vil ha meg så kan jeg rope og skrike så mye jeg vil - det endrer fint lite. Hvis ingen kvinner jeg kan like, kan like meg så er det mitt problem, ikke deres. Utover teorier for forplantnings-instinkt så tror jeg kanskje at endel menn føler seg forsmådd av en kvinne som gjerne vil være i et forhold med deling av byrder på barn, hus og økonomi. Men som føler at kjæresteri og sex er et tilbakelagt stadie. Hvis jeg noen gang skulle bli singel igjen og hadde noe slags «valg» mellom en 30-åring som så seg selv som en kjæreste og en 40-åring som så seg selv som en bestemor så er valget (alt annet likt) enkelt. Fordi jeg ikke ser meg selv som en bestefar enda. Anonymkode: f97e2...104
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #4 Skrevet 13. februar 2024 Poenget er vel, hvorfor vil dere ha så gamle menn? Det gjør at mange gubber tror at jeg er interessert i de også. Nei takk! Om du er så «flått» og ikke «kånete», hvorfor finner du deg ikke en yngre kjekkas? Anonymkode: 03045...39f 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #5 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Poenget er vel, hvorfor vil dere ha så gamle menn? Det gjør at mange gubber tror at jeg er interessert i de også. Nei takk! Om du er så «flått» og ikke «kånete», hvorfor finner du deg ikke en yngre kjekkas? Anonymkode: 03045...39f Kanskje fordi at også mange menn forfaller lenge før meg?😉 Min eks er 3år yngre enn meg dvs 37. Han ser eldre ut enn min mann😊 Og ingen pene damer tar en eldre mann som ikke ser bra ut🤷 Ts Anonymkode: b9293...0ec
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #6 Skrevet 13. februar 2024 Jeg tenker ikke så mye om den aldersforskjellen når en er såpass voksen. Det som provoserer er de som prøver seg på og tror at 25 år gamle damer er interessert i en 40-50 åring. Det har jeg ubehagelige erfaringer med fra jeg var ung sel. Æsj! Ekle griser uten selvinnsikt Anonymkode: a5e74...6cb
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #7 Skrevet 13. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min mann er 8 år eldre enn meg,men ser veldig bra ut. Min mann er 12 år yngre enn meg, hvorfor i alle dager vil du ha en gammal gubbe? Når du kan få noe mye bedre og sprekere? Anonymkode: b54a8...b35
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2024 #8 Skrevet 13. februar 2024 Jeg er 8 år yngre enn samboeren min, og tenker det er helt ok aldersforskjell. Men jeg har vært 13-17-20-25 år selv og opplevd at godt voksne menn har lagt ann på meg (ja, også da jeg var 13) og i INGEN av de alderne syntes jeg det var det minste koselig eller sjarmerende med gamle gubber, selv om de antagelig "bare" var 35-40 år. Så grunnen til at jeg anbefaler "gamle gubber" til å ikke prøve seg på yngre damer er for å skåne dem fra det ubehaget... Anonymkode: 714c3...b0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå