Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...er bare så bra ! Endelig noen som tar et oppgjør med hvordan mange jenter fremstiller seg i musikk/film-kulturen. Paris Hilton-type damer...

Endret av Elmaand
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også se barbie-mobbing! Hvor kan den sees? Svisj?

Skrevet

..også er det jo en flott måte for Pink å kunne vise frem kroppen sin da... :roll:

Skrevet
..også er det jo en flott måte for Pink å kunne vise frem kroppen sin da...  :roll:

Tenkte litt de samme tankene selv, faktisk...kremte, kremte :sjenert:

Men Pink er uansett et frisk pust blant alle disse jeg-er-penere-enn-stemmen-og-talentet-mitt-syngedamene.

Skrevet
Tenkte litt de samme tankene selv, faktisk...kremte, kremte :sjenert:

Men Pink er uansett et frisk pust blant alle disse jeg-er-penere-enn-stemmen-og-talentet-mitt-syngedamene.

samme her ,men artig video

Skrevet

Det hun SKULLE gjort for å understreke poenget sitt, var selv å kle seg i en slapsete kropp og SÅ etterlignet disse bimbo-jentene...

Skrevet

Er det der hun står med en grønn tannkost ned i halsen for å kaste opp? Jeg så ikke ferdig den jeg.Har ikke helt sansen for Pink :sjenert:

Skrevet
Litt oppaping etter Idol-Margaret??

Tviler i grunn på at Pink har sett hennes video..

Skrevet

Den var kjempebra! Endelig noen kjendiser som tør å ta opp saken. Mange morsomme parodier. :ler:

også er det jo en flott måte for Pink å kunne vise frem kroppen sin da.

Ja, jeg synes hun har en flott kropp. Men hun har faktisk fått ganske mye kritikk for å ha en altfor guttete kropp og for små bryster. At dette er noe hun burde "rette" på.

Skrevet
Litt oppaping etter Idol-Margaret??

Haha - dagens!! :grine2:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...